PROGRAMUL SI TEMATICA DE DISCUTIE
Aflaţi în prima linie a competiţiei din piaţa bunurilor de larg consum, trade marketerii sunt provocaţi la o continuă reinventare a strategiilor pentru câştigarea încrederii shopperilor la punctul de vânzare. Rescrierea poveştilor de succes necesită reunirea experienţei, talentului şi energiei creatoare ale profesioniştilor în trade marketing din toate cele trei segmente implicate: retaileri, furnizori de produse şi furnizori de soluţii şi servicii in-store.
09:00 - 09:30 Primirea participanţilor. Cafeaua de dimineaţă
09:30 - 11:30 SESIUNEA I: CREATIVITATE ŞI EFICIENŢĂ ÎN TRADE MARKETING
Într-un peisaj comercial caracterizat de o mare densitate de oferte, inclusiv oferte de preţ, creativitatea este un factor cheie pentru diferenţiere. Succesul unei campanii de trade se măsoară, totuşi, prin eficienţa ei: cât se câştigă din ceea ce se investeşte. Aşadar, să vorbim despre:
• ROI în trade marketing. Benchmarkuri ale eficienţei
• Modele de succes în măsurarea eficienţei campaniilor de trade
• Rolul mecanismelor promoţionale consacrate şi al creativităţii în creşterea eficienţei investiţiilor în trade marketing
• Cât câştigă consumatorul din competiţia între promoţiile de preţ ?
11:30 - 12:15 Pauza de cafea. Business networking
12:15 - 14:15 SESIUNEA II: RELAŢIA PROMOŢIEI CU BRANDUL
Promoţiile rămân principalul instrument de trade marketing, validate fiind de o îndelungată cultivare a ideii de beneficiu suplimentar asociat brandului ales. Prezentul obligă trade marketerii să armonizeze beneficile oferite consumatorilor cu obiectivele pe termen scurt ale promoţiei şi cu interesele pe termen lung ale brandului. Pornim, astfel, la o discuţie despre:
• Ponderea marketingului în trade marketing
• Prelungirea efectelor promoţiei – efectul remanent al promoţiei
• Cultivarea valorii brandului în cadrul conceptului promoţiei
• Ce tendinţe pot fi remarcate în materie de creativitate în conceperea, implementarea şi comunicarea campaniilor de trade ?
14:15 Prânz. Business Networking
|