evenimente 2025

  • Cont nou
  • Autentificare
  • Newsletter
  • GDPR
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
  • Meniu
  • Home
  • La zi
    • La zi
    • Știri
    • Actualitatea
    • Editorial
    • Produse & promoții noi
  • FMCG
    • Analize și tendințe
      • Băuturi alcoolice
      • Băuturi nealcoolice
      • Cafea și dulciuri
      • Produse lactate
      • Produse din carne
      • Produse de bază
      • Produse de îngrijire personală
      • Produse de îngrijire a locuinței și curățare
      • Alte produse alimentare
    • Sustenabilitate & CSR
      • CSR
      • Sustenabilitate
      • Ediția 2024
      • Ediția 2023
      • Ediția 2022
      • Ediția 2021
      • Ediția 2020
      • Ediţia 2019
      • Ediţia 2018
      • Alte articole
    • Branduri cu buletin de România
    • Oameni de 5 stele
    • Transformers Brands
    • Trendsetteri
    • Branduri pentru 100 de ani
    • NOI pentru România
    • Piețe de cinci stele
    • Ghid furnizori
    • Video
  • Retail
    • Harta retailului modern
    • Magazine de top
    • Comerț modern
    • Comerț tradițional
    • Info retail
    • Ghid Retail Modern
    • Ghidul comerciantului
  • Evenimente
    • Trade Marketing Congress
      • Februarie 2025
      • Februarie 2024
      • Martie 2023
      • Martie 2022
      • Martie 2021
      • Martie 2020
      • Martie 2019
      • Martie 2018
      • Martie 2017
      • Martie 2016
      • Februarie 2015
      • Februarie 2014
      • Februarie 2013
      • Februarie 2012
    • Ambalaje 360
      • Aprilie 2025
      • Aprilie 2024
      • Aprilie 2023
      • Aprilie 2022
    • BBRO
      • Mai 2025
      • Mai 2024
      • Mai 2023
    • CSR Excellence
      • CSR Iunie 2024
      • CSR Iunie 2023
      • CSR Iunie 2022
      • CSR Iunie 2021
      • CSR Septembrie 2020
      • CSR Iunie 2019
    • Club Retail
      • Octombrie 2024
      • Octombrie 2023
      • Octombrie 2022
      • Octombrie 2021
      • Octombrie 2020
      • Octombrie 2019
      • Octombrie 2018
      • Octombrie 2017
      • Octombrie 2016
      • Octombrie 2015
      • Octombrie 2014
      • Octombrie 2013
    • Premiile PIATA
      • Noiembrie 2024
      • Noiembrie 2023
      • Noiembrie 2022
      • Noiembrie 2021
      • Noiembrie 2020
      • Noiembrie 2019
      • Noiembrie 2018
      • Noiembrie 2017
      • Noiembrie 2016
      • Noiembrie 2015
      • Noiembrie 2014
      • Noiembrie 2013
      • Noiembrie 2012
      • Octombrie 2011
      • Octombrie 2010
      • Octombrie 2009
      • Octombrie 2008
    • Marketing Conference
      • Aprilie 2018
      • Aprilie 2017
      • Aprilie 2016
      • Martie 2015
      • Martie 2014
      • Aprilie 2013
  • Business
    • Special
    • Profil de manager
    • Strategii de piață
    • Topurile PIATA
    • Marketing & publicitate
    • Start-up Brands
    • Consilier
    • Research
    • Resurse umane
  • Info companii
  • Contact
  • Revista
  • Pagina principală
  • FMCG
  • Analize și tendințe

Cum bem cafeaua vara? Recomandările expertului în cafea al Coca-Cola HBC România, Cezara Carteş

Scris de Cristi Bădescu Publicat Luni, 20 Iunie 2022 20:01
||
Cezara Carteş, prima campioană a României în concursul de barista, ne face câteva recomandări de sezon legate de felul în care ne putem delecta cu o cafea – ca atare sau în diverse combinaţii. Vă oferim un scurt, dar savuros, interviu cu Cezara, despre ea, despre cafea şi despre diverse modalităţi de a ne bucura de cafea.Are 13 ani de experienţă în lumea bună a cafelei şi este permanent la curent cu noutăţile şi ...

Noutăţi în segmentul miniaturilor sub brandul KitKat

Scris de Cristi Bădescu Publicat Vineri, 20 Mai 2022 21:00
|||||
Nestlé România a lansat, în această primăvară, sub brandul KitKat, mai multe produse noi, situate în segmentul miniaturilor: KitKat Pops, KitKat Mini Eggs şi KitKat Easter Break - ultimele două fiind, desigur, produse sezoniere. Toate cele trei noi produse conţin cacao provenită din culturi sustenabile, fiind certificate Rainforest Alliance şi purtând emblema Nestlé Cocoa Plan. KitKat Pops sunt mini drajeuri de ciocolată cu lapte şi interior de napolitană crocantă, ambalate în pungă resigilabilă de 140 ...

Cremele tartinabile se-ntind spre ingrediente sănătoase și sustenabile

Scris de Cristi Bădescu Publicat Miercuri, 11 Mai 2022 16:06
||
Pot rezolva rapid, ușor și entuziasmant un mic dejun sau un pachețel pentru școală; ori o masă în perioada de post; sau pot contribui la un tort de clătite; unora le place să le consume ca pe dulceață sau pe șerbet. În fine, cremele tartinabile dulci, cu sau fără cacao / ciocolată, pot căpăta diverse destinații, în funcție de nevoile, plăcerile sau imaginația consumatorilor. Au intrat în meniul românilor relativ de curând, dar se pare ...

O revoluție catifelată în piața de ciocolată

Scris de Cristi Bădescu Publicat Vineri, 10 Decembrie 2021 12:26
||
O nouă generație de produse se impune prin caracterul diferit: gust mai presus de preț; din cacao sustenabilă și cu ambalaje eco-friendly; bio, vegane, fără zahăr, gluten și lactoză; cu forme, gramaje și mixuri de ingrediente îndrăznețe   Conținutul de cacao și proveniența sa (sustenabilă), tipul și culoarea ciocolatei, ingredientele și mixurile (îndrăznețe) de ingrediente, umplutura, forma și mărimea porției, ambalajul și designul său, beneficiile adiționale, conexiunea cu spațiul virtual, caracteristicile speciale de tipul „fără ...

Înghețata: dominaţie tot mai solidă a cinci mari operatori şi mărci proprii ale retailerilor

Scris de Daniela Cristescu Publicat Duminică, 11 Iulie 2021 14:10
||
Corso este singurul brand românesc aflat în top 5. Pentru consolidarea imaginii şi a relevanţei, unele branduri încheie alianţe cu mărci consacrate în alte domenii, precum entertainment. Anul 2021 a debutat cu o cascadă de lansări de produse – noutăţile fiind atât în domeniul reţetei, cât şi al ambalajelor şi gramajelor - dar și cu un nou magazin online. Caserola şi ambalajele de volum mare sunt predominante în vânzări, vanilia şi ciocolata rămân aromele preferate, ...

Espressoarele au revigorat segmentul de cafea boabe

Scris de Maria Vaschi Publicat Miercuri, 11 Noiembrie 2020 12:19
||
Pe măsură ce tehnologia avansează, boabele și capsulele devin segmentele cele mai dinamice din ultimii cinci ani   Odată cu telemunca, ocaziile de consum care erau out-of-home s-au mutat în mare parte in-home, de la cafeaua băută la serviciu, la cea care se putea consuma on-the-go sau în HoReCa. Astfel, anul acesta asistăm la o creştere consistentă a vânzărilor din retail (+18% în volum) faţă de ce se înregistra în anii trecuţi (5-8%).   Potrivit ...

În piața napolitanelor, pandemia a dat cu plus, și la volum, și la valoare

Scris de Maria Vaschi Publicat Marți, 10 Noiembrie 2020 17:32
||
Timpul de identificare, analiză și decizie la raft durează doar 5 secunde, în ierarhia diferențierii contând în primul rând culoarea și forma ambalajului În ultimul an, în pofida pandemiei și a perioadei de izolare care au avut un impact important în consumul categoriilor de impuls, vânzările de napolitane au crescut cu 23% ca valoare (lei) și cu 13% ca volum (kg) - ­Sursa: RetailZoom, perioada de raportare fiind septembrie 2019 /august 2020, față de anterioarele ...

La birou, acasă, on the go – bem tot mai multă cafea

Scris de Maria Vaschi Publicat Luni, 11 Mai 2020 12:41
||
Acum când aproape întreg consumul s-a mutat in-home, boabele și capsulele sunt segmentele câștigătoare în categorie Întrebările care consumă multă energie în acest moment pentru majoritatea jucătorilor din industria cafelei, și nu numai, sunt: ce se va întâmpla după relaxarea restricţiilor?; care din comportamentele de criză se vor păstra şi în ce măsură?; ce se va întâmpla după acest moment al consumului predilect in-home?; cât din creşterea din retail înregistrată acum se va menţine? Sunt ...

Top 10 produse noi din ciocolată cu cel mai mare impact în vânzări

Scris de Maria Vaschi Publicat Marți, 21 Aprilie 2020 10:51
||
Aproape 700 de SKU-uri noi au fost lansate anul trecut în categoria produse din ciocolată, cele mai multe fiind înregistrate pe segmentul praline (340 SKU). Produse premium, specialități, ediții limitate și asocieri între branduri – acestea au fost noutățile care s-au remarcat, în special spre final de an. În tabelul de mai jos prezentăm informații legate de noutățile apărute în totalul categoriei, ceea ce ne dezvăluie modul în care acestea au contribuit la creșterea pieței ...

Cum au contribuit cele 1.904 de produse noi la creşterea pieţei dulciurilor în 2019

Scris de Maria Vaschi Publicat Luni, 09 Martie 2020 09:46
||
Una din căile majore de dezvoltare a pieței este găsirea gramajului optim, adecvat noilor ocazii de consum O primă constatare legată de numeroasele categorii care fac parte din grupa mare a dulciurilor este că nu există un consens al producătorilor și retailerilor sau o orientare dominantă, pentru că fiecare vede viitorul acestei piețe în alt fel. Unii urmăresc să diversifice sortimentația pe segmentele existente, venind cu noi propuneri de ingrediente și arome; alții se uită ...
  • Prec
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Mai departe
  • Sfârșit
Pagina 2 din 8

box csr 2025

Revista Piața EDIȚIA DIGITALĂ, #225 mai 2025

Piata 225
Editia curenta Arhiva revista

BBRo box 2025

banner 2025

Banner A360 2025

Box TMC 2025

banner cumpana

HARTA RETAILULUI MODERN

Harta Retailului Modern

Nou! Harta retailului modern din România.

Pdf Harta Retailului Modern 30-04-2025

INFO COMPANII

  • Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
    Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
  • Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
    Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
  • La Strada Gelato a strati
    La Strada Gelato a strati
  • Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
    Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
  • FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
    FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!

NEWSLETTER

Newsletter Piata

Nu scăpa nici un titlu important despre FMCG & Food Retail !

Abonează-te la newsletterul Piața acum !

box club 2024

Banner premii 2024

Supliment CSR #7, iulie 2024

CSR2024
Editia curenta Arhiva revista
Revista Piaţa

Supliment Oameni de 5 stele, mai 2024

Od5S 2024
Editia curenta Arhiva revista

VIDEO

© 2006-2024 S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL. Toate drepturile sunt rezervate | Powered by
Newsletter Piața