Descriere
Sunt mari, chiar foarte mari, din ce în ce mai mari. Discounturile promoţiilor de preţ sunt de regulă peste 20% şi frecvent peste 30%. Un -10% a devenit substandard. Aici ne aflăm acum.
Oportunitatea creşterii procentajelor de discount e imposibil de contestat când inflaţia - deja aproape 10% şi cu tendinţa de a urca abrupt, propulsată fiind de preţurile energiei şi gazelor (şi nu doar de acestea!) -, micşorează semnificativ puterea de cumpărare. Dacă shopperii se bucură de valurile de promoţii cu discounturi de nivel 20+%, 30+% sau chiar superior, trade marketerii, brand managerii, achizitorii şi specialiştii din pricing ştiu că păşesc pe un teren alunecos, unde derapajele pot apărea la o mişcare insuficient controlată sau la greşita anticipare a manevrelor celorlalţi.
Promoţiile de preţ sunt ca reacţiile în lanţ: odată amorsate, se întreţin de la sine, într-o continuitate de tip provocare – răspuns la provocare, ba chiar au tendinţa de accelerare în frecvenţă / durată, procentaj de discount, coş de produse etc.. Aici intervine ştiinţa de a gestiona aceşti parametri pentru a asigura sustenabilitatea acţiunilor de trade şi, în consecinţă, a iniţiativelor în favoarea consumatorilor, a puterii lor de cumpărare într-un context teribil de complicat, dar şi diferit de alte perioade dificile.
Este oportun să discutăm pe larg despre tendinţele promoţiilor de preţ în 2022, iar ediţia a 11-a a Trade Marketing Congress este ocazia potrivită.
SUPORT PARTENERIATE:
VERONICA VĂDUVA
Client Service Manager
0741.278.651
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
MARIA BĂDESCU
Director Comercial
0724.041.571
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.