ARHITECTURA ȘI TEHNOLOGIA VIZIBILITĂȚII
Ediţia a X-a, 25 Martie 2021
Conferință ONLINE, pe platforma ZOOM
și livestreaming pe Facebook
Pentru profesioniştii din trade marketing obţinerea prim-planului este îndeletnicirea cotidiană, ca precondiţie necesară a vânzării. Fiecare brand răspunde în manieră proprie la întrebarea: cum îl fac pe cumpărător să mă distingă, să mă înțeleagă, să mă placă și să mă pună în coș dintre toate produsele similare din magazin?
Varietatea răspunsurilor denotă diversitatea viziunilor şi a capabilităţilor de implementare. Construcţia vizibilităţii in-store este o chestiune şi de arhitectură, de exprimare stilistică, dar şi de tehnologie, de capacitate de execuţie corectă, riguroasă.
La al X-lea Congres de Trade Marketing îi provocăm pe profesioniștii în domeniu să vorbească despre opțiunile lor privind arhitectura şi tehnologia vizibilității într-un prezent ”vibrant”, atât în magazinele fizice, cât și în cele online.
Program
Trade Marketing Congress, ediția a X-a: ARHITECTURA ȘI TEHNOLOGIA VIZIBILITĂȚII
Un eveniment online, transmis livestreaming pe pagina de facebook a revistei Piața
Ora 9.00: Bună dimineața !
09.10: Sesiunea 1 – Opţiunile probabile ale anului 2021
Condiţiile specifice, neaşteptate ale anului 2020 au impus, logic, un fel de minimalism în trade marketingul bunurilor de larg consum, cu exprimări mai simple, mai directe, prezumat şi mai eficiente. La începutul lui 2021 încă există elemente de incertitudine, iar această stare poate îndemna şi la prudenţă, dar şi la cutezanţă în proiectele de trade marketing.
• Ce vor alege liderii ? Ce stil va predomina în 2021 în acţiunile de trade marketing? Ce fel de campanii de trade sunt „la modă” în sezonul 2021 ?
• Ce am învăţat şi cum valorificăm experienţa anilor trecuţi ?
• Ce au special POSM-urile care atrag privirile în acest an? Şi cum convertim admiraţia contemplativă în decizie de cumpărare ?
• Cum poate ajuta integrarea tehnologiei comunicaţiei şi a inteligenţei artificiale în execuţiile in-store ?
10.40: Pauză
11.00: Sesiunea 2 – Trade marketingul în online
Marketplace-urile şi aplicaţiile de mobil cu coş de cumpărături dispun de filtre multiple cu ajutorul cărora shopperii pot găsi, relativ comod, rapid şi precis, produsele sau brandurile căutate, în condiţiile în care magazinul sau „raftul” sunt atât de mari că par nesfârşite. Cu toate acestea, unele branduri investesc sistematic în construirea vizibilităţii sau obţinerea prim-planului în e-commerce.
• Ce înseamnă, mai exact, să fii vizibil în magazinul online ? Cât de important este să fii în primul rând sau pe prima pagină ? Cum ajungi acolo ?
• Cât de puternică e corelaţia dintre poziţionarea superioară şi vânzări ?
• Cât de avansate sunt bateriile de filtre folosite de shopperi şi cât de mult sunt dispuşi ei să scrolleze înainte de a pune produsele în coş ?
• Care sunt recomandările retailerilor online pentru brandurile furnizorilor ?
• Cum e de preferat să punem produsul în „raft”: foto sau video ?
13.00: Scurte concluzii şi încheiere.
REZERVĂRI BILETE:
VERONICA VĂDUVA
Client Service Manager
0741.278.651
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
SUPORT PARTENERIATE:
MARIA BĂDESCU
Director Comercial
0724.041.571
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.