evenimente 2025

  • Cont nou
  • Autentificare
  • Newsletter
  • GDPR
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
  • Meniu
  • Home
  • La zi
    • La zi
    • Știri
    • Actualitatea
    • Editorial
    • Produse & promoții noi
  • FMCG
    • Analize și tendințe
      • Băuturi alcoolice
      • Băuturi nealcoolice
      • Cafea și dulciuri
      • Produse lactate
      • Produse din carne
      • Produse de bază
      • Produse de îngrijire personală
      • Produse de îngrijire a locuinței și curățare
      • Alte produse alimentare
    • Sustenabilitate & CSR
      • CSR
      • Sustenabilitate
      • Ediția 2024
      • Ediția 2023
      • Ediția 2022
      • Ediția 2021
      • Ediția 2020
      • Ediţia 2019
      • Ediţia 2018
      • Alte articole
    • Branduri cu buletin de România
    • Oameni de 5 stele
    • Transformers Brands
    • Trendsetteri
    • Branduri pentru 100 de ani
    • NOI pentru România
    • Piețe de cinci stele
    • Ghid furnizori
    • Video
  • Retail
    • Harta retailului modern
    • Magazine de top
    • Comerț modern
    • Comerț tradițional
    • Info retail
    • Ghid Retail Modern
    • Ghidul comerciantului
  • Evenimente
    • Trade Marketing Congress
      • Februarie 2025
      • Februarie 2024
      • Martie 2023
      • Martie 2022
      • Martie 2021
      • Martie 2020
      • Martie 2019
      • Martie 2018
      • Martie 2017
      • Martie 2016
      • Februarie 2015
      • Februarie 2014
      • Februarie 2013
      • Februarie 2012
    • Ambalaje 360
      • Aprilie 2025
      • Aprilie 2024
      • Aprilie 2023
      • Aprilie 2022
    • BBRO
      • Mai 2025
      • Mai 2024
      • Mai 2023
    • CSR Excellence
      • CSR Iunie 2024
      • CSR Iunie 2023
      • CSR Iunie 2022
      • CSR Iunie 2021
      • CSR Septembrie 2020
      • CSR Iunie 2019
    • Club Retail
      • Octombrie 2024
      • Octombrie 2023
      • Octombrie 2022
      • Octombrie 2021
      • Octombrie 2020
      • Octombrie 2019
      • Octombrie 2018
      • Octombrie 2017
      • Octombrie 2016
      • Octombrie 2015
      • Octombrie 2014
      • Octombrie 2013
    • Premiile PIATA
      • Noiembrie 2024
      • Noiembrie 2023
      • Noiembrie 2022
      • Noiembrie 2021
      • Noiembrie 2020
      • Noiembrie 2019
      • Noiembrie 2018
      • Noiembrie 2017
      • Noiembrie 2016
      • Noiembrie 2015
      • Noiembrie 2014
      • Noiembrie 2013
      • Noiembrie 2012
      • Octombrie 2011
      • Octombrie 2010
      • Octombrie 2009
      • Octombrie 2008
    • Marketing Conference
      • Aprilie 2018
      • Aprilie 2017
      • Aprilie 2016
      • Martie 2015
      • Martie 2014
      • Aprilie 2013
  • Business
    • Special
    • Profil de manager
    • Strategii de piață
    • Topurile PIATA
    • Marketing & publicitate
    • Start-up Brands
    • Consilier
    • Research
    • Resurse umane
  • Info companii
  • Contact
  • Revista
  • Pagina principală
  • FMCG
  • Analize și tendințe

Cafeaua preparată la espressor: un trend mondial care prinde rădăcini puternice și în România

Scris de Maria Vaschi Publicat Luni, 19 Martie 2018 12:33
||
Deşi are încă o pondere mică în totalul pieţei de cafea în ceea ce priveşte volumul, segmentul capsule înregistrează creşteri semnificative în fiecare an, devenind cel mai dinamic din categorie. Potrivit RetailZoom, în IKA*) asistăm la creşteri ale vânzărilor de peste 30%, atât ca valoare, cât și ca volum. Cafeaua măcinată continuă să domine categoria - conform infografiei alăturate -, fiind urmată de varianta pudră (cafea instant, 2in1, 3in1, 4in1, cappuccino, frappé și ice coffe). ...

Daniela Sima, Sfera Business: „Există o mare oportunitate pe piața cafelei gata preparate”

Scris de Maria Vaschi Publicat Luni, 12 Martie 2018 12:21
||
Segmentul ready-to-drink (RTD) reprezintă, în retail, o mică pondere în totalul categoriei cafea, însă vânzările indică o bună dinamică, pe de o parte, și un mare potențial, pe de altă parte.   Potrivită unui stil de viață dinamic, în sensul că poate fi consumată la locul și momentul dorit, datorită modului de ambalare, cafeaua gata preparată are cei mai mulți adepți în rândul generației millennials, tradiționaliștilor fiindu-le mai greu să facă trecerea de la ibric ...

Daria Gonta, Coca-Cola România: „Consumatorii de cafea ready-to-drink sunt oameni activi, conectaţi, moderni – millennials!”

Scris de Maria Vaschi Publicat Vineri, 02 Martie 2018 15:59
||
Segmentul ready-to-drink reprezintă, în retail, o mică pondere în totalul categoriei cafea, însă vânzările indică o bună dinamică, pe de o parte, și un mare potențial, pe de altă parte. Conform RetailZoom, cinci branduri își adjudecă aproximativ două treimi din piață în IKA, prima poziție fiind deținută de Illy Issimo. Daria Gonta, Brand Manager Water & Illy Issimo, Coca-Cola România, a răspuns întrebărilor Piața referitoare la dinamica și potențialul acestui segment de nișă.   Care ...

Producătorii de ciocolată pariază pe «big size»

Scris de Maria Vaschi Publicat Joi, 14 Decembrie 2017 19:08
||
În acest an, segmentul de tablete mari și-a adus o contribuție importantă în creșterea vânzărilor categoriei, consumatorii descoperind cu încântare o abundență de ingrediente inedite într-o singură ciocolată. Potrivit Nielsen*), vânzările de ciocolată au crescut în perioada octombrie 2016 – septembrie 2017 cu 4% în volum și 10% în valoare, față de octombrie 2015 – septembrie 2016. Ca volum, cea mai mare creștere s-a înregistrat pe segmentul miniaturilor (+8%), iar ca valoare, pe cel al ...

Postul și migrația cresc vânzările de biscuiți tip Eugenia

Publicat Miercuri, 07 Iunie 2017 21:34
Postul și migrația cresc vânzările de biscuiți tip Eugenia
Biscuiții simpli și cei cu cremă au o pondere semnificativă în piață, dar se observă orientarea consumatorilor și către produse cu adaosuri de fibre, dietetice, fără gluten sau zahăr.   Potrivit RetailZoom, în IKA*, vânzările de biscuiți dulci au crescut cu 10,5% în valoare și cu 4,6% în volum, în perioada mai 2016 – aprilie 2017 față de mai 2015 – aprilie 2016, iar cele de biscuiți ...

Figurine de ciocolată: Furnizorii pregătesc oferte in-store pentru sezonul de vârf al vânzărilor de ciocolată

Scris de Maria Vaschi Publicat Vineri, 10 Martie 2017 16:34
Figurine de ciocolată: Furnizorii pregătesc oferte in-store pentru sezonul de vârf al vânzărilor de ciocolată
Lunile februarie – martie (Sf. Valentin, Dragobete, 1/8 Martie) şi perioada premergătoare Paștelui generează vânzări mai mari cu aproximativ 40%-50% faţă de media lunară   În România, segmentul dedicat figurinelor de sezon este în plină dezvoltare, dar se află la un nivel redus faţă de pieţele din vestul Europei. Pe de altă parte, categoria ciocolată, în totalitatea ei, este marcată de evenimente importante din an, începând cu Moș ...

Millennials, segmentul de consumatori care revoluționează piața cafelei

Scris de Maria Vaschi Publicat Miercuri, 07 Decembrie 2016 18:16
Millennials, segmentul de consumatori care revoluționează piața cafelei
Produsele de nișă, precum capsule și cafea verde, au contribuit decisiv la creșterea consumului în acest an. Potrivit RetailZoom, în IKA*, vânzările de cafea (total piață), au crescut cu 4,3% ca volum (kg) și cu 1,2% ca valoare (lei) în perioada nov. 2015 / oct. 2015, față de nov. 2014 / oct. 2015. Segmentul capsule a înregistrat cea mai bună dinamică, atât ca volum (+10,7%), câ ...

Cum își fac loc bomboanele românești pe rafturile retailerilor

Scris de Maria Vaschi Publicat Joi, 20 Octombrie 2016 19:52
Cum își fac loc bomboanele românești pe rafturile retailerilor
În urmă cu zece ani, prezentam piața autohtonă a produselor zaharoase – bomboane fructate, caramele, acadele, bomboane mentolate, jeleuri etc. – ca fiind imatură, nedezvoltată, dar cu un mare potențial în viitor, odată cu creșterea puterii de cumpărare, expansiunea retailului modern, diversificarea ofertei și apariția unor jucători noi în categorie. Un consum, la acea vreme, de numai 3 kg anual /cap de locuitor justifica pe deplin eforturile producătorilor internaționali de a găsi ...

Maxi-evoluție pe segmentul mini-prăjiturilor

Publicat Joi, 15 Septembrie 2016 21:40
Maxi-evoluție pe segmentul mini-prăjiturilor
Deși avem de a face în continuare cu produse de impuls, piața a devenit puternic concurențială în numai câțiva ani. „Gustarea dulce de mici dimensiuni” este un segment relativ nou în piața de dulciuri, dar care a cunoscut o dezvoltare accelerată în ultimii ani, datorită mai multor factori: diversificarea sortimentației – arome noi sau împachetări  mai sofisticate -, apariția a noi competitori în categorie, reducerea TVA la ...

Crește oferta cantitativă și sortimentală de napolitane

Publicat Miercuri, 22 Iunie 2016 16:37
Crește oferta cantitativă și sortimentală de napolitane
Inovațiile la nivel de arome, gramaj, ambalaj și comunicare au mari șanse să modifice substanțial locul categoriei în totalul pieței de dulciuri. Piaţa de napolitane ambalate, din România, este ­estimată la peste 10.000 tone, aproape trei sferturi dintre acestea fiind în formate mari (pungi, pachete peste 80g) destinate consumului în familie.  Majoritatea produselor sunt napolitane simple, cu cremă, fără glazură. Pentru consumul individual există napolitanele în format ...
  • Prec
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Mai departe
  • Sfârșit
Pagina 4 din 8

box csr 2025

Revista Piața EDIȚIA DIGITALĂ, #225 mai 2025

Piata 225
Editia curenta Arhiva revista

BBRo box 2025

banner 2025

Banner A360 2025

Box TMC 2025

banner cumpana

HARTA RETAILULUI MODERN

Harta Retailului Modern

Nou! Harta retailului modern din România.

Pdf Harta Retailului Modern 31-05-2025

INFO COMPANII

  • Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
    Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
  • Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
    Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
  • La Strada Gelato a strati
    La Strada Gelato a strati
  • Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
    Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
  • FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
    FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!

NEWSLETTER

Newsletter Piata

Nu scăpa nici un titlu important despre FMCG & Food Retail !

Abonează-te la newsletterul Piața acum !

box club 2024

Banner premii 2024

Supliment CSR #7, iulie 2024

CSR2024
Editia curenta Arhiva revista
Revista Piaţa

Supliment Oameni de 5 stele, mai 2024

Od5S 2024
Editia curenta Arhiva revista

VIDEO

© 2006-2024 S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL. Toate drepturile sunt rezervate | Powered by
Newsletter Piața