EDITIA a IV-a, 26 februarie 2015,
Ramada Bucharest Parc - Sala Terra Grand Ballroom |
TENDINTE SI
TREND-SETTERI IN TRADE MARKETING
|
PROGRAMUL SI TEMATICA DE DISCUTIE
09:00 - 09:30
Primirea participantilor. Cafeaua de dimineata
09:30 - 11:00 SESIUNEA 1
Dezbateri la rece despre un subiect cald: reglementarea promotiilor
Pozitia Consiliului Concurentei privind litera si spiritul reglementarilor privind promotiile.
Feedbackul jucatorilor din industria bunurilor de larg consum. Armonizarea practicilor de trade marketing cu legislatia.
11:00 - 11 :30
Pauza de cafea. Business networking
11:30 - 12:30 SESIUNEA 2
RETROSPECTIVA 2014, PERSPECTIVA 2015
- Dinamica investitiilor in trade marketing
- De ce sa investim mai mult in trade marketing
- Ce e nou; schimbari in conceptele si mecanismele de trade marketing
- Cum influenteaza campaniile de trade comportamentul consumatorilor
12:30 - 13 :00
Pauza. Business networking
13:00 - 14:30 SESIUNEA 3
Zoom - tendinte si trend setteri
- In detaliu despre cele mai moderne concepte si strategii de trade marketing in diferite categorii de produse si formate de magazin
- Analiza aprofundata a unora din cele mai reusite campanii de trade din punct de vedere al conceptului, mecanismului, implementarii si al rezultatelor.
14:30
Pranz. Business Networking
|
BENEFICII PENTRU PARTICIPANTI
- Networking cu liderii din marketing si vanzari ai principalilor jucatori din FCMG, managerii din agentiile de marketing , merchandising si research.
- Acces la toate dezbaterile si materialele evenimentului. |
REZERVARI BILETE
AURELIA CONSTANTINESCU
Events Coordinator
0767.118.833, 0756.111.276
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
ROXANA MANCEANU
Events Coordinator
0756.111.276
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. |
BENEFICII PENTRU PARTENERI
- Asocierea cu un eveniment de tinuta, organizat de reviste cu o buna reputatie si experienta in evenimente profesionale, singurul eveniment dedicat Trade Marketingului in FMCG.
- Marcarea pozitiei partenerului in piata, in raport cu partenerii sai de afaceri din retail / productie, distributie, research, servicii de marketing, productie publicitara, merchandising si comunicare.
- Transmiterea unui mesaj catre partenerii de afaceri prin intermediul prezentarii si al expunerilor.
- Networking cu liderii din marketing si vanzari ai principalilor jucatori din FMCG, manageri din agentiile de marketing, merchandising si research. |
Suportul pentru parteneriate va este oferit de:
MARIA BADESCU
Director Comercial
0724.041.571 Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
VERONICA VADUVA
Client Service Manager
0721.214.253 Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
|
CONCEPT
Trade Marketing Congress este un eveniment distinct, singurul destinat profesionistilor din domeniu, activi in FMCG.
Abordeaza integral domeniul Trade Marketingului, de la obiective si strategie, continuand cu concepte si mecanisme si incheind cu implementarea, analiza si optimizarea campaniilor.
Eveniment interactiv, cu durata de o zi, format conferinta, structurat in paneluri de discutii. Fiecare panel cuprinde reprezentanti ai furnizorilor, retailerilor si specialistilor in servicii (marketing, merchandising, research). |
OBIECTIVE
Cresterea eficientei actiunilor de trade marketing in FMCG.
Evidentierea tendintelor dominante in evolutia initiativelor de trade marketing.
TARGET
Marketing Manager / Director
Sales Manager / Director
Trade Marketing Manager
Brand Manager
Category Manager
National Key Account Manager
Director Comercial
Brand Manager / Procurement Manager
Merchandising Director |