evenimente 2025

  • Cont nou
  • Autentificare
  • Newsletter
  • GDPR
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
  • Meniu
  • Home
  • La zi
    • La zi
    • Știri
    • Actualitatea
    • Editorial
    • Produse & promoții noi
  • FMCG
    • Analize și tendințe
      • Băuturi alcoolice
      • Băuturi nealcoolice
      • Cafea și dulciuri
      • Produse lactate
      • Produse din carne
      • Produse de bază
      • Produse de îngrijire personală
      • Produse de îngrijire a locuinței și curățare
      • Alte produse alimentare
    • Sustenabilitate & CSR
      • CSR
      • Sustenabilitate
      • Ediția 2024
      • Ediția 2023
      • Ediția 2022
      • Ediția 2021
      • Ediția 2020
      • Ediţia 2019
      • Ediţia 2018
      • Alte articole
    • Branduri cu buletin de România
    • Oameni de 5 stele
    • Transformers Brands
    • Trendsetteri
    • Branduri pentru 100 de ani
    • NOI pentru România
    • Piețe de cinci stele
    • Ghid furnizori
    • Video
  • Retail
    • Harta retailului modern
    • Magazine de top
    • Comerț modern
    • Comerț tradițional
    • Info retail
    • Ghid Retail Modern
    • Ghidul comerciantului
  • Evenimente
    • Trade Marketing Congress
      • Februarie 2025
      • Februarie 2024
      • Martie 2023
      • Martie 2022
      • Martie 2021
      • Martie 2020
      • Martie 2019
      • Martie 2018
      • Martie 2017
      • Martie 2016
      • Februarie 2015
      • Februarie 2014
      • Februarie 2013
      • Februarie 2012
    • Ambalaje 360
      • Aprilie 2025
      • Aprilie 2024
      • Aprilie 2023
      • Aprilie 2022
    • BBRO
      • Mai 2025
      • Mai 2024
      • Mai 2023
    • CSR Excellence
      • CSR Iunie 2024
      • CSR Iunie 2023
      • CSR Iunie 2022
      • CSR Iunie 2021
      • CSR Septembrie 2020
      • CSR Iunie 2019
    • Club Retail
      • Octombrie 2024
      • Octombrie 2023
      • Octombrie 2022
      • Octombrie 2021
      • Octombrie 2020
      • Octombrie 2019
      • Octombrie 2018
      • Octombrie 2017
      • Octombrie 2016
      • Octombrie 2015
      • Octombrie 2014
      • Octombrie 2013
    • Premiile PIATA
      • Noiembrie 2024
      • Noiembrie 2023
      • Noiembrie 2022
      • Noiembrie 2021
      • Noiembrie 2020
      • Noiembrie 2019
      • Noiembrie 2018
      • Noiembrie 2017
      • Noiembrie 2016
      • Noiembrie 2015
      • Noiembrie 2014
      • Noiembrie 2013
      • Noiembrie 2012
      • Octombrie 2011
      • Octombrie 2010
      • Octombrie 2009
      • Octombrie 2008
    • Marketing Conference
      • Aprilie 2018
      • Aprilie 2017
      • Aprilie 2016
      • Martie 2015
      • Martie 2014
      • Aprilie 2013
  • Business
    • Special
    • Profil de manager
    • Strategii de piață
    • Topurile PIATA
    • Marketing & publicitate
    • Start-up Brands
    • Consilier
    • Research
    • Resurse umane
  • Info companii
  • Contact
  • Revista
  • Pagina principală
  • FMCG

#BranduricuBuletindeRomânia2021: Domeniile Sâmburești – Echilibrul ideal între tradiție și modernitate

Publicat Vineri, 14 Mai 2021 17:23
||
Jean Valvis, acționar majoritar Domeniile SâmbureștiBrandul Domeniile Sâmburești duce mai departe tradiția vinurilor autohtone românești și vine în întâmpinarea iubitorilor de vin cu produse de o calitate excepțională:„Consumatorul român își rafinează gusturile, devine din ce în ce mai atent la calitatea produselor pe care le consumă și susține acele branduri care aduc plus valoare economiei țării, ­lucru care se reflectă în alegerea brandurilor ­autohtone cu tradiție și în tendința de orientare spre zona vinurilor premium. ...

#BranduricuBuletindeRomânia - Editorial

Scris de Cristi Badescu Publicat Luni, 15 Iunie 2020 17:53
||
Toți oamenii de comunicare iubesc până la patimă crizele economice, pentru că atunci au parte de provocarea maximă: cu cel mai redus buget ever trebuie să obţină cea mai înaltă rată de conversie a vizualizărilor mesajului în acte de cumpărare. Cu cât mai crâncenă e criza, cu atât mai eficientă trebuie să fie comunicarea, iar despre criza post-pandemie unii spun că e cea mai cea de după 1945. Pe oamenii de marketing îi aşteaptă gloria! ...

#BranduricuBuletindeRomânia - Întregul lanț valoric Unisol este 100% românesc

Publicat Luni, 15 Iunie 2020 17:44
|||||
Unisol din ulei de primă presă este un brand 100% românesc, care se identifică cu bucatele românești. Uleiul de floarea-soarelui este un ingredient de bază din majoritatea bucătăriilor noastre, cunoscut pentru valorile nutriționale, pentru densitatea și culoarea lui aurie. Unisol din ulei de primă presă este ingredientul perfect pentru a desăvârși cele mai savuroase și aromate bucate românești.   În acest moment, Unisol este cel mai important brand din portofoliul Bunge România, cu o creștere ...

#BranduricuBuletindeRomânia - Coca-Cola HBC România: Ne reînnoim buletinul, an de an

Publicat Luni, 15 Iunie 2020 17:33
|||||
Avem buletin de România de 29 de ani. De-a lungul timpului, Coca-Cola HBC România a evoluat, dar indiferent de transformările și forma pe care a îmbrăcat-o compania, am fost conectați în permanență la nevoile și dorințele comunităților în care ne-am desfășurat activitatea, adaptându-ne rapid la schimbările multiple prin care a trecut societatea pe parcursul anilor. Primele băuturi produse în România, au adus pe mesele românilor o mare bucurie, Coca-Cola însemnând mult mai mult decât o ...

#BranduricuBuletindeRomânia - Am crescut ca un brand local și ne creionăm drumul către unul național

Publicat Luni, 15 Iunie 2020 17:20
||||
Credem cu tărie că marile valori umane și profesionale trebuie să se așeze rând pe rând la temelia acestei regiuni și a oamenilor care locuiesc aici. Numai așa putem să dăm mai multă valoare prezentului și viitorului nostru comun. Contribuind cu priceperea noastră, cu munca și produsele noastre, cu generozitatea noastră și cu timpul nostru la valorile comunității în care trăim. Am crescut ca un brand local, ulterior regional și ne creionăm drumul către național. ...

#BranduricuBuletindeRomânia - Am avut și avem un rol major în a schimba cultura gastronomică a românilor

Publicat Luni, 15 Iunie 2020 17:14
||||
„Chiar dacă suntem subsidiara unui grup elvețian, ancorele noastre sunt românești, și sunt puternice. Este important, în orice economie, ca banii să se cheltuiască în primul rând pe produsele și pe serviciile locale. Nu suntem o companie mare – nici una foarte mică - dar știm că tot ceea ce declarăm, facem - și facem mai întâi pe plan local. Cumpărăm materii prime, angajăm din vecinătate, avem colaboratori în diverse domenii, plătim taxe aici și ...

#BranduricuBuletindeRomânia - Investiții pe termen lung în fabrica ETi din România

Publicat Luni, 15 Iunie 2020 16:55
|||||
Importanţa pentru companie a caracterului românesc al brandurilor fabricate local. Dacă în urmă cu câțiva ani eram prezenți cu doar două branduri, în prezent avem un portofoliu de 12 branduri active pe piața românească și ne bucurăm că o parte dintre acestea sunt produse local în fabrica noastră din comuna Ghercești, județul Dolj. România a fost aleasă din zece țări luate inițial în calcul și este prima destinație unde grupul ETi a ales să deschidă ...

#BranduricuBuletindeRomânia - Farmec - modelul unui business flexibil pe timp de criză

Publicat Luni, 15 Iunie 2020 16:47
|||
„Printr-o rețetă unică, în care am îmbinat tradiția cu inovația și ne-am conturat identitatea pe valori precum eficiență, pasiune, încredere și calitate, am construit un business cu capital 100% românesc ce a demonstrat performanțe deosebite. Ne-am propus să ridicăm standardele din sectorul produselor cosmetice și de îngrijire a locuinței, să fim printre cei care setează tendințele din acest domeniu și să contribuim la educarea consumatorilor.Ducem mai departe moștenirea și experiența Farmec, suntem atenți și ...

#BranduricuBuletindeRomânia - Fuchs România dezvoltă, de aproape 20 de ani, cel mai puternic brand românesc de condimente – Cosmin

Publicat Luni, 15 Iunie 2020 16:41
|||||
Prin ingredientele alese, tehnologiile folosite și calitatea înaltă a produselor, Cosmin a câștigat încrederea consumatorilor și a devenit cea mai vândută și cunoscută marcă de condimente din România. Are o sortimentație variată, 38 de produse în plic și 12 în doză, produse simple, cât și amestecuri, prețuri accesibile și distribuție în retailul modern, magazine de proximitate și în mediul rural.   Fuchs Gruppe, cel mai mare producător de condimente cu capital privat la nivel european, ...

#BranduricuBuletindeRomânia - Grande Gloria Production

Publicat Luni, 15 Iunie 2020 16:21
||||||
AICI versiunea video: Grande Gloria - 27 de ani de cetățenie românească   Grande Gloria Production este un grup de firme multifuncţional dezvoltat, cu o experienţă de peste 27 de ani, ce reuneşte 7 fabrici de produse alimentare şi nealimentare, importator şi distribuitor. Grande Gloria Production este un important furnizor sub marca proprie şi Private Label în 53 de ţări, de pe 4 continente. Specializarea pe Private Label a adus încrederea şi aprecierea celor mai ...
  • Prec
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Mai departe
  • Sfârșit
Pagina 7 din 8

Box club 2025

Revista Piața EDIȚIA DIGITALĂ, #227 iulie 2025

Piata 227
Editia curenta Arhiva revista

Box premii 2025

Supliment CSR #8, iulie 2025

CSR 2025
Editia curenta Arhiva revista

Supliment Oameni de 5 stele, mai 2025

O5S 2025
Editia curenta Arhiva revista

banner 2025

BBRo box 2025

box csr 2025

HARTA RETAILULUI MODERN

Harta Retailului Modern

Nou! Harta retailului modern din România.

Pdf Harta Retailului Modern 30-06-2025

banner cumpana

Banner A360 2025

Box TMC 2025

NEWSLETTER

Newsletter Piata

Nu scăpa nici un titlu important despre FMCG & Food Retail !

Abonează-te la newsletterul Piața acum !

INFO COMPANII

  • Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
    Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
  • Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
    Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
  • La Strada Gelato a strati
    La Strada Gelato a strati
  • Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
    Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
  • FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
    FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
Revista Piaţa

VIDEO

© 2006-2024 S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL. Toate drepturile sunt rezervate | Powered by
Newsletter Piața