OAMENI şi BRANDURI
fmcg & retail MARKETING CONFERENCE, ediţia a V-a, 26 aprilie 2017
Hotel Hilton, salon Le Diplomate
Profesional, trăim pentru branduri. Împreună cu echipa construim sau cultivăm branduri, dând sens muncii noastre de fiecare zi. Brandurile exprimă ideile şi valorile echipei, fiind clădite „după chipul şi asemănarea” ei, iar puterea lor stă în inteligenţa emoţională a echipei.
Personal, trăim printre branduri. Alegem branduri şi le integrăm în viaţa noastră cu firescul faptelor cotidiene. Opţiunile noastre pentru branduri exprimă, de fapt, preferinţele pentru valorile asociate brandurilor sau, altfel spus, în opţiunile noastre se reflectă inteligenţa emoţională a marketerilor.
Dincolo de substanţa sa, un brand este o propunere emoţională a unor oameni pentru alţi oameni, a celor care îl construiesc pentru cei care îl adoptă. Destinul unui brand depinde, aşadar, de trăinicia legăturii sale cu consumatorii, de felul în care marketerii răspund provocării continue de a consolida această legătură.
09,00 Primirea participanţilor. Cafeaua de bun venit & business networking
09,30 – 11,00 Sesiunea 1:IDENTITATEA SI ANGAJAMENTELE BRANDULUI
– sesiune de prezentări şi dezbateri
Trăind prin oameni şi pentru oameni, brandurile trebuie să răspundă unor cerinţe complexe: să se reînnoiască, dar să ramână ele însele; să se plieze pe preferinţele consumatorilor, dar să nu-şi trădeze identitatea; să ridice continuu standardele promisiunilor, dar să se asigure că le pot onora; să-şi facă noi prieteni, dar să nu-i piardă pe cei vechi; să îndeplinească aşteptările consumatorilor, dar şi să livreze valoare pentru acţionari. Propunem, deci o discuţie despre:
• Consecvenţă şi evoluţie identitară;
• Trăsături de neclintit în personalitatea brandului;
• Continuitate în angajamentele brandului;
• Consolidarea comuniunii de valori dintre creatorii brandului şi beneficiarii săi.
11,00 – 11,30 Pauză. Business networking
11,30 – 13,00 Sesiunea 2: MISIUNEA BRANDULUI
– sesiune de prezentări şi dezbateri
Omniprezenţa brandurilor le conferă roluri tot mai pronunţate în societate. Din ce în ce mai multe branduri au o puternică influenţă în comunitate şi aleg să se implice în diverse cauze, adesea cu impact pe termen mediu şi lung în societate şi, pe cât posibil, cu beneficii pentru proprietari. Pornim într-o dezbatere despre:
• Libertăţile şi responsabilităţile brandului;
• Datoria brandului faţă de consumatori şi faţă de acţionari;
• Cum se implică brandurile în viaţa comunităţii;
• Limitele implicării sociale a brandului.
13,00 – 13,30 Pauză. Business networking
13,30 – 14,30 Sesiunea 3: BRANDURILE OAMENILOR
– panel de discuţii
Imaginea brandului în ochii consumatorilor este adevărata sa identitate şi ea depinde fundamental de modul în care consumatorii percep brandul ca un tot unitar – substanţă, exprimare, atitudine, implicare etc. Interacţiunea cu brandurile, viralele, ca şi retorica marketerilor contribuie decisiv la formarea percepţiei asupra brandurilor. Aşadar, să vorbim cu consumatorii despre:
• Discursul brandurilor; ce şi cum exprimă brandurile; atractivitate şi sinceritate în discurs;
• Ce aşteptări creează brandurile;
• Care e misiunea brandurilor şi care trebuie să fie implicarea lor în societate;
• Percepţia despre oamenii din spatele brandurilor.
14,30 Prânz. Business networking
|