Sustenabilitatea - noua paradigmă de business pentru următorul deceniuSustenabilitatea - noua paradigmă de business pentru următorul deceniu
Irina Urechean, Unilever SCE: Consumatorii s-au săturat de abordările egocentriste ale brandurilor
Noua viziune Ursus Breweries, exprimată public în premieră în cadrul conferinţei! Robert Uzună, Ursus Breweries: „Ne propunem să fim cea mai admirată companie, construind o Românie mai bună”
Cristina Hanganu, Lidl România: Eu cred foarte mult că sustenabilitatea este o zonă noncompetitivă. Este ceva mai mult decât despre logo, despre brand
Dana Dobrescu, Mondelez România: Brandurile transparente sunt brandurile puternice din ziua de azi
Gabriel Ivan, CHEP Pooling Services România: Eforturile companiilor s-au concentrat în ultimii 20 de ani doar asupra reciclării. A venit timpul să schimbăm paradigma, să vorbim despre economie circulară
Andreea Ghiocel, The CSR Agency: Directiva Europeană 95 oferă companiilor oportunitatea de a se diferenţia de competitori, de a face un pas înainte prin implicarea în sustenabilitate
Irina Ionescu, Coca-Cola HBC România: Sustenabilitatea nu înseamnă doar salvarea planetei, înseamnă şi costuri mai mici
Valer Hancaş, Kaufland România: Apelul este să ne implicăm acum. Să ne asumăm public angajamente şi să acţionăm
Marius Luican, Reveal Marketing Research: În ultimii ani, pe orice categorie de produse, atributele sociale au explodat
Laszlo Borbely, Coordonatorul Departamentului pentru Dezvoltare Durabilă: 2030 începe acum!
10 concluzii sustenabile despre responsabilitatea corporativă a companiilor din FMCG
Cât şi ce pierde un brand ce nu investeşte în sustenabilitate
De ce o conferinţă despre Corporate Social Responsibility
Context TIME TO SHARE
Ce ne dorim de la TIME TO SHARE
Concept
Eveniment interactiv, tip conferinţă cu durata de o zi
DEZBATERI pe cele mai actuale teme ale sustenabilităţii şi CSR
PREZENTĂRI – Programe CSR inspiraţionale, cu impact mare în comunitate
BUSINESS NETWORKING – oportunitate de a descoperi noi parteneri
BUSINESS MEETING – oportunitate de a discuta aprofundat cu posibili noi parteneri
Parteneriate
Parteneriate cu:
♦ Ambasada Sustenabilităţii
♦ Reveal Research - Impactul CSR-urilor asupra consumatorilor.
Care consumatori reacţionează cel mai bine la branduri responsabile
♦ The Azores Sustainability & CSR Services – Cel mai proaspăt clasament
al companiilor din industrie, realizat după criteriile internaţionale GRI
REZERVĂRI BILETE:
VERONICA VĂDUVA
Client Service Manager
0741.278.651
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
SUPORT PARTENERIATE:
MARIA BĂDESCU
Director Comercial
0724.041.571
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.