evenimente 2025

  • Cont nou
  • Autentificare
  • Newsletter
  • GDPR
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
  • Meniu
  • Home
  • La zi
    • La zi
    • Știri
    • Actualitatea
    • Editorial
    • Produse & promoții noi
  • FMCG
    • Analize și tendințe
      • Băuturi alcoolice
      • Băuturi nealcoolice
      • Cafea și dulciuri
      • Produse lactate
      • Produse din carne
      • Produse de bază
      • Produse de îngrijire personală
      • Produse de îngrijire a locuinței și curățare
      • Alte produse alimentare
    • Sustenabilitate & CSR
      • CSR
      • Sustenabilitate
      • Ediția 2024
      • Ediția 2023
      • Ediția 2022
      • Ediția 2021
      • Ediția 2020
      • Ediţia 2019
      • Ediţia 2018
      • Alte articole
    • Branduri cu buletin de România
    • Oameni de 5 stele
    • Transformers Brands
    • Trendsetteri
    • Branduri pentru 100 de ani
    • NOI pentru România
    • Piețe de cinci stele
    • Ghid furnizori
    • Video
  • Retail
    • Harta retailului modern
    • Magazine de top
    • Comerț modern
    • Comerț tradițional
    • Info retail
    • Ghid Retail Modern
    • Ghidul comerciantului
  • Evenimente
    • Trade Marketing Congress
      • Februarie 2025
      • Februarie 2024
      • Martie 2023
      • Martie 2022
      • Martie 2021
      • Martie 2020
      • Martie 2019
      • Martie 2018
      • Martie 2017
      • Martie 2016
      • Februarie 2015
      • Februarie 2014
      • Februarie 2013
      • Februarie 2012
    • Ambalaje 360
      • Aprilie 2025
      • Aprilie 2024
      • Aprilie 2023
      • Aprilie 2022
    • BBRO
      • Mai 2025
      • Mai 2024
      • Mai 2023
    • CSR Excellence
      • CSR Iunie 2024
      • CSR Iunie 2023
      • CSR Iunie 2022
      • CSR Iunie 2021
      • CSR Septembrie 2020
      • CSR Iunie 2019
    • Club Retail
      • Octombrie 2024
      • Octombrie 2023
      • Octombrie 2022
      • Octombrie 2021
      • Octombrie 2020
      • Octombrie 2019
      • Octombrie 2018
      • Octombrie 2017
      • Octombrie 2016
      • Octombrie 2015
      • Octombrie 2014
      • Octombrie 2013
    • Premiile PIATA
      • Noiembrie 2024
      • Noiembrie 2023
      • Noiembrie 2022
      • Noiembrie 2021
      • Noiembrie 2020
      • Noiembrie 2019
      • Noiembrie 2018
      • Noiembrie 2017
      • Noiembrie 2016
      • Noiembrie 2015
      • Noiembrie 2014
      • Noiembrie 2013
      • Noiembrie 2012
      • Octombrie 2011
      • Octombrie 2010
      • Octombrie 2009
      • Octombrie 2008
    • Marketing Conference
      • Aprilie 2018
      • Aprilie 2017
      • Aprilie 2016
      • Martie 2015
      • Martie 2014
      • Aprilie 2013
  • Business
    • Special
    • Profil de manager
    • Strategii de piață
    • Topurile PIATA
    • Marketing & publicitate
    • Start-up Brands
    • Consilier
    • Research
    • Resurse umane
  • Info companii
  • Contact
  • Revista
  • Pagina principală
  • FMCG

#BBRo2024: Carrefour România: Între inovație, prospețime și rețete autentice

Publicat Luni, 08 Iulie 2024 11:38
||
Pentru Carrefour, amprenta locală este un pilon strategic, bazat pe angajamentul global asumat prin programul Act for Food. În piața locală, acesta se reflectă prin brânzeturile artizanale sub eticheta Poftim Brânza Românească, vinurile din programul Deschidem Vinul Românesc, fructele și legumele ecologice din programul Creștem România Bio, dar și prin parteneriatele cu producători locali, atât independenți, cât și asociați în cooperativele din Grădina Noastră. Acestora li se adaugă și parteneriatele pentru mărcile proprii, precum La ...

#BBRo2024: Lidl România și producătorii locali, un parteneriat pe termen lung

Publicat Luni, 08 Iulie 2024 11:28
||
Mai multe magazine Lidl, mai multe oportunități pentru producători locali Georgiana Radu, Director Național de Achiziții și Marketing Lidl România   Lidl a intrat pe piața din România de mai bine de 12 ani și în tot acest timp numărul nostru de magazine s-a triplat, iar suprafața de vânzare a fost extinsă semnificativ. Pentru a asigura cantitățile necesare de produse în toate magazinele noastre, extinderea parteneriatelor cu producătorii locali este esențială. În anii următori vom ...

#BBRo2024: Maspex Romania – produse românești apreciate de generații

Publicat Luni, 08 Iulie 2024 10:54
||
Într-o lume în continuă dinamică, Maspex Romania oferă consumatorilor experiențe autentice și memorabile de aproape trei decenii, prin mărci adânc înrădăcinate în cultura și obiceiurile de consum românești, care au devenit simboluri pentru încredere și calitate, reușind să evolueze și să se adapteze cerințelor consumatorilor păstrându-și, totodată, esența. Ne mândrim cu aceste branduri care oferă o gamă diversă de experiențe ce îmbogățesc viețile consumatorilor și construiesc povești memorabile peste generații. Identitatea unui popor se păstrează ...

#BBRo2024: Uimitoarele poveşti ale brandurilor româneşti

Publicat Vineri, 05 Iulie 2024 16:33
||
Se întâmplă uneori să nu observăm ceea ce e aproape şi foarte aproape de noi: vedem, desigur, tot ceea ce face parte din „piesajul” cotidian, dar percepţia e superficială. Paradoxul acesta are o explicaţie simplă: suntem atât de obişnuiţi cu prezenţa lor, încât nu le acordăm atenţie. Dar dacă ne-am apropia cu adevărat, dacă le-am observa şi asculta, probabil am descoperi unele lucruri interesante sau chiar fascinante. Brandurile româneşti de bunuri de folosinţă zilnică sunt ...

#BBRo2024: Autenticitatea şi modernitatea dau relevanţă brandurilor româneşti

Publicat Vineri, 05 Iulie 2024 16:29
||
Laura Roşca - director de cercetare calitativă la iSense Solutions, Adina Iancu – head of qualitative research la ISRALaura: Există, în continuare, un ataşament emoţional destul de puternic, manifestat în mai multe teritorii. Evident, zona de tradiţie, nostalgie, gustul copilăriei – o ancoră emoţională în trecut. Dar vedem şi un twist, o reinventare a tradiţiei – îmbinare a acesteia cu elemente moderne, pentru a atrage şi segmentele mai tinere care nu au nostalgia trecutului. Adina: ...

#BBRo2024: Cine e persoana care a inspirat personajul Coana Chiva şi de ce Zuzu îşi asumă să fie enervant

Publicat Vineri, 05 Iulie 2024 16:26
||
Cristina Miclea - director de marketing, divizia de lactate, grupul Lactalis România• I-am întrebat pe consumatorii noştri cu ce personaje din poveşti ar asocia brandurile noastre şi a reieşit aşa: Zuzu este Făt Frumos, LaDorna e Ileana Cosânzeana, Fulga e Prâslea cel Voinic, Albalact e Harap Alb, iar Covalact e Coana Chiva – e în afara poveştilor româneşti. • Oamenii nu uită cum îi faci să se simtă şi foarte mult din puterea brandurilor vine ...

#BBRo2024: Tehnologie secretă pentru gama de ready meals cu 0% E-uri lansată de Cris-Tim

Publicat Vineri, 05 Iulie 2024 16:23
||
Radu Timiş Jr. – CEO grup Cris-Tim• Sunt 12 ani de când am achiziţionat brandul Matache Măcelaru’. A avut o ascensiune fulminantă şi foarte rapidă, datorită istoriei din spatele acestui brand, mai puţin cunoscută. Matache Loloescu, pe numele său adevărat, şi-a deschis prima prăvălie pe la 1880 şi nu era un specialist în materie de carne, ci un comerciant foarte iscusit în a-şi atrage clienţii: scotea carnea în faţa prăvăliei, şi o tranşa pe butuci, ...

#BBRo2024: „Vindem carne proaspătă, ouă, brânză, legume şi fructe în supermarketurile Diana din rural”

Publicat Vineri, 05 Iulie 2024 16:20
||
Adina Crăciunescu – managing partner grupul Diana • Primul magazin Diana, cel din Bd. Regina Maria din Râmnicu Vâlcea, a fost renovat de 5 ori şi de fiecare dată extins, astfel că acum este cam de 4-5 ori mai mare decât în 1991. Este, în continuare, un magazin de suflet pentru noi. Ne-am extins reţeaua mai lent în anii ’90 şi 2000 şi mai accelerat după 2010, concentric în jurul companiei „mamă” Diana, bazându-ne pe ...

#BBRo2024: Şefa departamentului cercetare de la Farmec lucrează în companie de 47 de ani

Publicat Vineri, 05 Iulie 2024 16:18
||
Tudor David - director de marketing FarmecAbsolvent al facultăţii de inginerie economică, conduce departamentul de marketing şi coordonează departamentul de cercetare dezvoltare al Farmec. • În liceu am avut rezultate bune la chimie organică şi matematică.• Departamentul de cercetare-dezvoltare există la Farmec de la începutul anilor ’50, iniţial legat de Tehnic şi Producţie, apoi de Marketing, din 1996. În medie, acolo lucrează cam 10 persoane. Ei urmăresc, în permanenţă, inclusiv schimbările apărute în legislaţie, ...

#BBRo2024: Hai pe Via Profi pentru chisăliţa de zmeură, pâinea la ţest sau povala de Bârgău!

Publicat Vineri, 05 Iulie 2024 16:15
||
Gabriela Sîrbu, director de sustenabilitate, Profi Rom Food• Via Profi este un proiect de suflet, născut acum trei ani din angajamentul nostru profund faţă de comunitate şi societate. Împreună putem face schimbări pozitive. Via Profi nu este o extensie a businessului Profi, ci un proiect social, de sprijin și promovare a micilor producători locali, o mișcare pornită din dorința de a păstra moștenirea culturală a României. Platforma Via Profi conectează comunităţile cu producătorii locali, pentru ...
  • Prec
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Mai departe
  • Sfârșit
Pagina 1 din 8

box csr 2025

Revista Piața EDIȚIA DIGITALĂ, #225 mai 2025

Piata 225
Editia curenta Arhiva revista

BBRo box 2025

banner 2025

Banner A360 2025

Box TMC 2025

banner cumpana

packshow2504

HARTA RETAILULUI MODERN

Harta Retailului Modern

Nou! Harta retailului modern din România.

Pdf Harta Retailului Modern 30-04-2025

INFO COMPANII

  • Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
    Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
  • Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
    Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
  • La Strada Gelato a strati
    La Strada Gelato a strati
  • Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
    Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
  • FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
    FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!

NEWSLETTER

Newsletter Piata

Nu scăpa nici un titlu important despre FMCG & Food Retail !

Abonează-te la newsletterul Piața acum !

box club 2024

Banner premii 2024

Supliment CSR #7, iulie 2024

CSR2024
Editia curenta Arhiva revista
Revista Piaţa

Supliment Oameni de 5 stele, mai 2024

Od5S 2024
Editia curenta Arhiva revista

VIDEO

© 2006-2024 S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL. Toate drepturile sunt rezervate | Powered by
Newsletter Piața