evenimente 2025

  • Cont nou
  • Autentificare
  • Newsletter
  • GDPR
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
  • Meniu
  • Home
  • La zi
    • La zi
    • Știri
    • Actualitatea
    • Editorial
    • Produse & promoții noi
  • FMCG
    • Analize și tendințe
      • Băuturi alcoolice
      • Băuturi nealcoolice
      • Cafea și dulciuri
      • Produse lactate
      • Produse din carne
      • Produse de bază
      • Produse de îngrijire personală
      • Produse de îngrijire a locuinței și curățare
      • Alte produse alimentare
    • Sustenabilitate & CSR
      • CSR
      • Sustenabilitate
      • Ediția 2024
      • Ediția 2023
      • Ediția 2022
      • Ediția 2021
      • Ediția 2020
      • Ediţia 2019
      • Ediţia 2018
      • Alte articole
    • Branduri cu buletin de România
    • Oameni de 5 stele
    • Transformers Brands
    • Trendsetteri
    • Branduri pentru 100 de ani
    • NOI pentru România
    • Piețe de cinci stele
    • Ghid furnizori
    • Video
  • Retail
    • Harta retailului modern
    • Magazine de top
    • Comerț modern
    • Comerț tradițional
    • Info retail
    • Ghid Retail Modern
    • Ghidul comerciantului
  • Evenimente
    • Trade Marketing Congress
      • Februarie 2025
      • Februarie 2024
      • Martie 2023
      • Martie 2022
      • Martie 2021
      • Martie 2020
      • Martie 2019
      • Martie 2018
      • Martie 2017
      • Martie 2016
      • Februarie 2015
      • Februarie 2014
      • Februarie 2013
      • Februarie 2012
    • Ambalaje 360
      • Aprilie 2025
      • Aprilie 2024
      • Aprilie 2023
      • Aprilie 2022
    • BBRO
      • Mai 2025
      • Mai 2024
      • Mai 2023
    • CSR Excellence
      • CSR Iunie 2024
      • CSR Iunie 2023
      • CSR Iunie 2022
      • CSR Iunie 2021
      • CSR Septembrie 2020
      • CSR Iunie 2019
    • Club Retail
      • Octombrie 2024
      • Octombrie 2023
      • Octombrie 2022
      • Octombrie 2021
      • Octombrie 2020
      • Octombrie 2019
      • Octombrie 2018
      • Octombrie 2017
      • Octombrie 2016
      • Octombrie 2015
      • Octombrie 2014
      • Octombrie 2013
    • Premiile PIATA
      • Noiembrie 2024
      • Noiembrie 2023
      • Noiembrie 2022
      • Noiembrie 2021
      • Noiembrie 2020
      • Noiembrie 2019
      • Noiembrie 2018
      • Noiembrie 2017
      • Noiembrie 2016
      • Noiembrie 2015
      • Noiembrie 2014
      • Noiembrie 2013
      • Noiembrie 2012
      • Octombrie 2011
      • Octombrie 2010
      • Octombrie 2009
      • Octombrie 2008
    • Marketing Conference
      • Aprilie 2018
      • Aprilie 2017
      • Aprilie 2016
      • Martie 2015
      • Martie 2014
      • Aprilie 2013
  • Business
    • Special
    • Profil de manager
    • Strategii de piață
    • Topurile PIATA
    • Marketing & publicitate
    • Start-up Brands
    • Consilier
    • Research
    • Resurse umane
  • Info companii
  • Contact
  • Revista
  • Pagina principală
  • FMCG
  • Analize și tendințe

Cum au contribuit cele 1.904 de produse noi la creşterea pieţei dulciurilor în 2019

Scris de Maria Vaschi Publicat Luni, 09 Martie 2020 09:46
||
Una din căile majore de dezvoltare a pieței este găsirea gramajului optim, adecvat noilor ocazii de consum O primă constatare legată de numeroasele categorii care fac parte din grupa mare a dulciurilor este că nu există un consens al producătorilor și retailerilor sau o orientare dominantă, pentru că fiecare vede viitorul acestei piețe în alt fel. Unii urmăresc să diversifice sortimentația pe segmentele existente, venind cu noi propuneri de ingrediente și arome; alții se uită ...

UPDATE: De ce „se poartă” cafeaua to go și de la vandomat?

Scris de Maria Vaschi Publicat Miercuri, 06 Noiembrie 2019 15:58
||
După cum precizam în prima parte a articolului, retailul, vendingul și canalul to go își împart creșterile de pe piața cafelei, cele trei canale creând ocazii de consum diferite. UPDATE În opinia reprezentanților Jacobs Douwe Egberts, trendul „on the go” este în prezent extrem de important în reconfigurarea obiceiurilor de achiziție și consum din piaţa cafelei. Dacă vorbim despre cafenele şi locaţii de tip HoReCa, acesta are atât un rol educaţional, precum şi de diversificare ...

UPDATE: Retailul, vendingul și canalul to go își împart creșterea pieței cafelei

Scris de Maria Vaschi Publicat Miercuri, 06 Noiembrie 2019 15:47
||
Fiecare dintre cele trei canale creează ocazii de consum diferite, astfel că nu intră în concurență directă, ci mai degrabă se completează UPDATE   Compania Jacobs Douwe Egberts (JDE) se focusează pe inovaţii ce răspund unor nevoi concrete ale consumatorilor, prin intermediul mărcilor şi prin lansări de produse în diferite partiţii de gust mai puţin explorate. Câteva exemple ar fi Jacobs Barista şi Jacobs Selection, construind o gamă premium sub brandul Jacobs, brandul L’Or, cu ...

Sezonul noutăților: 450 de dulciuri noi listate în comerțul modern

Scris de Maria Vaschi Publicat Marți, 10 Septembrie 2019 14:55
||
  Categoria dulciuri este în continuă evoluție, fiind vorba despre o piață foarte competitivă și dinamică în care calitatea, inovațiile și gustul bun fac diferența. Asociate cu momentele de bucurie şi relaxare, dulciurile servesc mai multor ocazii de consum, acoperind o plajă largă de nevoi prin varietatea ofertei, aromelor, texturilor și formatelor. Noile tendințe în ceea ce privește adoptarea unui stil de viață mai sănătos și reducerea consumului de zahăr impactează categoria, producătorii aflându-se în ...

Miniprăjiturile „împing” de pe raft multe produse ale celorlalte categorii de dulciuri

Scris de Maria Vaschi Publicat Marți, 11 Septembrie 2018 14:13
||
Napolitanele și biscuiții au trebuit să se reinventeze, pentru a-și păstra locul amenințat de miniprăjiturile ambalate   Deși ca volum și valoare nu se apropie de piața biscuiților și cu atât mai puțin de cea a ciocolatei, categoria miniprăjituri a depășit stadiul de nișă. Ascensiunea acesteia este tot mai vizibilă în magazine, locul cel mai potrivit pentru interacțiunea produs-consumator; pe de altă parte, avem de a face cu produse de impuls, astfel că producătorii mizează ...

Specialități pe bază de cafea: Noile trenduri din categorie sunt influențate de coffee shop-uri și lanțurile de cafenele

Scris de Maria Vaschi Publicat Marți, 11 Septembrie 2018 13:59
||
Spre deosebire de cafeaua tradițională, consumatorii nu se atașează emoțional de un anumit brand de specialitățiCategoria specialități pe bază de cafea, cu segmente bine definite – mixuri 2în1 /3în1/ 4în1, cappuccino și frapé – înregistrează un trend crescător moderat (+3,2 ca valoare a vânzărilor). Potrivit Nielsen, specialitățile reprezintă 17,5% în volum și 15,6% în valoare din totalul pieței de cafea. Ca structură a categoriei, mixurile dețin cea mai mare pondere (peste 70%). ...

Biscuiți: ritmul de înlocuire a produselor este extrem de alert

Scris de Maria Vaschi Publicat Joi, 09 August 2018 12:47
||
Românii apreciază produsele premium, rețetele inovatoare și edițiile limitate Piaţa de biscuiţi din România este competitivă, dinamică, aglomerată şi foarte fragmentată, cu peste 300 de producători și peste 400 de mărci. Această caracteristică vine cu beneficii, dar şi cu puncte sensibile - pentru că, cel puțin în calitate de producător, trebuie să găseşti în permanenţă modalităţi noi de a anticipa şi satisface aşteptările mereu în schimbare ale consumatorilor. Furnizorii – jucători noi sau vechi - ...

Ioana Pană, Mondelez România: „Consumatorii sunt tot mai atenţi la dimensiunea porțiilor”

Scris de Maria Vaschi Publicat Marți, 17 Iulie 2018 22:09
||
Piaţa de biscuiţi din România este competitivă, dinamică şi foarte fragmentată, cu peste 300 de producători și peste 400 de mărci. Această caracteristică a pieţei vine cu beneficii, dar şi cu puncte sensibile - pentru că, cel puțin în calitate de producător, trebuie să găseşti în permanenţă modalităţi noi de a anticipa şi satisface aşteptările mereu în schimbare ale consumatorilor, atât la nivel de inovaţie şi de produs, cât şi în comunicare.   Mondelez România ...

Zeci de noutăți de rețetă și ambalaj în piața napolitanelor

Scris de Maria Vaschi Publicat Marți, 10 Aprilie 2018 15:20
||
Împreună cu retailerii și având o abordare obiectivă a contextului de piață actual, furnizorii aduc la raft o mare varietate de produse, atât din perspectiva formei, cremei, aromei, cât și a ambalajului și prețului Potrivit Vektor Marktforschung, în 2017, vânzările de napolitane au atins volumul de 17.000 de tone și valoarea de 306 milioane de lei. Primii 6 furnizori – incluzând aici și retailerii cu mărcile proprii (19% cumulat) – dețin aproximativ 90% din ...

De Paște, napolitanele Alfers vor primi ”haine noi”

Scris de Maria Vaschi Publicat Joi, 29 Martie 2018 08:56
||
Alka, deținătoarea brandului de napolitane Alfers, este o companie locală pentru care înțelegerea obiceiurilor de consum și gusturilor specifice ale românilor este esențială în conceperea unei oferte care să rezoneze cu cererea din piață ca rețete, arome, ambalaje și gramaje - și chiar să o anticipeze.   Anul trecut, compania a lansat pe piață câteva rețete inedite: ediția limitată Alfers cu cremă de Cocos şi Lime; ediţia limitată de napolitane glazurate Alfers cu cremă de ...
  • Prec
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Mai departe
  • Sfârșit
Pagina 3 din 8

Box club 2025

Revista Piața EDIȚIA DIGITALĂ, #226 iunie 2025

Piata 226
Editia curenta Arhiva revista

Supliment Oameni de 5 stele, mai 2025

O5S 2025
Editia curenta Arhiva revista

banner 2025

box csr 2025

BBRo box 2025

HARTA RETAILULUI MODERN

Harta Retailului Modern

Nou! Harta retailului modern din România.

Pdf Harta Retailului Modern 30-06-2025

banner cumpana

Banner A360 2025

Box TMC 2025

NEWSLETTER

Newsletter Piata

Nu scăpa nici un titlu important despre FMCG & Food Retail !

Abonează-te la newsletterul Piața acum !

INFO COMPANII

  • Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
    Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
  • Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
    Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
  • La Strada Gelato a strati
    La Strada Gelato a strati
  • Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
    Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
  • FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
    FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!

Supliment CSR #7, iulie 2024

CSR2024
Editia curenta Arhiva revista

Banner premii 2024

Revista Piaţa

VIDEO

© 2006-2024 S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL. Toate drepturile sunt rezervate | Powered by
Newsletter Piața