evenimente 2025

  • Cont nou
  • Autentificare
  • Newsletter
  • GDPR
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
  • Meniu
  • Home
  • La zi
    • La zi
    • Știri
    • Actualitatea
    • Editorial
    • Produse & promoții noi
  • FMCG
    • Analize și tendințe
      • Băuturi alcoolice
      • Băuturi nealcoolice
      • Cafea și dulciuri
      • Produse lactate
      • Produse din carne
      • Produse de bază
      • Produse de îngrijire personală
      • Produse de îngrijire a locuinței și curățare
      • Alte produse alimentare
    • Sustenabilitate & CSR
      • CSR
      • Sustenabilitate
      • Ediția 2025
      • Ediția 2024
      • Ediția 2023
      • Ediția 2022
      • Ediția 2021
      • Ediția 2020
      • Ediţia 2019
      • Ediţia 2018
      • Alte articole
    • Branduri cu buletin de România
    • Oameni de 5 stele
    • Transformers Brands
    • Trendsetteri
    • Branduri pentru 100 de ani
    • NOI pentru România
    • Piețe de cinci stele
    • Ghid furnizori
    • Video
  • Retail
    • Harta retailului modern
    • Magazine de top
    • Comerț modern
    • Comerț tradițional
    • Info retail
    • Ghid Retail Modern
    • Ghidul comerciantului
  • Evenimente
    • Trade Marketing Congress
      • Februarie 2025
      • Februarie 2024
      • Martie 2023
      • Martie 2022
      • Martie 2021
      • Martie 2020
      • Martie 2019
      • Martie 2018
      • Martie 2017
      • Martie 2016
      • Februarie 2015
      • Februarie 2014
      • Februarie 2013
      • Februarie 2012
    • Ambalaje 360
      • Aprilie 2025
      • Aprilie 2024
      • Aprilie 2023
      • Aprilie 2022
    • BBRO
      • Mai 2025
      • Mai 2024
      • Mai 2023
    • CSR Excellence
      • CSR Iunie 2024
      • CSR Iunie 2023
      • CSR Iunie 2022
      • CSR Iunie 2021
      • CSR Septembrie 2020
      • CSR Iunie 2019
    • Club Retail
      • Octombrie 2024
      • Octombrie 2023
      • Octombrie 2022
      • Octombrie 2021
      • Octombrie 2020
      • Octombrie 2019
      • Octombrie 2018
      • Octombrie 2017
      • Octombrie 2016
      • Octombrie 2015
      • Octombrie 2014
      • Octombrie 2013
    • Premiile PIATA
      • Noiembrie 2024
      • Noiembrie 2023
      • Noiembrie 2022
      • Noiembrie 2021
      • Noiembrie 2020
      • Noiembrie 2019
      • Noiembrie 2018
      • Noiembrie 2017
      • Noiembrie 2016
      • Noiembrie 2015
      • Noiembrie 2014
      • Noiembrie 2013
      • Noiembrie 2012
      • Octombrie 2011
      • Octombrie 2010
      • Octombrie 2009
      • Octombrie 2008
    • Marketing Conference
      • Aprilie 2018
      • Aprilie 2017
      • Aprilie 2016
      • Martie 2015
      • Martie 2014
      • Aprilie 2013
  • Business
    • Special
    • Profil de manager
    • Strategii de piață
    • Topurile PIATA
    • Marketing & publicitate
    • Start-up Brands
    • Consilier
    • Research
    • Resurse umane
  • Info companii
  • Contact
  • Revista
  • Pagina principală
  • FMCG
  • Analize și tendințe

Avertizare

JUser: :_load: Imposibil de încărcat utilizatorul cu ID: 1818

Iaurturile si branzeturile - cele mai dinamice segmente din piata lactatelor

Scris de Maria Vaschi Publicat Marți, 20 Octombrie 2015 20:12
Iaurturile si branzeturile - cele mai dinamice segmente din piata lactatelor
La nivelul intregii piete de lactate, laptele detine, in continuare, cea mai mare pondere din vanzari. Diminuarea puterii de cumparare, manifestata de la inceputul crizei economice, a contractat si piata lactatelor, asa cum este cazul multor alte piete din industria bunurilor de larg consum. Categoria nu a mai fost atat de dinamica in termeni de crestere a volumelor sau valorilor, s-a mentinut, mai degraba, la un nivel constant (aproximativ 800 de mili­oane de euro). ...

Factorii care franeaza dezvoltarea categoriei si principalele provocari ale pietei lactatelor

Scris de Maria Vaschi Publicat Marți, 20 Octombrie 2015 19:53
Factorii care franeaza dezvoltarea categoriei si principalele provocari ale pietei lactatelor
Cornel Caramizaru, Director de Vanzari, FrieslandCampina  Cum Romania nu si-a folosit pe deplin cota de lapte alocata, pana la momentul elimarii acesteia, la 1 aprilie 2015, nu estimam ca vom asista la o crestere brusca a productiei de lapte. Este posibil insa ca anumite tari, pentru care cota de lapte a fost restrictiva, sa produca acum mai mult lapte decat inainte. In aceste circumstante, fermierii care provin din aceste tari si-ar putea vinde laptele ...

Inghetata – de la produs racoritor, la desert, indiferent de vreme

Scris de Maria Vaschi Publicat Luni, 11 Mai 2015 21:53
Inghetata – de la produs racoritor, la desert, indiferent de vreme
In Romania, consumul de inghetata pe cap de locuitor este de 1,5 - 2 litri pe an. Daca facem conversia in produse, aceasta cantitate reprezinta aproximativ doua caserole de un litru sau 15-20 de inghetate, in functie de gramaj. Nivelul este destul de scazut comparativ cu cel inregistrat in tarile din vestul Europei. In Franta, de exemplu, consumul se ridica la aproximativ 6 litri per capita, iar in tarile mai apropiate geografic, cum ar ...

Particularitatile pietei locale a lactatelor

Scris de Maria Vaschi Publicat Marți, 29 Aprilie 2014 20:40
Criza economica a franat avantul pe care-l luase la un moment dat piata lactatelor, aceasta nemaifiind atat de dinamica precum era in urma cu cinci-sase ani. In valoare, a scazut aproape la jumatate, fata de anul 2008. „Astazi, in Romania vorbim de o piata de 800 de milioane de euro. Important este ca acum piata se consolideaza incet, incet. Consumul ramane moderat, insa oportunitati de dezvoltare si de crestere exista in continuare”, afirma Cristina ...

Producatorii de lactate mizeaza pe inovatia de produs

Scris de Maria Vaschi Publicat Marți, 22 Aprilie 2014 18:59
Producatorii de lactate mizeaza pe inovatia de produs
In totalul categoriei, inovatia este vizibila cel mai mult in segmentele iaurturi si branzeturi. Segmentul dominant in categoria lactate, din punctul de vedere al vanzarilor valorice inregistrate de marile lanturi internationale*, este cel al branzeturilor (44%), acesta fiind urmat de iaurturi (19%), lapte (17%), unt si smantana (cate 8%), sana, lapte batut si kefir (4%, cumulat). Ca volum (kg/litri), primele trei pozitii sunt detinute de aceleasi segmente, dar intr-o alta ordine: lapte (43%), iaurturi (24%) ...

Consumul de iaurt in Romania, de trei ori mai mic decat al bulgarilor

Scris de Maria Vaschi Publicat Joi, 09 Mai 2013 20:02
Consumul de iaurt in Romania, de trei ori mai mic decat al bulgarilor
In totalul pietei lactatelor, cel mai dinamic segment este cel al iaurturilor Industria laptelui a trecut printr-o perioada extrem de dificila cauzata de mai multi factori: criza economica prelungita, diminuarea vanzarilor pe fondul scaderii puterii de cumparare, scumpirea fara precedent a utilitatilor, piata neagra care a atins nivelul de 60% din total si, mai ales, scandalul aflatoxinei, izbucnit la inceputul lunii martie. Tendinta de downtrade - generata atat de promotii, cat si de cresterea segmentului ...

Peste 157 de milioane de euro investiti in imaginea brandurilor de lactate

Scris de Publicat Vineri, 24 Februarie 2012 19:57
Peste 157 de milioane de euro investiti in imaginea brandurilor de lactate
Unul dintre cele mai importante argumente in decizia de cumparare ramane puterea marcii sau a brandului, desi realitatea economica din ultimii trei ani a avut o influenta accentuata asupra comportamentului consumatorului la raft: listele de cumparaturi sunt mai atent alcatuite, bugetele sunt din ce in ce mai mici, iar consumatorii sunt tot mai atrasi de oferte si promotii.     Ce factori influenteaza decizia de achizitie a lactatelor „Credem cu tarie ca un brand ...

Obiectivele procesatorilor din industria laptelui pentru 2012

Scris de Publicat Joi, 23 Februarie 2012 18:03
Obiectivele procesatorilor din industria laptelui pentru 2012
Desi 2011 a fost un an dificil pentru piata lactatelor, procesatorii au planuri optimiste pentru 2012. Cele mai multe vizeaza largirea portofoliilor, consolidarea brandurilor si extinderea distributiei. Un impact major in evaluarea pietei de profil il reprezinta schimbarea peisajului in monitorizarea acesteia, astfel ca, datele de ultima ora privind evolutia categoriei din perspectiva retail auditului si a consumului mediu anual sunt mai degraba estimari ale industriei. Astfel, principalii jucatori sustin ca, anul trecut, pe anumite ...

2011 – un an dificil pentru piata lactatelor

Scris de Publicat Marți, 21 Februarie 2012 18:56
2011 – un an dificil pentru piata lactatelor
Preturile materiilor prime s-au aflat intr-o crestere accelerata si continua in ultimii ani, ca urmare a deviatiilor puternice ale pietelor internationale si nationale de profil. Criza economica prelungita a facut din 2011 un an dificil pentru piata lactatelor, care a scazut, ca valoare a vanzarilor, cu aproximativ 4% - 8%, fata de 2010, scadere inregistrata indeosebi pe segmentele branzeturi, unt si smantana, care sunt produse mai scumpe. Unii jucatorii din industria de profil considera ca, ...

Promotii intense la lactate, in 2010

Scris de Publicat Luni, 21 Februarie 2011 17:31
Promotii intense la lactate, in 2010
Flexibilitatea si adaptarea permanenta la cerintele si necesitatile consumatorilor - aceasta a fost si este prioritatea jucatorilor de pe piata lactatelor In perioada ianuarie-noiembrie 2010, cheltuielile casnice cu lactate - lapte, iaurt, smantana, sana, kefir, lapte batut - au scazut moderat, cu aproximativ 4%, fata de aceeasi perioada a anului precedent. Cantitatea cumparata este principalul factor care a dus la aceasta modificare, insa numarul gospodariilor care au optat pentru aceasta categorie s-a mentinut la acelasi ...
  • Prec
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Mai departe
  • Sfârșit
Pagina 3 din 5

Box premii 2025

Revista Piața EDIȚIA DIGITALĂ, #230 octombrie 2025

Piata 230
Editia curenta Arhiva revista

Box club 2025

Supliment CSR #8, iulie 2025

CSR 2025
Editia curenta Arhiva revista

Supliment Oameni de 5 stele, mai 2025

O5S 2025
Editia curenta Arhiva revista

banner cumpana

HARTA RETAILULUI MODERN

Harta Retailului Modern

Nou! Harta retailului modern din România.

Pdf Harta Retailului Modern 31-10-2025

banner 2025

INFO COMPANII

  • Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
    Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
  • Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
    Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
  • La Strada Gelato a strati
    La Strada Gelato a strati
  • Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
    Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
  • FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
    FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!

BBRo box 2025

box csr 2025

Banner A360 2025

Box TMC 2025

NEWSLETTER

Newsletter Piata

Nu scăpa nici un titlu important despre FMCG & Food Retail !

Abonează-te la newsletterul Piața acum !

Revista Piaţa

VIDEO

© 2006-2024 S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL. Toate drepturile sunt rezervate | Powered by