evenimente 2025

  • Cont nou
  • Autentificare
  • Newsletter
  • GDPR
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
  • Meniu
  • Home
  • La zi
    • La zi
    • Știri
    • Actualitatea
    • Editorial
    • Produse & promoții noi
  • FMCG
    • Analize și tendințe
      • Băuturi alcoolice
      • Băuturi nealcoolice
      • Cafea și dulciuri
      • Produse lactate
      • Produse din carne
      • Produse de bază
      • Produse de îngrijire personală
      • Produse de îngrijire a locuinței și curățare
      • Alte produse alimentare
    • Sustenabilitate & CSR
      • CSR
      • Sustenabilitate
      • Ediția 2024
      • Ediția 2023
      • Ediția 2022
      • Ediția 2021
      • Ediția 2020
      • Ediţia 2019
      • Ediţia 2018
      • Alte articole
    • Branduri cu buletin de România
    • Oameni de 5 stele
    • Transformers Brands
    • Trendsetteri
    • Branduri pentru 100 de ani
    • NOI pentru România
    • Piețe de cinci stele
    • Ghid furnizori
    • Video
  • Retail
    • Harta retailului modern
    • Magazine de top
    • Comerț modern
    • Comerț tradițional
    • Info retail
    • Ghid Retail Modern
    • Ghidul comerciantului
  • Evenimente
    • Trade Marketing Congress
      • Februarie 2025
      • Februarie 2024
      • Martie 2023
      • Martie 2022
      • Martie 2021
      • Martie 2020
      • Martie 2019
      • Martie 2018
      • Martie 2017
      • Martie 2016
      • Februarie 2015
      • Februarie 2014
      • Februarie 2013
      • Februarie 2012
    • Ambalaje 360
      • Aprilie 2025
      • Aprilie 2024
      • Aprilie 2023
      • Aprilie 2022
    • BBRO
      • Mai 2025
      • Mai 2024
      • Mai 2023
    • CSR Excellence
      • CSR Iunie 2024
      • CSR Iunie 2023
      • CSR Iunie 2022
      • CSR Iunie 2021
      • CSR Septembrie 2020
      • CSR Iunie 2019
    • Club Retail
      • Octombrie 2024
      • Octombrie 2023
      • Octombrie 2022
      • Octombrie 2021
      • Octombrie 2020
      • Octombrie 2019
      • Octombrie 2018
      • Octombrie 2017
      • Octombrie 2016
      • Octombrie 2015
      • Octombrie 2014
      • Octombrie 2013
    • Premiile PIATA
      • Noiembrie 2024
      • Noiembrie 2023
      • Noiembrie 2022
      • Noiembrie 2021
      • Noiembrie 2020
      • Noiembrie 2019
      • Noiembrie 2018
      • Noiembrie 2017
      • Noiembrie 2016
      • Noiembrie 2015
      • Noiembrie 2014
      • Noiembrie 2013
      • Noiembrie 2012
      • Octombrie 2011
      • Octombrie 2010
      • Octombrie 2009
      • Octombrie 2008
    • Marketing Conference
      • Aprilie 2018
      • Aprilie 2017
      • Aprilie 2016
      • Martie 2015
      • Martie 2014
      • Aprilie 2013
  • Business
    • Special
    • Profil de manager
    • Strategii de piață
    • Topurile PIATA
    • Marketing & publicitate
    • Start-up Brands
    • Consilier
    • Research
    • Resurse umane
  • Info companii
  • Contact
  • Revista
  • Pagina principală
  • FMCG

#BranduricuBuletindeRomânia2021: Despre cetăţenia română a brandurilor

Publicat Sâmbătă, 15 Mai 2021 10:49
||
Produsele fabricate la noi în ţară au o valoare specială pentru noi. Emoţional, le simţim „ale noastre” și acest sentiment ne face să le apreciem în mod deosebit, dincolo de calitățile lor intrinseci.Raţional, ştim că includ muncă și pricepere venite de la „ai noştri”, adesea materii prime şi materiale de la noi, dar şi multe alte resurse locale. Produsele fabricate la noi includ muncă şi plus valoare adăugată în mai multe organizaţii locale, furnizoare ...

#BranduricuBuletindeRomânia2021: Agricola - artizanii salamurilor crud-uscate româneşti

Publicat Sâmbătă, 15 Mai 2021 10:34
||
Grigore Horoi, Președinte Grup Agricola: „Suntem mândrii moștenitori ai unei tradiții de peste 45 de ani, timp în care specialiștii, din ­generație în generație, au clădit reputația ­celor mai buni meseriași ai industriei de salamuri crud-uscate din România. Avem conștiința responsabilității de a dezvolta acest tezaur românesc de încredere în deplină armonie cu așteptările consumatorilor noștri. Angajamentul nostru este să facem din Agricola unul dintre cei mai mari jucători din agribusiness ul românesc, să ne ...

#BranduricuBuletindeRomânia2021: Alka - suntem mândri că producem local de peste 25 de ani

Publicat Sâmbătă, 15 Mai 2021 10:27
||
Ady Hirsch, CEO: „Alka este o companie românească, iar produsele noastre se numără printre preferatele românilor (și nu numai) de peste 25 de ani. Suntem mândri să producem local și să contribuim la economia țării, având în vedere că multe alte branduri concurente nu se fac în România. Mă bucur să văd că tot mai mulți producători, din toate domeniile, vorbesc cu mândrie și drag despre proveniența românească a produselor lor, avem si de ce! ...

#BranduricuBuletindeRomânia2021: Maestro - O POVESTE DE SUCCES

Publicat Sâmbătă, 15 Mai 2021 10:09
||
Istoric, marca Maestro este legată de cultura și identitatea locale, iar pe parcurs s-a conectat puternic la complexitatea consumatorului modern. În prezent, Maestro înseamnă rețete cu ingrediente naturale și un gust delicios, iar mâncărurile gata preparate Maestro reprezintă cel mai recent capitol în evoluția mărcii. De la gustul inconfundabil al preparatelor pe care le-am iubit în copilărie și până la mâncărurile gata pregătite într-o caserolă unică, Maestro a încercat întotdeauna să surprindă dorința iubitorilor de ...

#BranduricuBuletindeRomânia2021: AQUA Carpatica din România – Patria Apelor Minerale

Publicat Sâmbătă, 15 Mai 2021 10:02
||
Jean Valvis, Președinte, Director-General, AQUA Carpatica Brandul românesc AQUA Carpatica și-a construit un vis îndrăzneț și continuă promovarea României la nivel internațional drept Patria Apelor Minerale.„Trebuie să ne gândim că se poate să ajungem la un alt nivel. În străinătate nu se vinde un brand sau o anumită etichetă, ci se vinde originea produsului. Trebuie să ne construim o reputaţie, să fim numărul 1 al apelor minerale. Apa minerală poate deveni cu succes un ...

#BranduricuBuletindeRomânia2021: Brandurile Sistemului Coca-Cola în România: o poveste locală, pe care o scriem de 30 de ani

Publicat Vineri, 14 Mai 2021 22:55
|||
Mihaela Hoffman, Marketing Manager, Coca-Cola HBC România: „Producem băuturi pe care oamenii le apreciază, dar vrem să facem mai mult de atât: ne dorim să contribuim la o schimbare în bine în comunitate. Parteneriatele cu clienții noștri și colaborările pe termen lung cu furnizorii stau la baza rezultatelor noastre. Iar experiențele pe care le oferim consumatorilor păstrează vie povestea noastră în România. Un alt aspect important care contribuie semnificativ la schimbarea în bine în comunitate ...

#BranduricuBuletindeRomânia2021: Diana - Împreună de 30 de ani, o industrie a sufletului

Publicat Vineri, 14 Mai 2021 22:37
||
Cu o poveste fondată din 1991, care și-a lăsat amprenta în decursul a 30 de ani, așa cum ne definește însăși misiunea noastră, DIANA este o companie românească de familie, care se dezvoltă continuu și armonios în mijlocul comunității, cu pasiune pentru carne și pentru lucrul bine făcut. Două dintre cele mai importante lecții pe care le-am învățat din afaceri se referă la rigurozitate și muncă. Pe lângă acestea, alte două aspecte esențiale pentru grupul ...

#BranduricuBuletindeRomânia2021: Nufăr - produse de curățenie cu tradiție, aduse în modernitate

Publicat Vineri, 14 Mai 2021 22:28
||
Mircea Turdean, Director General, Farmec „Farmec s-a aflat în permanență alături de români. Considerăm că principala noastră misiune este să răspundem celor mai variate și urgente nevoi ale consumatorilor noștri, prin intermediul produselor cosmetice și de curățenie pe care le avem în portofoliul companiei. Pe fondul cererii crescute de biocide din perioada pandemiei de coronavirus, am reușit într-un timp foarte scurt să ne adaptăm producția și să lansăm dezinfectanți noi sub brandurile Farmec și Dermofarm. ...

#BranduricuBuletindeRomânia2021: Grupul Fuchs dezvoltă de 20 de ani în România, cu drag pentru români, branduri românești

Publicat Vineri, 14 Mai 2021 22:01
||
Fuchs Condimente RO, al cărui sediu și capacități de producție se află la Curtea de Argeș, face parte din Fuchs Gruppe, fondat în anul 1952, la Dissen în Germania de către Dieter Fuchs. Compania promovează cultura pentru gust și mâncare sănătoasă, iar pentru a atinge aceste obiective a ales cea mai bună calitate, fie că este vorba de selecția ingredientelor și urmărirea atentă încă de la plantare pe întreg fluxul de producție sau că este ...

#BranduricuBuletindeRomânia2021: Grande Gloria Production - De 28 de ani călătorim prin întreaga lume cu produsele şi brandurile noastre, cu buletin de România

Publicat Vineri, 14 Mai 2021 21:38
||
Georgiana Mocanu, Director Executiv: „Experienţa şi maturitatea dobândite în timp au ajutat compania să obţină plus valoare într-o perioadă atipică, cum a fost anul 2020, reuşind să realizăm o cifră de afaceri de 63 de milioane de euro, rămânând astfel un partener de încredere în zona de bussines în care activăm. De asemenea, suntem recunoscători clienților noștri care au ales cu încredere produsele Hygienium, brandul numărul 1 în România pentru categoria dezinfectanților de mâini, și ...
  • Prec
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Mai departe
  • Sfârșit
Pagina 5 din 8

Revista Piața EDIȚIA DIGITALĂ, #226 iunie 2025

Piata 226
Editia curenta Arhiva revista

banner 2025

Supliment Oameni de 5 stele, mai 2025

O5S 2025
Editia curenta Arhiva revista

box csr 2025

BBRo box 2025

HARTA RETAILULUI MODERN

Harta Retailului Modern

Nou! Harta retailului modern din România.

Pdf Harta Retailului Modern 31-05-2025

Box TMC 2025

Banner A360 2025

banner cumpana

NEWSLETTER

Newsletter Piata

Nu scăpa nici un titlu important despre FMCG & Food Retail !

Abonează-te la newsletterul Piața acum !

INFO COMPANII

  • Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
    Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
  • Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
    Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
  • La Strada Gelato a strati
    La Strada Gelato a strati
  • Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
    Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
  • FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
    FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!

box club 2024

Banner premii 2024

Supliment CSR #7, iulie 2024

CSR2024
Editia curenta Arhiva revista
Revista Piaţa

VIDEO

© 2006-2024 S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL. Toate drepturile sunt rezervate | Powered by
Newsletter Piața