PROGRAMUL SI TEMATICA DE DISCUTIE
09:00 - 09:30 Primirea participanţilor. Cafeaua de dimineaţă
09:30 - 11:30 Sesiunea 1: Promoţii cu valoare adăugată
Prea uşor şi prea des promoţiile sunt reduse la simple avantaje de preţ. După anii de fetişizare a preţului şi după replicarea în serie a unor mecanisme consacrate, trade marketerii simt că este timpul pentru concepte noi, moderne şi, în acelaşi timp, sustenabile din punct de vedere financiar şi benefice din perspectiva valorii brandului.
• Ce este de făcut pentru ieşirea din zona de confort a promoţiilor de preţ? Care este, de fapt, rolul corect al preţului în sistemul promoţiei?
• Cum înţelegem noile aşteptări ale consumatorilor de la campaniile instore? Cum îi surprindem plăcut?
• Cum adăugăm valoare brandului prin concepte promoţionale ingenioase?
• Cum articulăm promoţia pe profilul magazinului pentru a beneficia de întregul sprijin al partenerului şi pentru a asigura compatibilitatea cu shopperii acestuia?
11:30 - 12:15 Pauza de cafea. Business networking
12:15 - 14:15 Sesiunea 2: Instore hot stories
Pe frontul comerţului cu amănuntul vizibilitatea produselor are un rol strategic. Cu arsenalul convenţional disputa se duce pentru ocuparea poziţiilor cheie din magazin şi pentru asigurarea superiorităţii numerice la raft. Trade marketerii au scris însă poveşti de succes prin proiecte instore care au ţintit uşurarea misiunii de cumpărare şi creşterea categoriei.
• Unde se află graniţa dintre vizibilitatea productivă a brandului şi afişarea ostentativă?
• Cum ne asigurăm soluţii moderne, suple pentru a ieşi în evidenţă la punctul de vânzare?
• Ce facem pentru a-i facilita shopperului orientarea la raft şi alegerea produsului care să corespundă cel mai bine nevoilor sale?
• De-a fir a păr despre proiectele de trade cele mai reuşite din punct de vedere al conceptului, mecanismului, implementării şi al rezultatelor.
14:15 Prânz. Business Networking
|