evenimente 2025

  • Cont nou
  • Autentificare
  • Newsletter
  • GDPR
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
  • Meniu
  • Home
  • La zi
    • La zi
    • Știri
    • Actualitatea
    • Editorial
    • Produse & promoții noi
  • FMCG
    • Analize și tendințe
      • Băuturi alcoolice
      • Băuturi nealcoolice
      • Cafea și dulciuri
      • Produse lactate
      • Produse din carne
      • Produse de bază
      • Produse de îngrijire personală
      • Produse de îngrijire a locuinței și curățare
      • Alte produse alimentare
    • Sustenabilitate & CSR
      • CSR
      • Sustenabilitate
      • Ediția 2025
      • Ediția 2024
      • Ediția 2023
      • Ediția 2022
      • Ediția 2021
      • Ediția 2020
      • Ediţia 2019
      • Ediţia 2018
      • Alte articole
    • Branduri cu buletin de România
    • Oameni de 5 stele
    • Transformers Brands
    • Trendsetteri
    • Branduri pentru 100 de ani
    • NOI pentru România
    • Piețe de cinci stele
    • Ghid furnizori
    • Video
  • Retail
    • Harta retailului modern
    • Magazine de top
    • Comerț modern
    • Comerț tradițional
    • Info retail
    • Ghid Retail Modern
    • Ghidul comerciantului
  • Evenimente
    • Trade Marketing Congress
      • Februarie 2025
      • Februarie 2024
      • Martie 2023
      • Martie 2022
      • Martie 2021
      • Martie 2020
      • Martie 2019
      • Martie 2018
      • Martie 2017
      • Martie 2016
      • Februarie 2015
      • Februarie 2014
      • Februarie 2013
      • Februarie 2012
    • Ambalaje 360
      • Aprilie 2025
      • Aprilie 2024
      • Aprilie 2023
      • Aprilie 2022
    • BBRO
      • Mai 2025
      • Mai 2024
      • Mai 2023
    • CSR Excellence
      • CSR Iunie 2024
      • CSR Iunie 2023
      • CSR Iunie 2022
      • CSR Iunie 2021
      • CSR Septembrie 2020
      • CSR Iunie 2019
    • Club Retail
      • Octombrie 2024
      • Octombrie 2023
      • Octombrie 2022
      • Octombrie 2021
      • Octombrie 2020
      • Octombrie 2019
      • Octombrie 2018
      • Octombrie 2017
      • Octombrie 2016
      • Octombrie 2015
      • Octombrie 2014
      • Octombrie 2013
    • Premiile PIATA
      • Noiembrie 2024
      • Noiembrie 2023
      • Noiembrie 2022
      • Noiembrie 2021
      • Noiembrie 2020
      • Noiembrie 2019
      • Noiembrie 2018
      • Noiembrie 2017
      • Noiembrie 2016
      • Noiembrie 2015
      • Noiembrie 2014
      • Noiembrie 2013
      • Noiembrie 2012
      • Octombrie 2011
      • Octombrie 2010
      • Octombrie 2009
      • Octombrie 2008
    • Marketing Conference
      • Aprilie 2018
      • Aprilie 2017
      • Aprilie 2016
      • Martie 2015
      • Martie 2014
      • Aprilie 2013
  • Business
    • Special
    • Profil de manager
    • Strategii de piață
    • Topurile PIATA
    • Marketing & publicitate
    • Start-up Brands
    • Consilier
    • Research
    • Resurse umane
  • Info companii
  • Contact
  • Revista
  • Pagina principală
  • FMCG
  • Analize și tendințe

Erik Hageleit, Hochland: „Unele categorii de brânzeturi au o dinamică bună, dar suntem încă în zona pașilor mărunți”

Scris de Maria Vaschi Publicat Vineri, 29 Martie 2019 17:07
||
În anul 2018, piața de brânzeturi a avut o dinamică pozitivă în valoare, crescând cu +5.1%*), iar evoluția a fost, în principal, generată de creșterile de preț. *)Calcul Hochland bazat în parte pe datele raportate de Nielsen prin intermediul Serviciului Retail Index pentru categoria Branza (definit de client) pentru perioada de 52 de săptămâni care se încheie la 31 decembrie 2018 pentru piata de retail din Romania. (Copyright © 2018, Compania Nielsen.)   ...

Segmentul bio generează 4% din vânzările valorice ale categoriei lactate

Scris de Maria Vaschi Publicat Miercuri, 27 Martie 2019 15:27
||
Multe schimbări vor atrage atenția unui client de hipermarket/supermarket care nu a trecut de ceva vreme prin fața raftului cu lactate. În primul rând, va fi surprins de oferta substanțial mai mare față de acum șase luni, de sortimentația extrem de variată, de cantitățile și ambalajele diferite. În al doilea rând, va observa creșterea numărului de produse cu valoare adăugată – deserturi, iaurturi grecești, produse funcționale (în gamele bifidus, proteic). Nu în ultimul rând, o ...

De ce au explodat vânzările de deserturi pe bază de lactate

Scris de Maria Vaschi Publicat Luni, 11 Iunie 2018 12:19
||
Creșterea medie a pieței a fost de 17% ca valoare, dar unele subcategorii au urcat cu 34%. Tendințele pieței sunt de dezvoltare a segmentului on-the go și de înlocuire a gătitului acasă cu deserturi speciale ready-made Una dintre principalele caracteristici ale pieței este diversitatea sortimentației, împărţirea în multe subcategorii: budinci, orez cu lapte, mini-deserturi, mousse-uri, tiramisu, profiterol etc., la care se adaugă și snack-urile cu lapte, gen Kinder Pingui sau Kinder Felie de Lapte.   ...

Cresc spațiile la raft dedicate deserturilor pe bază de lactate

Scris de Maria Vaschi Publicat Marți, 29 Mai 2018 16:48
||||||||||
Una dintre principalele caracteristici ale pieței este diversitatea sortimentației, împărţirea în multe subcategorii: budinci, orez cu lapte, mini-deserturi, mousse-uri, tiramisu, profiterol etc., la care se adaugă și snack-urile cu lapte, gen Kinder Pingui sau Kinder felie de lapte.   În plus, strict ca obicei/ocazie de consum, și nu din perspectiva managementului categoriei, iaurturile cu fructe sunt considerate și ele desert. Este cazul Zuzu Dolce de exemplu, gamă premium în care regăsim iaurturi mai cremoase, cu ...

O familie cheltuiește, în medie, 50 de lei anual pe înghețata pentru acasă

Scris de Maria Vaschi Publicat Luni, 07 Mai 2018 16:11
||
În extrasezon, se înregistrează de trei ori mai puțini cumpărători, iar frecvența de achiziție este redusă la jumătate.   Piața este relativ instabilă, fragmentată, puternic afectată de sezonalitate. Pe de altă parte, faptul că sezonul înghețatei durează doar câteva luni pe an este pri­vit de către producători ca o oportunitate de dezvoltare și de creștere a acestei categorii cu mare potențial, odată cu schimbarea mentalității românilor vizavi de perioada propice de consum.       ...

Lapte de consum: Marca proprie și autoconsumul sunt, în continuare, principalii „jucători” din categorie

Scris de Maria Vaschi Publicat Joi, 12 Octombrie 2017 16:46
Lapte de consum: Marca proprie și autoconsumul sunt, în continuare, principalii „jucători” din categorie
Se remarcă un interes tot mai ridicat pentru produse ecologice, lapte fără lactoză și lapte de capră, atât din partea consumatorilor, cât și a  furnizorilor și retailerilor Trendul pozitiv al vânzărilor categoriei din prima jumătate a anului este susținut în special de mărcile proprii, care au crescut atât în valoare, cât și în volum, potrivit studiului Panel de gospodării GfK.     „Mărcile proprii dețin aproximativ ...

Chefirul este marea surpriză în categoria lactate acidofile

Scris de Maria Vaschi Publicat Luni, 19 Iunie 2017 16:47
Chefirul este marea surpriză în categoria lactate acidofile
Brandurile mari, naționale, inovează permanent pe această piață, atât la nivel de rețetă, cât și de ambalaj; segmentul cel mai dinamic este chefirul, care a crescut în vânzări cu peste 35% în 2016 față de 2015 În categoria lactate, laptele, brânzeturile și iaurturile rămân produsele de bază pentru consumatori. Băuturile acidofile – sana, chefir (sau kefir), lapte bătut, lapte covăsit, ayran - reprezintă aproximativ 6% (valoric) din ...

Tendință crescătoare pentru vracuri pe piața brânzeturilor

Scris de Maria Vaschi Publicat Miercuri, 07 Decembrie 2016 19:45
||
Reducerea TVA a impulsionat puternic consumul, inclusiv cel de produse premium. Brânzeturile reprezintă categoria cu cea mai mare pondere în piaţa de lactate, adjudecându-şi mai mult de 40% din valoarea vânzărilor. Categoriile cele mai importante sunt caşcavalul şi telemeaua, iar brânza de burduf, chiar dacă deține o pondere mică, se află pe un trend ascendent.   „Consumatorii rămân conservatori în ceea ce priveşte brânzeturile, ei preferă în continuare produse şi reţete tradiţionale (telemea, brânză de ...

Înghețata, o categorie oscilantă, precum vremea

Publicat Marți, 21 Iunie 2016 20:53
Înghețata, o categorie oscilantă, precum vremea
Fluctuaţiile dintre anotimpul rece şi cel cald, la nivelul vânzărilor din piaţă, ajung de ordinul zecilor de milioane de euro.     În România, sezonalitatea este parte din ADN-ul pieței de înghețată. Aproximativ 80-90% din vânzări se realizează în lunile aprilie-august, iar volumul este pu­ternic  influențat de vremea din acest interval. Se estimează că românii consumă aproximativ 2,6 litri anual, ceea ce ne situează la jumătate ...

Mâncăm de trei ori mai puțin iaurt decât bulgarii

Scris de Maria Vaschi Publicat Joi, 26 Mai 2016 21:31
Mâncăm de trei ori mai puțin iaurt decât bulgarii
În România, consumul este încă redus – 7 kg/locuitor/an -, comparativ cu media altor ţări din UE: Bulgaria cu 23 de kg, Ungaria cu 11kg, Franţa cu 30 kg. Ca atare, există oportunităţi de creştere a consumului, cu atât mai mult cu cât iaurtul este una dintre cele mai competitive categorii, în care potenţialul pentru inovaţie este foarte mare, iar investiţiile în branduri sunt constante, după cum declară ...
  • Prec
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Mai departe
  • Sfârșit
Pagina 2 din 5

Box premii 2025

Revista Piața EDIȚIA DIGITALĂ, #230 octombrie 2025

Piata 230
Editia curenta Arhiva revista

Box club 2025

Supliment CSR #8, iulie 2025

CSR 2025
Editia curenta Arhiva revista

Supliment Oameni de 5 stele, mai 2025

O5S 2025
Editia curenta Arhiva revista

banner cumpana

HARTA RETAILULUI MODERN

Harta Retailului Modern

Nou! Harta retailului modern din România.

Pdf Harta Retailului Modern 31-10-2025

banner 2025

INFO COMPANII

  • Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
    Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
  • Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
    Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
  • La Strada Gelato a strati
    La Strada Gelato a strati
  • Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
    Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
  • FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
    FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!

BBRo box 2025

box csr 2025

Banner A360 2025

Box TMC 2025

NEWSLETTER

Newsletter Piata

Nu scăpa nici un titlu important despre FMCG & Food Retail !

Abonează-te la newsletterul Piața acum !

Revista Piaţa

VIDEO

© 2006-2024 S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL. Toate drepturile sunt rezervate | Powered by