PROGRAMUL SI TEMATICA DE DISCUTIE
09:00 - 09:30 Primirea participanţilor. Cafeaua de dimineaţă
09:30 - 11:30 Sesiunea 1: Marile provocări ale momentului
Aproape unanim, considerăm că digitalul reprezintă viitorul în comunicare. Prezentul este diferit şi, mai cu seamă, de maximă importanţă. În plină tranziţie de la convenţional la digital, elita marketerilor experimentează diverse formule de comunicare, dar mai ales caută sinergii din integrarea tehnologiei cu suporturile tradiţionale.
• Tendinţe şi tentaţii în comunicarea fmcg.
• Cum identificăm parametrii optimi pentru evaluarea eficienţei canalelor de comunicare ?
• Cum configurăm optim mixul de canale de comunicare către consumatori ?
• Brand to consumer + Retailer to consumer sau (Brand + Retailer) to consumer ?
11:30 - 12:15 Pauza de cafea. Business networking
12:15 - 14:15 Sesiunea 2: Mesaj rezonant cu consumatorul
Consumatorii sunt activaţi de mesajele aflate pe aceeaşi lungime de undă cu ei. Asta nu presupune doar existenţa compatibilităţii între personalitatea brandului şi cea a consumatorului, ci şi exprimarea clară, oportună, concisă, incitantă şi credibilă a acestei compatibilităţi. Schimbarea stilului de viaţă, accesul generalizat şi facil la informaţie, expunerea consumatorilor la influenţa liderilor de opinie informali din reţelele de socializare ridică mult ştacheta pe care marketerii trebuie să o depăşească zilnic.
• Cum construim mesajul care motivează, inspiră, surprinde şi mobilizează consumatorul ?
• Cum consolidăm soft power-ul brandului în social media ?
• Cum să introduci brandul subtil, dar nu timid; viguros, dar nu ostentativ.
• Despre libertate, responsabilitate şi constrângeri în construirea mesajului rezonant.
14:15 Prânz. Business Networking
|