evenimente 2025

  • Cont nou
  • Autentificare
  • Newsletter
  • GDPR
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
  • Meniu
  • Home
  • La zi
    • La zi
    • Știri
    • Actualitatea
    • Editorial
    • Produse & promoții noi
  • FMCG
    • Analize și tendințe
      • Băuturi alcoolice
      • Băuturi nealcoolice
      • Cafea și dulciuri
      • Produse lactate
      • Produse din carne
      • Produse de bază
      • Produse de îngrijire personală
      • Produse de îngrijire a locuinței și curățare
      • Alte produse alimentare
    • Sustenabilitate & CSR
      • CSR
      • Sustenabilitate
      • Ediția 2024
      • Ediția 2023
      • Ediția 2022
      • Ediția 2021
      • Ediția 2020
      • Ediţia 2019
      • Ediţia 2018
      • Alte articole
    • Branduri cu buletin de România
    • Oameni de 5 stele
    • Transformers Brands
    • Trendsetteri
    • Branduri pentru 100 de ani
    • NOI pentru România
    • Piețe de cinci stele
    • Ghid furnizori
    • Video
  • Retail
    • Harta retailului modern
    • Magazine de top
    • Comerț modern
    • Comerț tradițional
    • Info retail
    • Ghid Retail Modern
    • Ghidul comerciantului
  • Evenimente
    • Trade Marketing Congress
      • Februarie 2025
      • Februarie 2024
      • Martie 2023
      • Martie 2022
      • Martie 2021
      • Martie 2020
      • Martie 2019
      • Martie 2018
      • Martie 2017
      • Martie 2016
      • Februarie 2015
      • Februarie 2014
      • Februarie 2013
      • Februarie 2012
    • Ambalaje 360
      • Aprilie 2025
      • Aprilie 2024
      • Aprilie 2023
      • Aprilie 2022
    • BBRO
      • Mai 2025
      • Mai 2024
      • Mai 2023
    • CSR Excellence
      • CSR Iunie 2024
      • CSR Iunie 2023
      • CSR Iunie 2022
      • CSR Iunie 2021
      • CSR Septembrie 2020
      • CSR Iunie 2019
    • Club Retail
      • Octombrie 2024
      • Octombrie 2023
      • Octombrie 2022
      • Octombrie 2021
      • Octombrie 2020
      • Octombrie 2019
      • Octombrie 2018
      • Octombrie 2017
      • Octombrie 2016
      • Octombrie 2015
      • Octombrie 2014
      • Octombrie 2013
    • Premiile PIATA
      • Noiembrie 2024
      • Noiembrie 2023
      • Noiembrie 2022
      • Noiembrie 2021
      • Noiembrie 2020
      • Noiembrie 2019
      • Noiembrie 2018
      • Noiembrie 2017
      • Noiembrie 2016
      • Noiembrie 2015
      • Noiembrie 2014
      • Noiembrie 2013
      • Noiembrie 2012
      • Octombrie 2011
      • Octombrie 2010
      • Octombrie 2009
      • Octombrie 2008
    • Marketing Conference
      • Aprilie 2018
      • Aprilie 2017
      • Aprilie 2016
      • Martie 2015
      • Martie 2014
      • Aprilie 2013
  • Business
    • Special
    • Profil de manager
    • Strategii de piață
    • Topurile PIATA
    • Marketing & publicitate
    • Start-up Brands
    • Consilier
    • Research
    • Resurse umane
  • Info companii
  • Contact
  • Revista
  • Pagina principală
  • FMCG

Patru din zece romani consuma produse pre-gatite, de tip ready meals

Publicat Marți, 08 August 2017 19:39
||
Românii s-au familiarizat rapid cu produsele gata preparate de tip ready meals, atât ambalate cât și vrac, ultimele servite în raioanele de gastronomie ale retailerilor.   Există mai multe categorii de cumpărători specifici acestei piețe, al căror profil este determinat în bună parte de venit, statut social, stil de viață și consum.   Trecând în revistă cercetările de piață realizate de-a lungul timpului, putem contura profilul consumatorilor de ready meal după cum urmează: persoane tinere, ...

Cidrul, „vedeta” pietelor de 5 stele, a explodat in vanzari

Scris de Maria Vaschi Publicat Marți, 08 August 2017 18:53
||
 Foto: Carrefour România   Raportat la bere, cidrul reprezintă o piață mult mai mică, însă reprezintă cea mai de succes nișă din ultimii trei ani. Publicul român își dorește să experimenteze produse noi și are în continuare o deschidere destul de mare pentru băuturile ușor alcoolice, de aceea potențialul acestei piețe este încă foarte mare.   Adus in România de Heineken, Strongbow a deschis categoria de cidru prin lansarea sa în aprilie 2015, sub ...

Capsulele, principalul motor de crestere a categoriei cafea

Scris de Maria Vaschi Publicat Marți, 08 August 2017 18:31
||
Deși segmentul capsule deține o pondere mică în categoria cafea (2% ca volum, 7% ca valoare, potri­vit RetailZoom*), înregistrează cea mai bună dinamică: o creștere, în volum, de 14% în 2016 față de 2015 și de 32% în primul semestru din 2017 față de aceeași perioadă din 2016. Ca valoare, cifrele sunt ceva mai mari față de cele menționate.    IKA*) Carrefour, Market, Cora, Metro, Mega Image, Shop&Go, Billa, Penny Market, Profi   ...

Craft-ul reconfigureaza segmentul premium al berii

Scris de Maria Vaschi Publicat Marți, 08 August 2017 18:08
||
Producătorii mari de bere încep să înțeleagă atât amenințarea, cât și potențialul pe care îl au berile artizanale. În timp ce segmentul craft se consolidează foarte mult în afara ţării, îndreptându-se spre maturitate, la noi, acest trend abia începe.    „Segmentul craft din România este cu siguranţă încă la început, încă într-un proces de definire, însă arată  potenţial de dezvoltare”, spune Raluca Munteanu, Account Director la Kantar Millward Brown România. „Vedem deja şi ...

Berile nepasteurizate acceseaza noi categorii de consumatori

Scris de Maria Vaschi Publicat Marți, 08 August 2017 17:18
||
Berea nepasteurizată a fost prezentă pe piață și până acum, dar în segmentele de nișă, super premium și de import. Anul acesta, însă, și-a făcut intrarea în segmentele de volum mai mare.   Ursus Breweries a lansat în luna mai Azuga Nepasteurizată - care este şi artizanală, făcută într-o microberărie în Germania -, după ce în martie lansase Timişoreana Nepasteurizată, o inovație în categoria lager. Tot în luna mai, URBB anunța intrarea pe piață a ...

Detergentul lichid - noul mod de a spala, mai rapid si mai usor

Scris de Maria Vaschi Publicat Marți, 08 August 2017 16:42
||
Ultimii ani ne-au arătat o schimbare semnificativă în obiceiurile de consum ale românilor şi o aliniere la trendurile internaţionale; într-o industrie bazată tradiţional pe formatul pudră, şi-au făcut loc aşa numitele „formate ale viitorului” - detergentul lichid şi capsulele. Detergentul lichid este cu siguranţă „starul” categoriei, dublându-şi cota de piaţă în valoare pe parcursul a numai doi ani. Potenţialul acestui format este fantastic, deoarece reprezintă o propunere bună pentru consumator: peformanță de curăţare şi preţ ...

Noile piete de 5 stele, pestisorul de aur al consumatorilor

Publicat Marți, 08 August 2017 16:11
||
Diversificarea produselor disponibile pe rafturile retailerilor, dar și dezvoltarea de noi categorii de produse este vizibilă cu ochiul liber, chiar și de către un consumator aflat la cumpărături. Multe dintre aceste produse răspund unor nevoi reale ale consumatorilor, însă o parte importantă dintre acestea au fost dezvoltate în urma unor nevoi identificate, create și educate de branduri. Iar consumatorilor le place asta, devin din ce în ce mai curioși să testeze produse noi, să descopere ...

box csr 2025

Revista Piața EDIȚIA DIGITALĂ, #225 mai 2025

Piata 225
Editia curenta Arhiva revista

BBRo box 2025

banner 2025

Banner A360 2025

Box TMC 2025

banner cumpana

HARTA RETAILULUI MODERN

Harta Retailului Modern

Nou! Harta retailului modern din România.

Pdf Harta Retailului Modern 30-04-2025

INFO COMPANII

  • Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
    Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
  • Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
    Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
  • La Strada Gelato a strati
    La Strada Gelato a strati
  • Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
    Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
  • FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
    FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!

NEWSLETTER

Newsletter Piata

Nu scăpa nici un titlu important despre FMCG & Food Retail !

Abonează-te la newsletterul Piața acum !

box club 2024

Banner premii 2024

Supliment CSR #7, iulie 2024

CSR2024
Editia curenta Arhiva revista
Revista Piaţa

Supliment Oameni de 5 stele, mai 2024

Od5S 2024
Editia curenta Arhiva revista

VIDEO

© 2006-2024 S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL. Toate drepturile sunt rezervate | Powered by
Newsletter Piața