Descriere
Inflaţia consistentă şi persistentă din ultimii 3 - 4 ani a limitat treptat libertatea de mişcare şi de exprimare a operatorilor din FMCG şi Food Retail la un spaţiu strâmt, delimitat de promoţii cu discount, oferte speciale, scheme de discount progresiv, vouchere de cumpărături, cupoane de reduceri şi altele asemenea. Fireşte: cum să ignori tema de maxim interes pentru cei mai mulţi consumatori? Majoritatea scenariilor de trade marketing au fost construite în jurul acesteia. Rezultatul: o monotonie.
Aceleaşi episoade cunoscute rulează în buclă de câteva sezoane. Vedeta este, invariabil, avantajul financiar oferit consumatorilor, variabilă fiind doar forma acestuia. Brandul, de produs sau de retail, este personajul secundar; beneficiile oferite de produse şi avantajele aduse de gama serviciilor in-store sunt abia sesizabile, în plan secund.
RISCUL MAJOR NU ESTE ABSENŢA TEMPORARĂ A BRANDULUI DIN PRIM PLAN, CI OBIŞNUINŢA CONSUMATORILOR CU IDEEA CĂ ALTERNATIVA LOR E SĂ ALEAGĂ DINTRE DOUĂ OFERTE, NU DINTRE DOUĂ PRODUSE DIFERITE. Concentrarea excesivă a comunicării de marketing şi trade marketing pe oferte de preţ sau alte avantaje financiare tinde să ducă în uitare caracteristicile produselor şi ale serviciilor, dar şi legăturile emoţionale cu shopperii.
Ediţia 2025, a 14-a, a Congresului de Trade Marketing convoacă şi provoacă specialiştii din marketing şi trade marketing, din achiziţii şi operaţional, din agenţiile de research şi de marketing să nuanţeze comunicarea şi să dezvolte alternative in-store la tendinţa de pierdere a memoriei brandului.
SUPORT PARTENERIATE:
VERONICA VĂDUVA
Client Service Manager
0741.278.651
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
MARIA BĂDESCU
Director Comercial
0724.041.571
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.