Descriere
Cronica prezentului în FMCG şi Food Retail sună cam aşa: tot mai mulţi consumatori resimt, tot mai acut, dureri în zona preţurilor.
Tratamentul prescris de furnizori şi de retaileri este unul simpomatic, adică de ameliorare a efectelor: se administrează, zilnic, promoţii cu doză crescută de discount, în alternanţă cu oferte speciale.
Practic, toate brandurile de produse şi de retail sunt mobilizate pe acest front de apărare a puterii de cumpărare, nimeni nu se poate eschiva. Doar că alinierea aceasta pe comunicarea de preţ, discount şi oferte speciale prezintă riscul enorm ca shoperii să nu mai perceapă diferenţa existentă între magazine, respectiv între branduri.
Ediţia 2024 a Congresului de Trade Marketing, pe care Piaţa şi partenerii săi o organizează în data de 28 februarie, provoacă profesioniştii din marketing şi trade marketing, din achiziţii şi operaţional, din agenţiile furnizoare de servicii suport să abordeze tematica diferenţierii in-store într-o perioadă de accentuată uniformizare a comunicării către shopperi şi a mecanismelor de marketing şi trade marketing.
SUPORT PARTENERIATE:
VERONICA VĂDUVA
Client Service Manager
0741.278.651
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
MARIA BĂDESCU
Director Comercial
0724.041.571
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.