Ediţia a VIII-a, 6 Martie 2019, STEJARII Country Club
RESET 2019
Unităţi de avangardă ale companiilor din industria bunurilor de larg consum, echipele de trade marketing au ca misiune permanentă la punctele de vânzare construirea unor diferenţiatori durabili, prin crearea unor experienţe de cumpărare agreabile. Acest obiectiv necesită convergenţa viziunilor şi coordonarea resurselor profesioniştilor în trade marketing ai furnizorilor de produse, retailerilor şi companiilor de servicii in-store.
A VIII-a ediţie a Congresului de Trade Marketing organizat de Piaţa propune o dezbatere pornind de la următoarele teme şi topicuri de discuţie:
SESIUNEA I: ADAPTAREA LA NOUL MEDIU
Retailerii, furizorii de produse şi companiile de servicii in-store sunt nevoite să identifice soluţii de adaptare la noul mediu de lucru. Discutăm despre cum privesc şi cum primesc profesioniştii din trade marketing această nouă provocare.
• Ce implicaţii are – acum şi pe termen mediu – noul regim al zilierilor asupra acţiunilor de trade marketing?
• Cum se reaşează bugetele de trade marketing?
• Există o parte bună a acestei experienţe neaşteptate ? Care ar putea fi efectele pozitive asupra industriei?
• Ce schimbări putem aştepta în privinţa mecanismelor acţiunilor de trade marketing, a frecvenţei şi duratei acestora?
SESIUNEA II: TRANSFORMAREA DIGITALA A TRADE MARKETINGULUI
Proces firesc, în trendul normal al lucrurilor, digitalizarea acţiunilor in-store ar putea fi accelerată de recenta majorare a costurilor cu personalul. Ce putem observa şi învăţa din ceea ce se întâmplă la noi şi în alte pieţe dezvoltate?
• Ce tendinţe observăm în dezvoltarea trade marketingului în pieţele avansate?
• Ce noutăţi sunt în sfera serviciilor digitale la punctul de vânzare?
• Ce putem învăţa din experienţele internaţionale?
REZERVĂRI BILETE:
VERONICA VĂDUVA
Client Service Manager
0741.278.651
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
SUPORT PARTENERIATE:
MARIA BĂDESCU
Director Comercial
0724.041.571
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
BENEFICII PENTRU PARTICIPANŢI
- Consolidarea informaţiilor despre consumatori şi shopperi, tendinţele în domeniul trade marketingului modern, modele de succes în conceperea, implementarea şi optimizarea iniţiativelor de trade marketing.
- Identificarea oportunităţilor de dezvoltare a colaborării cu partenerii de afaceri.
- Networking cu liderii din trade marketing, category management, achiziţii şi vânzări ai principalilor jucători din FCMG, managerii din agenţiile de marketing , merchandising şi research.
- Acces la toate dezbaterile şi materialele evenimentului.
BENEFICII PENTRU PARTENERI
- Asocierea cu un eveniment de ţinută, organizat de o publicaţie cu o bună reputaţie şi experienţă în evenimente profesionale, singurul eveniment dedicat Trade Marketingului în FMCG.
- Marcarea poziţiei partenerului în piaţă, în raport cu partenerii săi de afaceri din retail / producţie, distribuţie, research, servicii de marketing, producţie publicitară, merchandising şi comunicare.
- Transmiterea unui mesaj către partenerii de afaceri prin intermediul prezentării şi al expunerilor.
- Networking cu liderii din marketing şi vânzări ai principalilor jucători din FMCG, manageri din agentiile de marketing, merchandising şi research.