evenimente 2025

  • Cont nou
  • Autentificare
  • Newsletter
  • GDPR
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
  • Meniu
  • Home
  • La zi
    • La zi
    • Știri
    • Actualitatea
    • Editorial
    • Produse & promoții noi
  • FMCG
    • Analize și tendințe
      • Băuturi alcoolice
      • Băuturi nealcoolice
      • Cafea și dulciuri
      • Produse lactate
      • Produse din carne
      • Produse de bază
      • Produse de îngrijire personală
      • Produse de îngrijire a locuinței și curățare
      • Alte produse alimentare
    • Sustenabilitate & CSR
      • CSR
      • Sustenabilitate
      • Ediția 2024
      • Ediția 2023
      • Ediția 2022
      • Ediția 2021
      • Ediția 2020
      • Ediţia 2019
      • Ediţia 2018
      • Alte articole
    • Branduri cu buletin de România
    • Oameni de 5 stele
    • Transformers Brands
    • Trendsetteri
    • Branduri pentru 100 de ani
    • NOI pentru România
    • Piețe de cinci stele
    • Ghid furnizori
    • Video
  • Retail
    • Harta retailului modern
    • Magazine de top
    • Comerț modern
    • Comerț tradițional
    • Info retail
    • Ghid Retail Modern
    • Ghidul comerciantului
  • Evenimente
    • Trade Marketing Congress
      • Februarie 2025
      • Februarie 2024
      • Martie 2023
      • Martie 2022
      • Martie 2021
      • Martie 2020
      • Martie 2019
      • Martie 2018
      • Martie 2017
      • Martie 2016
      • Februarie 2015
      • Februarie 2014
      • Februarie 2013
      • Februarie 2012
    • Ambalaje 360
      • Aprilie 2025
      • Aprilie 2024
      • Aprilie 2023
      • Aprilie 2022
    • BBRO
      • Mai 2025
      • Mai 2024
      • Mai 2023
    • CSR Excellence
      • CSR Iunie 2024
      • CSR Iunie 2023
      • CSR Iunie 2022
      • CSR Iunie 2021
      • CSR Septembrie 2020
      • CSR Iunie 2019
    • Club Retail
      • Octombrie 2024
      • Octombrie 2023
      • Octombrie 2022
      • Octombrie 2021
      • Octombrie 2020
      • Octombrie 2019
      • Octombrie 2018
      • Octombrie 2017
      • Octombrie 2016
      • Octombrie 2015
      • Octombrie 2014
      • Octombrie 2013
    • Premiile PIATA
      • Noiembrie 2024
      • Noiembrie 2023
      • Noiembrie 2022
      • Noiembrie 2021
      • Noiembrie 2020
      • Noiembrie 2019
      • Noiembrie 2018
      • Noiembrie 2017
      • Noiembrie 2016
      • Noiembrie 2015
      • Noiembrie 2014
      • Noiembrie 2013
      • Noiembrie 2012
      • Octombrie 2011
      • Octombrie 2010
      • Octombrie 2009
      • Octombrie 2008
    • Marketing Conference
      • Aprilie 2018
      • Aprilie 2017
      • Aprilie 2016
      • Martie 2015
      • Martie 2014
      • Aprilie 2013
  • Business
    • Special
    • Profil de manager
    • Strategii de piață
    • Topurile PIATA
    • Marketing & publicitate
    • Start-up Brands
    • Consilier
    • Research
    • Resurse umane
  • Info companii
  • Contact
  • Revista
  • Pagina principală
  • FMCG
  • Analize și tendințe

Continua expansiune a batoanelor proteice

Scris de Valentin Gros, Cristian Bădescu Publicat Marți, 15 Aprilie 2025 09:30
||
Batoanele proteice au apărut mai demult pe piața românească, dar abia în ultimii ani și-au câștigat o poziție solidă în magazinele lanțurilor de retail, unde ocupă de acum spații generoase. Vânzările cresc în valoare de la an la an (uneori în salturi masive), în condițiile în care și prețul urcă destul de vertiginos, dar în același timp factorii legați de preț contează foarte puțin la decizia de cumpărare, ceea ce spune multe despre profilul consumatorului. ...

Scădere accentuată, cvasigeneralizată a vânzărilor de dulciuri de Crăciun în perioada premergătoare sărbătorilor

Scris de Cristi Bădescu Publicat Vineri, 27 Decembrie 2024 17:42
||
Aproape toate tipurile de dulciuri dedicate Crăciunului au avut vânzări mult mai slabe în luna noiembrie 2024 faţă de aceeaşi lună a anului trecut, conform datelor furnizate de RetailZoom la solicitarea redacţiei Piaţa. În volum, scăderea a fost de peste 14%, în timp ce încasările au scăzut doar cu 0,5%. Panta descendentă din perioada premergătoare lunii cadourilor din 2024 continuă trendul negativ consemnat în decembrie 2023 când, potrivit datelor RetailZom, cantitatea de dulciuri de ...

Piaţa biscuiţilor: segmente cu perspectivă „dulce” într-o conjunctură „amară”

Scris de Valentin Gros Publicat Luni, 12 Iunie 2023 16:42
||
Piața biscuiților dulci arată o tendință de creștere, atât ca valoare, cât și în ceea ce privește complexitatea ofertei de produse care să răspundă adecvat tuturor ocaziilor de consum. Inovațiile în rețeta de produs și în ambalaj, diversificarea ofertei pe segmentele de produse cu valoare adăugată ridicată sunt vectorii principali care susțin această creștere, în ciuda contextului economic dificil.De altfel, reprezentanţii Eurex Alimentare (parte a grupului pladis Global), unul din principalii furnizori de pe ...

100 de arome de prăjituri pentru clienți grăbiți și sensibili la imagine

Scris de Valentin Gros Publicat Luni, 13 Martie 2023 14:58
||
Consumatorul de prăjituri ambalate este un client grăbit, care ia decizia în fața raftului, influențat de ambalaj, plasări suplimentare și promoții de preț. Într-o piață diversă (cu peste 100 de tipuri de arome!), cheile succesului par a fi vizibilitatea brandului și inovația.Pandișpanul domină piața miniprăjiturilor ambalate, cu peste 60% cotă în volum și peste 70% în valoare, după cum arată segmentarea vânzărilor de prăjituri ambalate în funcție de tip, conform datelor RetailZoom, pe ...

On the go. Miniprăjiturile ambalate cresc odată cu ritmul de viață

Scris de Valentin Gros Publicat Luni, 13 Martie 2023 14:20
||
Jucătorii din piața miniprăjiturilor ambalate se aşteaptă la o continuare a trendului ascendent, mizând pe faptul că 2023 va fi un an alert, al gustărilor consumate on the go, în special în porții mici.În acest business, una dintre marile provocări va fi aceea de a găsi un echilibru între preț și calitate. Ca să îl câștigi pe cumpărător, va trebui să îi oferi un optim între cât cheltuiește acesta pentru o miniprăjitură și ce ...

Fie inflaţia cât de rea, tot se bea cafea!

Scris de Valentin Gros Publicat Joi, 17 Noiembrie 2022 17:05
||
Afacerea cu cafea a scăzut în volum, afectată de creșterea costurilor cu energia și materiile prime, dar jucătorii din piață manifestă optimism, bazându-se pe fidelitatea românilor față de această băutură, dar și pe sofisticarea gusturilor.Piața cafelei a crescut, în septembrie 2021 – august 2022, cu 14% în valoare, dar a scăzut cu 1,5% în volum, comparativ cu cele 12 luni anterioare, după cum relevă datele companiei de analiză RetailZoom. Lesne sesizabilă, creşterea preţului ...

Opt direcţii principale de dezvoltare a categoriei cafea

Scris de Valentin Gros Publicat Joi, 17 Noiembrie 2022 13:51
||
Culturi regenerative, ambalaje cu impact zero de CO2, produse noi, care creează experienţe deosebite de gust. Acestea sunt practicile prin care producătorii vor să impulsioneze industria cafelei, în timp ce retailerii recomandă promoţiile, diversificarea ofertei și sunt atenți la inovații, atât în produs cât și în ambalaje. Lanțurile de retail consideră că producătorii și furnizorii ar trebui să îmbunătățească unele coordonate ale activității, pentru a stimula consumul de cafea, după cum rezultă dintr-un scurt sondaj ...

Câți biscuiți, atâtea gusturi. Diversificarea-i musai

Scris de Valentin Gros Publicat Marți, 11 Octombrie 2022 14:32
||
Comercianții intenționează să extindă portofoliul de produse și să dezvolte mărcile proprii, în timp ce producătorii mizează pe culturi sustenabile și comunicare de brand, în tentativa de a menține pe creștere industria biscuiților. O afacere complicată, în care clienții balansează între fidelizare și tentația noilor gusturi.   Ce evoluții constată jucătorii din piața biscuiților și care sunt tendințele de dezvoltare, pornind de la actualele preferințe ale consumatorilor?Kaufland a adaptat oferta pentru a pune la ...

Biscuiții s-au umflat „ca-n lapte”, dar îi așteaptă mari încercări

Scris de Valentin Gros Publicat Marți, 11 Octombrie 2022 14:25
||
O piață aflată pe un trend ascendent riscă să ajungă ca „un biscuit în dungă” din cauza avalanșei prețurilor și a contextului economic internațional, deloc favorabil.   Vânzările de biscuiți au urcat, în perioada august 2021 – iulie 2022, cu peste 18% în valoare și cu 10% în volum (remarcabil, nu?), comparativ cu precedentele 12 luni, relevă datele companiei de analiză RetailZoom.Producătorii și comercianții vor fi nevoiți să depună mari eforturi pentru a ...

Inovații vs scumpiri, strategia furnizorilor de napolitane

Scris de Valentin Gros Publicat Vineri, 09 Septembrie 2022 18:54
||
Noi rețete de produs și promoții inteligente, diversificare sortimentală și comunicare in-store. Acestea sunt direcțiile de acțiune care vor impulsiona vânzările de napolitane, aflate în ascensiune, dar afectate de creșterea generalizată a prețurilor.Piața napolitanelor din România a înregistrat, potrivit datelor companiei de analiză RetailZoom, o creștere în volum de 3% în perioada august 2021 – iulie 2022 comparativ cu cele 12 luni anterioare. Avansul valoric a fost de 4 ori mai mare, fapt ce ...
  • Prec
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Mai departe
  • Sfârșit
Pagina 1 din 8

box csr 2025

Revista Piața EDIȚIA DIGITALĂ, #225 mai 2025

Piata 225
Editia curenta Arhiva revista

BBRo box 2025

banner 2025

Banner A360 2025

Box TMC 2025

banner cumpana

HARTA RETAILULUI MODERN

Harta Retailului Modern

Nou! Harta retailului modern din România.

Pdf Harta Retailului Modern 30-04-2025

INFO COMPANII

  • Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
    Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
  • Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
    Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
  • La Strada Gelato a strati
    La Strada Gelato a strati
  • Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
    Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
  • FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
    FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!

NEWSLETTER

Newsletter Piata

Nu scăpa nici un titlu important despre FMCG & Food Retail !

Abonează-te la newsletterul Piața acum !

box club 2024

Banner premii 2024

Supliment CSR #7, iulie 2024

CSR2024
Editia curenta Arhiva revista
Revista Piaţa

Supliment Oameni de 5 stele, mai 2024

Od5S 2024
Editia curenta Arhiva revista

VIDEO

© 2006-2024 S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL. Toate drepturile sunt rezervate | Powered by
Newsletter Piața