evenimente 2025

  • Cont nou
  • Autentificare
  • Newsletter
  • GDPR
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
  • Meniu
  • Home
  • La zi
    • La zi
    • Știri
    • Actualitatea
    • Editorial
    • Produse & promoții noi
  • FMCG
    • Analize și tendințe
      • Băuturi alcoolice
      • Băuturi nealcoolice
      • Cafea și dulciuri
      • Produse lactate
      • Produse din carne
      • Produse de bază
      • Produse de îngrijire personală
      • Produse de îngrijire a locuinței și curățare
      • Alte produse alimentare
    • Sustenabilitate & CSR
      • CSR
      • Sustenabilitate
      • Ediția 2024
      • Ediția 2023
      • Ediția 2022
      • Ediția 2021
      • Ediția 2020
      • Ediţia 2019
      • Ediţia 2018
      • Alte articole
    • Branduri cu buletin de România
    • Oameni de 5 stele
    • Transformers Brands
    • Trendsetteri
    • Branduri pentru 100 de ani
    • NOI pentru România
    • Piețe de cinci stele
    • Ghid furnizori
    • Video
  • Retail
    • Harta retailului modern
    • Magazine de top
    • Comerț modern
    • Comerț tradițional
    • Info retail
    • Ghid Retail Modern
    • Ghidul comerciantului
  • Evenimente
    • Trade Marketing Congress
      • Februarie 2025
      • Februarie 2024
      • Martie 2023
      • Martie 2022
      • Martie 2021
      • Martie 2020
      • Martie 2019
      • Martie 2018
      • Martie 2017
      • Martie 2016
      • Februarie 2015
      • Februarie 2014
      • Februarie 2013
      • Februarie 2012
    • Ambalaje 360
      • Aprilie 2025
      • Aprilie 2024
      • Aprilie 2023
      • Aprilie 2022
    • BBRO
      • Mai 2025
      • Mai 2024
      • Mai 2023
    • CSR Excellence
      • CSR Iunie 2024
      • CSR Iunie 2023
      • CSR Iunie 2022
      • CSR Iunie 2021
      • CSR Septembrie 2020
      • CSR Iunie 2019
    • Club Retail
      • Octombrie 2024
      • Octombrie 2023
      • Octombrie 2022
      • Octombrie 2021
      • Octombrie 2020
      • Octombrie 2019
      • Octombrie 2018
      • Octombrie 2017
      • Octombrie 2016
      • Octombrie 2015
      • Octombrie 2014
      • Octombrie 2013
    • Premiile PIATA
      • Noiembrie 2024
      • Noiembrie 2023
      • Noiembrie 2022
      • Noiembrie 2021
      • Noiembrie 2020
      • Noiembrie 2019
      • Noiembrie 2018
      • Noiembrie 2017
      • Noiembrie 2016
      • Noiembrie 2015
      • Noiembrie 2014
      • Noiembrie 2013
      • Noiembrie 2012
      • Octombrie 2011
      • Octombrie 2010
      • Octombrie 2009
      • Octombrie 2008
    • Marketing Conference
      • Aprilie 2018
      • Aprilie 2017
      • Aprilie 2016
      • Martie 2015
      • Martie 2014
      • Aprilie 2013
  • Business
    • Special
    • Profil de manager
    • Strategii de piață
    • Topurile PIATA
    • Marketing & publicitate
    • Start-up Brands
    • Consilier
    • Research
    • Resurse umane
  • Info companii
  • Contact
  • Revista
  • Pagina principală
  • Business

Consumul în 2020: mai vedem. E an electoral

Scris de Carol Popa Publicat Marți, 10 Decembrie 2019 11:35
||
După nouă ani de evoluție pozitivă a consumului, dintre care ultimii doi pot fi catalogați ca exuberanți, economia în ansamblu se confruntă cu mari incertitudini în ceea ce privește ritmul de creștere prognozat pentru anul 2020. Evoluția prognozată a consumului în anul ce urmează este influențată, mai mult decât în alți ani, de decizii imprevizibile ale mediului politic, în primul rând cele două runde de alegeri - locale și parlamentare -, dar și de factori ...

Controlul costurilor – strategia de succes pentru anul 2020 în FMCG

Scris de Carol Popa Publicat Miercuri, 06 Noiembrie 2019 13:58
||
Fie că sunt producători, importatori, distribuitori sau retaileri, companiile din industria bunurilor de larg consum au resimţit deja, încă din 2019, o încetinire a ritmului de creştere a businessului, dublată de o creştere puternică a incertitudinilor economice pe plan internaţional. În plan local, 2020 este un an electoral şi, pornind de la această certitudine, nu există prea mari speranţe ca economia să se îndrepte, vizionar, spre un an de succes. Dimpotrivă. Pornind de la această ...

Cei mai productivi angajaţi în industria FMCG în perioada 2013-2018

Scris de Carol Popa Publicat Vineri, 04 Octombrie 2019 13:07
||
Perioada 2013 – 2018 a înregistrat o creştere continuă a consumului şi a marcat o evoluție substanţială a afacerilor pentru companiile din domeniu. În egală măsură, ultimii şase ani au marcat şi creşteri importante a contribuţiilor angajaţilor la cifra de afaceri a acestor companii, prin îmbunătățirea eficienţei şi a proceselor din interiorul organizaţiilor.   Contribuţia angajaţilor la cifra de afaceri realizată de societățile comerciale reprezintă un indicator de performanţă a companiilor ce activează în aceeaşi ...

TOP FMCG cele mai mari rate medii anuale de creştere 2009 – 2018

Scris de Carol Popa Publicat Marți, 10 Septembrie 2019 10:00
||
Pentru orice companie există ani buni şi mai puţin buni, iar comparaţia cu anul precedent arată doar evoluţia de moment. Dacă însă lărgim perspectiva, putem observa şi evalua tendinţa de lungă durată a unei companii. Piaţa a scanat câteva sute de companii – cele mai relevante din industria bunurilor de larg consum – şi a realizat topul ratelor medii anuale de creştere a cifrei de afaceri (similar CAGR) în intervalul ultimelor zece exerciţii financiare, 2009 ...

România a ajuns în topul scumpirilor la carnea de porc

Scris de Carol Popa Publicat Vineri, 09 August 2019 12:32
||
România ocupă un ruşinos loc 4 în Uniunea Europeană în topul scumpirilor cărnii de porc în 2019. Incapa­citatea autorităţilor de a limita expansiunea Pestei Porcine Africane, dublată de cererea tot mai mare de porci vii din ţările asiatice afectate de acelaşi virus, au determinat o creştere a preţului pentru 100 kg de porc în viu de aproape 30%, de la 540 de lei în luna ianuarie, la 697 lei în luna iulie. Prognozele pentru finalul ...

Top 100 companii din FMCG - ediția 2019

Scris de Carol Popa Publicat Joi, 11 Iulie 2019 13:30
||
Anul 2018 a reprezentat pentru majoritatea companiilor o adevărată provocare în consolidarea volumelor de vânzări, pe fondul generalizat de creştere a inflaţiei şi a preţurilor   Cele mai importante 100 de companii din industria FMCG luate după cifra de afaceri realizată în anul 2018 au cumulat afaceri totale de 24,2 miliarde de euro, respectiv 117,61 miliarde de lei, cu 10,5 miliarde de lei mai mult decât în anul anterior. Dacă valoarea în ...

Andreea Ghiocel, Operational Manager Reporting Division, The CSR Agency: „Sistemele interne pentru monitorizarea indicatorilor nefinanciari sunt primul pas pentru îmbunătățirea impactului economic, social și de mediu”

Scris de Carol Popa Publicat Vineri, 14 Iunie 2019 13:59
||
Cum ştie o companie care sunt indicatorii asupra ­cărora trebuie să intervină pentru sustenabilitatea businessului?   În mod normal, orice companie intervine în acele zone unde există riscuri sau contextul care poate duce la apariția unor riscuri, probleme sau chiar oportunități. Ajungem la aceste zone printr-o serie de analize care ajută atât la identificarea problemei, cât și a cauzelor ei. Este foarte impor­tant să cercetăm în profunzime, să căutăm sursa problemei. Dacă ar fi să ...

Brandurile intră în era CONSUMATORULUI EXPERT

Scris de Carol Popa Publicat Marți, 14 Mai 2019 15:13
||
Accesul la informații, abilitatea de a răspândi informații și nevoia compulsivă de a împărtăși informații în online fac din consumator ori cel mai bun avocat al unui brand, ori cel mai rău coșmar.   Împărtășite pe rețelele de socializare, experiențele personale devin expertize și influențează atitudinea și comportamentul altor consumatori față de branduri. Consolidarea imaginii și a încrederii în brand implică o schimbare majoră a modului de comunicare a brandului.   Proliferarea comunicării în mediul ...

Iulian Comănescu, co-fondator al BrandedCont.net: „Viralele negative sunt poveşti ascultate în absenţa altora, pozitive”

Scris de Carol Popa Publicat Marți, 14 Mai 2019 15:09
||
Marketingul de brand trebuie să fie mult mai important în strategia actuală decât obiectivele imediate, cantitative, de comunicare sau marketingul de vânzări   De ce consumatorii se consideră experţi? De ce nu se manifestă tendinţa de a verifica propriile impresii înainte de a da verdicte? A verifica nu e neapărat un impuls uman primar, e apanajul unor meserii ca aceea de jurnalist, istoric, judecător, cercetător. De altfel, verificarea temperează satisfacția cine știe cărei revelații adevărate ...

Oana Mirilă, Senior Partner, Mind the Gap Consultancy: „Împărtăşirea opiniilor a devenit o nouă religie, aproape o obligaţie”

Scris de Carol Popa Publicat Marți, 14 Mai 2019 15:03
||
Din momentul în care accesul la informaţie şi la comunicare via tehnologie a devenit o rutină pentru majoritatea oamenilor, şi orice individ care are peste 5 ani mânuieşte cu precizie un smartphone, până la a produce şi ventila cantităţi de informaţie imense (în 2016 am reuşit performanţa ca specie să producem într-un an mai multă informaţie - nu discutăm calitatea acesteia - decât în toată istoria noastră de până atunci), a fost un pas.   ...
  • Prec
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Mai departe
  • Sfârșit
Pagina 4 din 20

box csr 2025

Revista Piața EDIȚIA DIGITALĂ, #225 mai 2025

Piata 225
Editia curenta Arhiva revista

BBRo box 2025

banner 2025

Banner A360 2025

Box TMC 2025

banner cumpana

HARTA RETAILULUI MODERN

Harta Retailului Modern

Nou! Harta retailului modern din România.

Pdf Harta Retailului Modern 30-04-2025

INFO COMPANII

  • Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
    Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
  • Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
    Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
  • La Strada Gelato a strati
    La Strada Gelato a strati
  • Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
    Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
  • FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
    FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!

NEWSLETTER

Newsletter Piata

Nu scăpa nici un titlu important despre FMCG & Food Retail !

Abonează-te la newsletterul Piața acum !

box club 2024

Banner premii 2024

Supliment CSR #7, iulie 2024

CSR2024
Editia curenta Arhiva revista
Revista Piaţa

Supliment Oameni de 5 stele, mai 2024

Od5S 2024
Editia curenta Arhiva revista

VIDEO

© 2006-2024 S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL. Toate drepturile sunt rezervate | Powered by
Newsletter Piața