Ediţia a IX-a, 5 Martie 2020, STEJARII Country Club
TMC
Unităţi de avangardă ale companiilor din industria bunurilor de larg consum, echipele de trade marketing au ca misiune permanentă la punctele de vânzare construirea unor diferenţiatori durabili, prin crearea unor experienţe de cumpărare agreabile. Acest obiectiv necesită convergenţa viziunilor şi coordonarea resurselor profesioniştilor în trade marketing ai furnizorilor de produse, retailerilor şi companiilor de servicii in-store.
REZERVĂRI BILETE:
VERONICA VĂDUVA
Client Service Manager
0741.278.651
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
SUPORT PARTENERIATE:
MARIA BĂDESCU
Director Comercial
0724.041.571
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
BENEFICII PENTRU PARTICIPANŢI
- Consolidarea informaţiilor despre consumatori şi shopperi, tendinţele în domeniul trade marketingului modern, modele de succes în conceperea, implementarea şi optimizarea iniţiativelor de trade marketing.
- Identificarea oportunităţilor de dezvoltare a colaborării cu partenerii de afaceri.
- Networking cu liderii din trade marketing, category management, achiziţii şi vânzări ai principalilor jucători din FCMG, managerii din agenţiile de marketing , merchandising şi research.
- Acces la toate dezbaterile şi materialele evenimentului.
BENEFICII PENTRU PARTENERI
- Asocierea cu un eveniment de ţinută, organizat de o publicaţie cu o bună reputaţie şi experienţă în evenimente profesionale, singurul eveniment dedicat Trade Marketingului în FMCG.
- Marcarea poziţiei partenerului în piaţă, în raport cu partenerii săi de afaceri din retail / producţie, distribuţie, research, servicii de marketing, producţie publicitară, merchandising şi comunicare.
- Transmiterea unui mesaj către partenerii de afaceri prin intermediul prezentării şi al expunerilor.
- Networking cu liderii din marketing şi vânzări ai principalilor jucători din FMCG, manageri din agentiile de marketing, merchandising şi research.