Ediţia a VII-a, 7 Martie 2018, Hotel InterContinental,
Ronda Ballroom
EXCELENŢA ÎN EXPERIENŢA DE CUMPĂRARE
Unităţi de avangardă ale companiilor din industria bunurilor de larg consum, echipele de trade marketing au ca misiune permanentă la punctele de vânzare construirea unor diferenţiatori durabili, prin crearea unor experienţe de cumpărare agreabile. Acest obiectiv necesită convergenţa viziunilor şi coordonarea resurselor profesioniştilor în trade marketing ai furnizorilor de produse, retailerilor şi companiilor de servicii in-store.
A VII-a ediţie a Congresului de Trade Marketing organizat de Piaţa propune o dezbatere pornind de la următoarele teme şi topicuri de discuţie:
SESIUNEA I: CUM CREĂM SUPER-EXPERIENŢE DE CUMPĂRARE ?
Punctele de vânzare sunt spaţiul de desfăşurare a unor acţiuni pe zi ce trece mai complexe, datorită combinaţiei de raţional şi emoţional care trebuie să fie, în acelaşi timp, ingenioasă şi eficientă: să fie impresionantă pentru clienţi şi să puncteze în rata de retenţie a shopperilor sau/şi în dinamica vânzărilor. Retailerii au nevoie să inoveze continuu pentru a crea experienţe de cumpărare memorabile, iar furnizorii de produse şi servicii îşi dezvoltă abilitatea de a-şi racorda iniţiativele în domeniu la viziunea proprie a fiecărui retailer.
• Ce anume face ca o experienţă de cumpărare să fie cu adevărat memorabilă?
• Care sunt elementele cheie cu care shopperii rezonează deplin ?
• Influenţa factorului uman: rolul special al casierei şi al promoterilor.
• Armonizarea iniţiativelor furnizorului cu viziunea distinctă a retailerului pentru crearea experienţelor de cumpărare diferenţiatoare.
• Cum evaluăm corect randamentul investiţiilor în Shopping Experience ?
SESIUNEA II: CURENTUL MODERNIST ÎN SHOPPING EXPERIENCE
Fiecare brand - de produs ori de retail - creează în jurul său experienţe de cumpărare conform propriului stil şi profilului clienţilor săi, aşadar adecvat prezentului şi anticipând viitorul apropiat. Nu există reţete consacrate în domeniu. Creativitatea, cunoaşterea profundă a shopperilor, viziunea originală şi, nu în ultimul rând, bugetele alocate sunt „ingredientele” principale.
• Ce concluzii putem desprinde din observarea tendinţelor actuale în crearea experienţelor de cumpărare ?
• Integrarea activărilor in-store cu iniţiativele în spaţiul virtual.
• Poveşti adevărate de succes. Detaliile semnificative ale unor studii de caz relevante
BENEFICII PENTRU PARTICIPANŢI
- Consolidarea informaţiilor despre consumatori şi shopperi, tendinţele în domeniul trade marketingului modern, modele de succes în conceperea, implementarea şi optimizarea iniţiativelor de trade marketing.
- Identificarea oportunităţilor de dezvoltare a colaborării cu partenerii de afaceri.
- Networking cu liderii din trade marketing, category management, achiziţii şi vânzări ai principalilor jucători din FCMG, managerii din agenţiile de marketing , merchandising şi research.
- Acces la toate dezbaterile şi materialele evenimentului.
BENEFICII PENTRU PARTENERI
- Asocierea cu un eveniment de ţinută, organizat de o publicaţie cu o bună reputaţie şi experienţă în evenimente profesionale, singurul eveniment dedicat Trade Marketingului în FMCG.
- Marcarea poziţiei partenerului în piaţă, în raport cu partenerii săi de afaceri din retail / producţie, distribuţie, research, servicii de marketing, producţie publicitară, merchandising şi comunicare.
- Transmiterea unui mesaj către partenerii de afaceri prin intermediul prezentării şi al expunerilor.
- Networking cu liderii din marketing şi vânzări ai principalilor jucători din FMCG, manageri din agentiile de marketing, merchandising şi research.
REZERVĂRI BILETE:
VERONICA VĂDUVA
Client Service Manager
0741.278.651
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
SUPORT PARTENERIATE:
MARIA BĂDESCU
Director Comercial
0724.041.571
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
CONCEPT
Trade Marketing Congress este un eveniment distinct, singurul destinat profesioniştilor din domeniu, activi în FMCG.
Abordează integral domeniul Trade Marketingului, de la obiective si strategie, continuând cu concepte şi mecanisme şi încheind cu implementarea, analiza şi optimizarea campaniilor.
Eveniment interactiv, cu durată de o zi, format conferinţă, structurat în paneluri de discuţii. Fiecare panel cuprinde reprezentanţi ai furnizorilor, retailerilor si specialiştilor în servicii (marketing, merchandising, research).
OBIECTIVE
Creşterea eficienţei acţiunilor de trade marketing în FMCG.
Evidenţierea tendinţelor dominante in evoluţia iniţiativelor de trade marketing.
TARGET
Marketing Manager / Director
Sales Manager / Director
Trade Marketing Manager
Brand Manager
Category Manager
Naţional Key Account Manager
Director Comercial
Brand Manager / Procurement Manager
Merchandising Director