evenimente 2025

  • Cont nou
  • Autentificare
  • Newsletter
  • GDPR
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
  • Meniu
  • Home
  • La zi
    • La zi
    • Știri
    • Actualitatea
    • Editorial
    • Produse & promoții noi
  • FMCG
    • Analize și tendințe
      • Băuturi alcoolice
      • Băuturi nealcoolice
      • Cafea și dulciuri
      • Produse lactate
      • Produse din carne
      • Produse de bază
      • Produse de îngrijire personală
      • Produse de îngrijire a locuinței și curățare
      • Alte produse alimentare
    • Sustenabilitate & CSR
      • CSR
      • Sustenabilitate
      • Ediția 2024
      • Ediția 2023
      • Ediția 2022
      • Ediția 2021
      • Ediția 2020
      • Ediţia 2019
      • Ediţia 2018
      • Alte articole
    • Branduri cu buletin de România
    • Oameni de 5 stele
    • Transformers Brands
    • Trendsetteri
    • Branduri pentru 100 de ani
    • NOI pentru România
    • Piețe de cinci stele
    • Ghid furnizori
    • Video
  • Retail
    • Harta retailului modern
    • Magazine de top
    • Comerț modern
    • Comerț tradițional
    • Info retail
    • Ghid Retail Modern
    • Ghidul comerciantului
  • Evenimente
    • Trade Marketing Congress
      • Februarie 2025
      • Februarie 2024
      • Martie 2023
      • Martie 2022
      • Martie 2021
      • Martie 2020
      • Martie 2019
      • Martie 2018
      • Martie 2017
      • Martie 2016
      • Februarie 2015
      • Februarie 2014
      • Februarie 2013
      • Februarie 2012
    • Ambalaje 360
      • Aprilie 2025
      • Aprilie 2024
      • Aprilie 2023
      • Aprilie 2022
    • BBRO
      • Mai 2025
      • Mai 2024
      • Mai 2023
    • CSR Excellence
      • CSR Iunie 2024
      • CSR Iunie 2023
      • CSR Iunie 2022
      • CSR Iunie 2021
      • CSR Septembrie 2020
      • CSR Iunie 2019
    • Club Retail
      • Octombrie 2024
      • Octombrie 2023
      • Octombrie 2022
      • Octombrie 2021
      • Octombrie 2020
      • Octombrie 2019
      • Octombrie 2018
      • Octombrie 2017
      • Octombrie 2016
      • Octombrie 2015
      • Octombrie 2014
      • Octombrie 2013
    • Premiile PIATA
      • Noiembrie 2024
      • Noiembrie 2023
      • Noiembrie 2022
      • Noiembrie 2021
      • Noiembrie 2020
      • Noiembrie 2019
      • Noiembrie 2018
      • Noiembrie 2017
      • Noiembrie 2016
      • Noiembrie 2015
      • Noiembrie 2014
      • Noiembrie 2013
      • Noiembrie 2012
      • Octombrie 2011
      • Octombrie 2010
      • Octombrie 2009
      • Octombrie 2008
    • Marketing Conference
      • Aprilie 2018
      • Aprilie 2017
      • Aprilie 2016
      • Martie 2015
      • Martie 2014
      • Aprilie 2013
  • Business
    • Special
    • Profil de manager
    • Strategii de piață
    • Topurile PIATA
    • Marketing & publicitate
    • Start-up Brands
    • Consilier
    • Research
    • Resurse umane
  • Info companii
  • Contact
  • Revista
  • Pagina principală
  • FMCG
  • Analize și tendințe

Natalitatea si orientarea catre un mod de viata mai sanatos influenteaza consumul de biscuiti

Scris de Maria Vaschi Publicat Joi, 07 Ianuarie 2016 19:01
Conform Euromonitor, biscuitii si snack bars reprezinta cea de-a doua categorie ca marime in piata de snackuri, avand si cea mai rapida crestere - in 2015 depasind categoria ciocolata. Piata este foarte atractiva din punctul de vedere al dimensiunii (volumelor). Particularitatea sa este data  de fragmentarea in multe segmente, multi jucatori si branduri cu contributii/cote de piata  mici. In ultimii ani insa, se observa o preferinta a consumatorilor pentru marcile consacrate. ”Piata biscuitilor dulci ajunge ...

Piata biscuitilor dulci isi cauta o identitate noua

Scris de Maria Vaschi Publicat Luni, 14 Decembrie 2015 19:34
Piata biscuitilor dulci isi cauta o identitate noua
Crearea de noi subcategorii si noi ocazii de consum sunt principalele tinte ale jucatorilor din acest segment dominat de biscuitii clasici. Prin definitie, biscuitii reprezinta acele produse alimentare care se obtin din aluaturi dense, coapte, sub diverse forme. Consumatorii insa nu sunt atat de interesati de categoria sau subcategoria din care face parte un produs din grupa gustari. Pentru a-si satisface pofta de dulce sau de „rontait”, majoritatea nu isi defineste un tip de ...

Ocupam locul 26 in Europa in privinta consumului mediu de cafea

Scris de Maria Vaschi Publicat Marți, 08 Septembrie 2015 21:04
Ocupam locul 26 in Europa in privinta consumului mediu de cafea
Romania este unul dintre putinele state membre ale Uniunii Europene care mai aplica accize la cafea. Cu o cantitate anuala per capita de doar 2,3 kg, fata de media din UE de 4 kg per capita, detinem locul 26 in Europa in in ceea ce priveste consumul mediu de cafea, arata un studiu PwC Romania. Spre comparatie, in Austria consumul este de 7,96 kg/capita, in Danemarca de 8,6 kg/capita, iar la vecinii ...

Produsele din ciocolata, o piata de 1,3 miliarde de lei

Scris de Maria Vaschi Publicat Miercuri, 02 Septembrie 2015 18:44
Produsele din ciocolata, o piata de 1,3 miliarde de lei
Desi categoria este dinamica si atractiva prin sortimentatia bogata si inovatii, consumul, in Romania, este sub media europeana. Piata este extrem de competitiva, cu jucatori locali si internationali foarte puternici, care investesc substantial in comunicare. Cu toate acestea, consumul de ciocolata per capita in Romania este inca la un nivel scazut fata de celelalte piete din Europa, respectiv 1,4 kg per capita (sursa: Euromonitor 2013). Si vecinii nostri au un consum mai mare de ...

Segmentul cu cea mai mare crestere a vanzarilor in categoria ciocolata, in IKA: tabletele aerate

Scris de Maria Vaschi Publicat Luni, 21 Iulie 2014 21:35
Comparativ cu celelalte piete din UE, consumul de ciocolata este inca la un nivel scazut in Romania, respectiv 1,4 kg per capita (sursa: Euromonitor 2013). Bulgaria, de exemplu, are un consum mult mai mare, de 3,2 kg/cap de locuitor/an, in timp ce media Europei de Est este de 4,3 kg. Sunt tari in UE, precum Elvetia, cu un consum de 9,1 kg per capita. Valoarea estimata a pietei este de 1,...

Piata ciocolatei - Marca induce atasament emotional

Scris de Maria Vaschi Publicat Marți, 08 Iulie 2014 21:04
Piata ciocolatei -  Marca induce atasament emotional
Avem, in piata ciocolatei, jucatori locali si internationali foarte puternici, ceea ce inseamna beneficii sporite pentru consumator. In pofida conjuncturii economice din ultimii ani, categoria produselor din ciocolata a ramas stabila si chiar a crescut usor pe unele segmente. Piata este competitiva, cu multe produse inovatoare, game variate, marci puternice. Toate acestea sunt atuuri care functioneaza si in perioadele mai dificile. In Romania, consumul de ciocolata este insa mult sub media europeana, ceea ce inseamna ...

Consumul de cafea ambalata in Romania

Scris de Maria Vaschi Publicat Miercuri, 18 Decembrie 2013 19:35
Trei din patru romani (73%) consuma cafea ambalata – categorie care include urmatoarele sortimente: macinata, solubila, cappucino, 3 in 1 sau ciocolata calda -, arata un studiu cantitativ realizat de TNS CSOP. Cele mai multe optiuni se indreapta catre cafeaua macinata, preparata la ibric. Profilul consumatorului •    Este mai degraba o femeie decat un barbat •    Are mai degraba intre 30 si 45 de ani •    ...

Ciocolata - lux si rasfat pe timp de criza

Scris de Maria Vaschi Publicat Joi, 21 Noiembrie 2013 18:37
Ciocolata - lux si rasfat pe timp de criza
Domeniul ciocolatei a surprins analistii prin stabilitatea sa, mai ales luand in considerare conditiile economice din ultimii cativa ani. In primele sase luni din 2013, piata totala de FMCG a crescut cu 3,6%, ca volum, fata de semestrul I 2012, potrivit Panelului de Consumatori GfK. Ciocolata tablete depaseste insa cu mult aceasta medie, cresterea fiind de 10%, ceea ce denota nevoia de "rasfat" a romanilor.  Comportamentul de consum de tip “repertoir” ...

Biscuitii dulci: o piata fragmentata, dar puternica

Scris de Maria Vaschi Publicat Miercuri, 11 Septembrie 2013 18:39
Biscuitii dulci: o piata fragmentata, dar puternica
Inovatiile din ultimii ani au schimbat imaginea pe care o aveau consumatorii despre categorie. Biscuitii dulci reprezinta aproximativ 5% din ocaziile de snacking, dupa cum arata un studiu de piata U&A, 360 Insight, citat de Mondelez International. Piata este foarte fragmentata, in acest segment activand peste 300 de producatori, cu peste 400 de marci si peste 1.500 de sortimente. Categoria este dominata de produsele de baza, traditionale, respectiv biscuitii simpli (40,7%), in ...

Bauturile calde, puse in cos in functie de brand si promotie

Publicat Joi, 09 Mai 2013 18:18
Bauturile calde, puse in cos in functie de brand si promotie
Romanii cauta la raft brandurile, dar mai ales promotiile, in special gratuitatile, atunci cand isi aleg cafeaua instant si ciocolata calda. Consumul de cafea si, implicit, de specialitati de cafea este la un nivel mai scazut in Romania fata de alte tari europene, insa in ultimii ani tara noastra s-a aliniat tendintelor de crestere la nivel international, preconizandu-se ca, pe viitor, piata locala de cafea va creste. Asa este descrisa piata bauturilor calde de catre ...
  • Prec
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Mai departe
  • Sfârșit
Pagina 5 din 8

Revista Piața EDIȚIA DIGITALĂ, #226 iunie 2025

Piata 226
Editia curenta Arhiva revista

banner 2025

Supliment Oameni de 5 stele, mai 2025

O5S 2025
Editia curenta Arhiva revista

box csr 2025

BBRo box 2025

HARTA RETAILULUI MODERN

Harta Retailului Modern

Nou! Harta retailului modern din România.

Pdf Harta Retailului Modern 31-05-2025

Box TMC 2025

Banner A360 2025

banner cumpana

NEWSLETTER

Newsletter Piata

Nu scăpa nici un titlu important despre FMCG & Food Retail !

Abonează-te la newsletterul Piața acum !

INFO COMPANII

  • Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
    Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
  • Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
    Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
  • La Strada Gelato a strati
    La Strada Gelato a strati
  • Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
    Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
  • FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
    FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!

box club 2024

Banner premii 2024

Supliment CSR #7, iulie 2024

CSR2024
Editia curenta Arhiva revista
Revista Piaţa

VIDEO

© 2006-2024 S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL. Toate drepturile sunt rezervate | Powered by
Newsletter Piața