Descriere
În febra inflației, clienții au o predispoziție mărită de a migra spontan către oferta cool a momentului. Riscul de destabilizare a businessului este cel mai ridicat în sectorul în care operează cele mai multe branduri puternice, aflate în competiția permanentă pentru câștigarea bugetelor de cheltuieli zilnice ale clienților. Natural, loializarea a urcat pe locul 1 pe ordinea de zi a profesioniștilor din industria bunurilor de larg consum.
Toate brandurile – de produs şi de retail – investesc tot mai multe resurse de inteligență, experiență, profesionalism şi, desigur, resurse financiare în iniţiativele pentru loializarea clienţilor. Reuşita în această competiţie cere, însă, ceva mai aparte: magnetism.
Este nevoie de magnetism pentru a-ţi păstra clienţii aproape atunci când toţi competitorii fac eforturi intense de a-i atrage.
Cum să induci magnetism brandului nu înveţi undeva anume, dar poţi descoperi. De unde te poţi inspira în acest sens, ce trebuie să afli, ce e bine să faci şi ce e bine să eviţi să faci – iată câteva dintre întrebările la care îşi vor putea răspunde participanții la ediţia 2023 a Congresului de Trade Marketing. La baza tuturor răspunsurilor la întrebările de mai sus se află discuţiile aprofundate pe tema loializării.
SUPORT PARTENERIATE:
VERONICA VĂDUVA
Client Service Manager
0741.278.651
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
MARIA BĂDESCU
Director Comercial
0724.041.571
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.