evenimente 2025

  • Cont nou
  • Autentificare
  • Newsletter
  • GDPR
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
  • Meniu
  • Home
  • La zi
    • La zi
    • Știri
    • Actualitatea
    • Editorial
    • Produse & promoții noi
  • FMCG
    • Analize și tendințe
      • Băuturi alcoolice
      • Băuturi nealcoolice
      • Cafea și dulciuri
      • Produse lactate
      • Produse din carne
      • Produse de bază
      • Produse de îngrijire personală
      • Produse de îngrijire a locuinței și curățare
      • Alte produse alimentare
    • Sustenabilitate & CSR
      • CSR
      • Sustenabilitate
      • Ediția 2025
      • Ediția 2024
      • Ediția 2023
      • Ediția 2022
      • Ediția 2021
      • Ediția 2020
      • Ediţia 2019
      • Ediţia 2018
      • Alte articole
    • Branduri cu buletin de România
    • Oameni de 5 stele
    • Transformers Brands
    • Trendsetteri
    • Branduri pentru 100 de ani
    • NOI pentru România
    • Piețe de cinci stele
    • Ghid furnizori
    • Video
  • Retail
    • Harta retailului modern
    • Magazine de top
    • Comerț modern
    • Comerț tradițional
    • Info retail
    • Ghid Retail Modern
    • Ghidul comerciantului
  • Evenimente
    • Trade Marketing Congress
      • Februarie 2025
      • Februarie 2024
      • Martie 2023
      • Martie 2022
      • Martie 2021
      • Martie 2020
      • Martie 2019
      • Martie 2018
      • Martie 2017
      • Martie 2016
      • Februarie 2015
      • Februarie 2014
      • Februarie 2013
      • Februarie 2012
    • Ambalaje 360
      • Aprilie 2025
      • Aprilie 2024
      • Aprilie 2023
      • Aprilie 2022
    • BBRO
      • Mai 2025
      • Mai 2024
      • Mai 2023
    • CSR Excellence
      • CSR Iunie 2024
      • CSR Iunie 2023
      • CSR Iunie 2022
      • CSR Iunie 2021
      • CSR Septembrie 2020
      • CSR Iunie 2019
    • Club Retail
      • Octombrie 2024
      • Octombrie 2023
      • Octombrie 2022
      • Octombrie 2021
      • Octombrie 2020
      • Octombrie 2019
      • Octombrie 2018
      • Octombrie 2017
      • Octombrie 2016
      • Octombrie 2015
      • Octombrie 2014
      • Octombrie 2013
    • Premiile PIATA
      • Noiembrie 2024
      • Noiembrie 2023
      • Noiembrie 2022
      • Noiembrie 2021
      • Noiembrie 2020
      • Noiembrie 2019
      • Noiembrie 2018
      • Noiembrie 2017
      • Noiembrie 2016
      • Noiembrie 2015
      • Noiembrie 2014
      • Noiembrie 2013
      • Noiembrie 2012
      • Octombrie 2011
      • Octombrie 2010
      • Octombrie 2009
      • Octombrie 2008
    • Marketing Conference
      • Aprilie 2018
      • Aprilie 2017
      • Aprilie 2016
      • Martie 2015
      • Martie 2014
      • Aprilie 2013
  • Business
    • Special
    • Profil de manager
    • Strategii de piață
    • Topurile PIATA
    • Marketing & publicitate
    • Start-up Brands
    • Consilier
    • Research
    • Resurse umane
  • Info companii
  • Contact
  • Revista
  • Pagina principală
  • FMCG

#BBRo2022: Klintensiv - Producător român prezent în piaţă de peste 11 ani cu produse dezinfectante, de curăţenie, îngrijire personală şi antidăunători

Publicat Luni, 16 Mai 2022 16:37
||
CRISTIAN STANCIU, Director General Klintensiv® “Klintensiv® este cel mai mare producător român de dezinfectanţi profesionali, cu o capacitate de producţie întinsă pe o suprafaţă de 6.000 mp şi o cotă de piaţă de 7,2% în 2021, conform datelor din platforma de achiziţii publice SEAP.Cu o experienţă de peste 11 ani pe piaţa dezinfectanţilor, compania şi-a extins capacitatea de producţie în 2021, în urma unei investiţii de 1 milion euro.Klintensiv® produce dezinfectanţi ...

#BBRo2022: Piața Lidl – prospețime, zilnic

Publicat Luni, 16 Mai 2022 15:44
||
Importanța caracterului românesc al produselor fabricate Dezvoltarea sustenabilă este o componentă extrem de importantă pentru noi, Lidl, și este o viziune pe care o transpunem și în parteneri­atele pe care le dezvoltăm cu producătorii locali de legume și fructe. Din dorința de a susține economia locală și din dragoste pentru gustul și prospețimea produselor românești, oferim toate resursele necesare pentru a asigura creșterea sustenabilă a producției locale: informații, know-how și mai ales, oportunități de creștere ...

#BBRo2022: Suntem Maspex România. Ne îmbogățim permanent portofoliul cu branduri românești

Publicat Luni, 16 Mai 2022 15:29
||
Grzegorz Grabowski – CEO Maspex România: Importanța caracterului românesc al produselor fabricateDe peste 25 de ani de când suntem pe piața din România, ne-am concentrat pe dorințele și preferințele românilor acordând o mare atenție tuturor detaliilor care țin de specificul românesc. Suntem de părere că gustul, chiar dacă în general se cultivă, rămâne în esență cel al mediului în care te-ai născut și format ca om. De aceea, luăm constant pulsul consumatorilor, suntem la curent ...

#BBRo2022: Râureni - Parcursul naturii la borcan în magazine, acum într-un nou ambalaj

Publicat Luni, 16 Mai 2022 15:11
||
Povestea noastră a început în 1968 cu o rețetă de marmeladă produsă la fabrica de conserve Râureni, una dintre cele mai prestigioase și longevive fabrici din industrie, și continuă astăzi cu peste 150 de produse născute din pasiune pentru natură.Aducem aproape de consumatori tot ce are natura mai bun de oferit, prin rețete tradiționale bine ancorate în prezent, realizate din fructe și legume proaspete, la rândul lor culese și alese cu mare grijă atât ...

#BBRo2022: Jumătate de veac de istorie. Un brand pur românesc - Comtim

Publicat Luni, 16 Mai 2022 14:51
||
GORAN PANICI – Director General Smithfield România „Fluxul de producție integrat, calitatea de necontestat a produselor și aportul pe care compania îl aduce în comunitate au făcut ca brand-ul Comtim să se bucure de încredere și apreciere în rândul consumatorilor de-a lungul deceniilor.”   DANA BRINDESCU IOVANOV – Director General Divizia Carne Smithfield România „Tradiție românească, peste 55 de ani de muncă și inovație, peste 2.600 de angajați profesioniști și responsabili definesc ADN-ul ...

#BBRo2022: De 28 de ani facem cafea proaspătă pentru România

Publicat Luni, 16 Mai 2022 14:29
||
Cine a trecut vreodată în București pe cheiul Dâmboviței până în zona de centură și a simțit un miros plăcut de cafea proaspăt prăjită s-a întrebat probabil de unde vine? Cu certitudine de la fabrica de cafea a companiei Strauss, locul de creație și de magie al brandului Doncafé. MARIUS MELEȘTEU – General Manager Strauss RomâniaGlobal with a local flavor„La Strauss Coffee, credem că a fi global nu trebuie să minimizeze diversitatea și autenticitatea locală, ...

#BBRo2022: Povestea unei familii de succes – Familia Toneli

Publicat Luni, 16 Mai 2022 13:48
||
TONI KHOURY – Managing Partner Toneli Holding Există o vorbă foarte potrivită în acest context: „ajungi să prețuiești ceva cu adevărat abia după ce l-ai pierdut...” După ce o lungă perioadă de timp a existat o preferință clară a consumatorului român pentru produsele „venite din afară”, în ultimii doi-trei ani, cu precădere, produsul autohton contează din ce mai mult pentru consumator, mai ales pe categoriile de fresh food. Avantajele produselor autohtone sunt considerabile:- avantajul ...

#BBRo2022: Sub semnul ursului

Publicat Luni, 16 Mai 2022 13:30
||
URSUS a venit în 2021 cu o identitate vizuală nouă, actuală, demnă de Regele Berii, și cu o schimbare integrală a ambalajelor. Astfel, ursul, simbol al brandului încă de la început, a fost transformat în elementul central al universului vizual, iar culoarea albă a fost adăugată cromaticii brandului. În plus, au fost introduse forme geometrice ce aduc dinamism și modernitate. Sticla URSUS a trecut și ea printr-un proces de transformare estetică, noul design integrând armonios ...

#BBRo2022: Cât de exactă sau aproximativă este percepția românilor despre conceptul „produs românesc”?

Scris de Cristi Bădescu Publicat Luni, 16 Mai 2022 13:23
||
Interviu cu Oana Mirilă, Senior Partner, Mind the Gap Consultancy Produse locale și produse românești sunt același lucru sau oamenii fac distincție între ele?Suprapunerea este una consistentă pentru majoritatea consumatorilor. În mod cert, terminologia „produse românești” este un generic care include „produsele locale”.Aceste produse locale/regionale sunt puse în relație de către consumatori cu rețete și gusturi tradiționale, specifice unei anumite zone și sunt asociate dominant cu categoriile alimentare, în special cu produsele proaspete ...

#BBRo2022: Studiu iSense: Românii identifică produsele locale în special cu alimentele

Publicat Luni, 16 Mai 2022 13:14
||
Afinitatea românilor pentru produsele locale este puternică şi trainică, ştim asta de mult timp. Este important să ştim şi de ce, în ce categorii de produse relaţia se manifestă mai puternic, dacă există limite în adopţia produselor locale sau bariere în calea achiziţionării lor şi care anume sunt acelea şi, mai ales, dacă există căi de îmbunătăţire a rutei produselor locale către consumatorii români. Compania iSense a realizat un studiu pe aceste teme, concretizat într-o ...
  • Prec
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Mai departe
  • Sfârșit
Pagina 4 din 8

Box premii 2025

Revista Piața EDIȚIA DIGITALĂ, #230 octombrie 2025

Piata 230
Editia curenta Arhiva revista

Box club 2025

Supliment CSR #8, iulie 2025

CSR 2025
Editia curenta Arhiva revista

Supliment Oameni de 5 stele, mai 2025

O5S 2025
Editia curenta Arhiva revista

banner cumpana

HARTA RETAILULUI MODERN

Harta Retailului Modern

Nou! Harta retailului modern din România.

Pdf Harta Retailului Modern 31-10-2025

banner 2025

INFO COMPANII

  • Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
    Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
  • Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
    Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
  • La Strada Gelato a strati
    La Strada Gelato a strati
  • Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
    Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
  • FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
    FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!

BBRo box 2025

box csr 2025

Banner A360 2025

Box TMC 2025

NEWSLETTER

Newsletter Piata

Nu scăpa nici un titlu important despre FMCG & Food Retail !

Abonează-te la newsletterul Piața acum !

Revista Piaţa

VIDEO

© 2006-2024 S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL. Toate drepturile sunt rezervate | Powered by