evenimente 2025

  • Cont nou
  • Autentificare
  • Newsletter
  • GDPR
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
  • Meniu
  • Home
  • La zi
    • La zi
    • Știri
    • Actualitatea
    • Editorial
    • Produse & promoții noi
  • FMCG
    • Analize și tendințe
      • Băuturi alcoolice
      • Băuturi nealcoolice
      • Cafea și dulciuri
      • Produse lactate
      • Produse din carne
      • Produse de bază
      • Produse de îngrijire personală
      • Produse de îngrijire a locuinței și curățare
      • Alte produse alimentare
    • Sustenabilitate & CSR
      • CSR
      • Sustenabilitate
      • Ediția 2024
      • Ediția 2023
      • Ediția 2022
      • Ediția 2021
      • Ediția 2020
      • Ediţia 2019
      • Ediţia 2018
      • Alte articole
    • Branduri cu buletin de România
    • Oameni de 5 stele
    • Transformers Brands
    • Trendsetteri
    • Branduri pentru 100 de ani
    • NOI pentru România
    • Piețe de cinci stele
    • Ghid furnizori
    • Video
  • Retail
    • Harta retailului modern
    • Magazine de top
    • Comerț modern
    • Comerț tradițional
    • Info retail
    • Ghid Retail Modern
    • Ghidul comerciantului
  • Evenimente
    • Trade Marketing Congress
      • Februarie 2025
      • Februarie 2024
      • Martie 2023
      • Martie 2022
      • Martie 2021
      • Martie 2020
      • Martie 2019
      • Martie 2018
      • Martie 2017
      • Martie 2016
      • Februarie 2015
      • Februarie 2014
      • Februarie 2013
      • Februarie 2012
    • Ambalaje 360
      • Aprilie 2025
      • Aprilie 2024
      • Aprilie 2023
      • Aprilie 2022
    • BBRO
      • Mai 2025
      • Mai 2024
      • Mai 2023
    • CSR Excellence
      • CSR Iunie 2024
      • CSR Iunie 2023
      • CSR Iunie 2022
      • CSR Iunie 2021
      • CSR Septembrie 2020
      • CSR Iunie 2019
    • Club Retail
      • Octombrie 2024
      • Octombrie 2023
      • Octombrie 2022
      • Octombrie 2021
      • Octombrie 2020
      • Octombrie 2019
      • Octombrie 2018
      • Octombrie 2017
      • Octombrie 2016
      • Octombrie 2015
      • Octombrie 2014
      • Octombrie 2013
    • Premiile PIATA
      • Noiembrie 2024
      • Noiembrie 2023
      • Noiembrie 2022
      • Noiembrie 2021
      • Noiembrie 2020
      • Noiembrie 2019
      • Noiembrie 2018
      • Noiembrie 2017
      • Noiembrie 2016
      • Noiembrie 2015
      • Noiembrie 2014
      • Noiembrie 2013
      • Noiembrie 2012
      • Octombrie 2011
      • Octombrie 2010
      • Octombrie 2009
      • Octombrie 2008
    • Marketing Conference
      • Aprilie 2018
      • Aprilie 2017
      • Aprilie 2016
      • Martie 2015
      • Martie 2014
      • Aprilie 2013
  • Business
    • Special
    • Profil de manager
    • Strategii de piață
    • Topurile PIATA
    • Marketing & publicitate
    • Start-up Brands
    • Consilier
    • Research
    • Resurse umane
  • Info companii
  • Contact
  • Revista
  • Pagina principală
  • FMCG
  • Sustenabilitate & CSR

2020 - anul provocărilor

Scris de Carol Popa Publicat Miercuri, 16 Septembrie 2020 15:57
||
2020 este un an dificil pentru responsabilitatea socială corporativă (CSR). Pandemia a determinat schimbări majore de abordare, a adus în centrul atenției oamenii și sistemele sanitare din întreaga lume. Nevoia de protecție față de SARS-CoV-2 a pus pe piață mii de tone de echipamente de protecție medicală, transformate peste noapte în tot atâtea mii de tone de deșeuri. Deșeuri care o bună perioadă de timp nu au avut un regim special, au fost tratate și ...

CSR EXCELLENCE: CSR-urile sunt parte din modelul de business Lidl

Publicat Duminică, 15 Iulie 2018 16:00
||
Interviu cu Cristina Hanganu, Director Comunicare & CSR, Lidl România Care este strategia Lidl în materie de implicare socială? Ce ­direcţie oferă în acest sens misiunea şi viziunea companiei în ceea ce priveşte comunitatea în care activează? În strategia noastră de responsabilitate socială urmărim două obiective principale: să fim relevanți și să contribuim la rezolvarea problemelor din comunitate prin măsuri pe termen lung. CSR-urile fac parte din ADN-ul business-ului Lidl, de aceea, și direcțiile strategice ...

CSR EXCELLENCE : Dăm șansă viitorului

Publicat Duminică, 15 Iulie 2018 16:06
||
  Irina Ionescu, Public Affairs & Communication Manager, Coca-Cola HBC România      Cum a apărut ideea acestui program? Ce stă în spatele acestui proiect?   În spatele unui brand și în spatele a tot ceea ce înseamnă Coca-Cola HBC se află aproximativ 30.000 de oameni în 28 de țări. Suntem prezenți în multe comunități, cunoaștem multe realități și căutăm să înțelegem nevoile societății și să ne aducem contribuția la o viață mai ...

CSR EXCELLENCE: Pentru Kaufland implicarea face diferența

Publicat Joi, 04 Octombrie 2018 16:06
||
În 2016 și 2017, Kaufland România a investit circa 55 milioane de lei în beneficiul a peste 1,5 milioane de persoane din întreaga țară și a lansat anual câte un raport de prezentare a modului cum s-a implicat în comunitățile locale.        ...

CSR EXCELLENCE : 50.000 de brazi plantați de Bergenbier pentru o răcorire adevărată

Publicat Joi, 04 Octombrie 2018 15:47
||
În lunile aprilie și mai anul acesta, Bergenbier a plantat 50.000 de brazi în vestul României, ca parte a campaniei „Te răcorești și reîmpădurești!”. Alături de ONG-ul „Plantăm fapte bune în România” și Ocolul Silvic Abrud RA, voluntarii au reîmpădurit trei zone din vestul României. Inițiativa brandului de bere a venit din dorința de a dărui înapoi naturii din răcoa­rea pe care aceasta ne-o oferă și este un angajament pe termen lung pentru ...

CSR EXCELLENCE: 7 ani de investiții continue pentru a face România să zâmbească sănătos

Publicat Joi, 04 Octombrie 2018 15:49
||
În GSK, scopul nostru este de a îmbunătăţi  calitatea vieţii oamenilor, oferindu-le posibilitatea de a realiza mai multe, de a se simţi mai bine și de a trăi mai mult. Toate proiectele derulate de GSK în România se bazează pe nevoile stringente ale românilor în domeniul sănătăţii, nevoi semnalate și de cele mai recente rapoarte ale Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii (OMS) și ale Băncii Mondiale. Având în vedere statisticile îngrijorătoare în acest domeniu, dezvoltăm programe ...

box csr 2025

Revista Piața EDIȚIA DIGITALĂ, #225 mai 2025

Piata 225
Editia curenta Arhiva revista

BBRo box 2025

banner 2025

Banner A360 2025

Box TMC 2025

banner cumpana

HARTA RETAILULUI MODERN

Harta Retailului Modern

Nou! Harta retailului modern din România.

Pdf Harta Retailului Modern 30-04-2025

INFO COMPANII

  • Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
    Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
  • Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
    Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
  • La Strada Gelato a strati
    La Strada Gelato a strati
  • Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
    Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
  • FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
    FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!

NEWSLETTER

Newsletter Piata

Nu scăpa nici un titlu important despre FMCG & Food Retail !

Abonează-te la newsletterul Piața acum !

box club 2024

Banner premii 2024

Supliment CSR #7, iulie 2024

CSR2024
Editia curenta Arhiva revista
Revista Piaţa

Supliment Oameni de 5 stele, mai 2024

Od5S 2024
Editia curenta Arhiva revista

VIDEO

© 2006-2024 S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL. Toate drepturile sunt rezervate | Powered by
Newsletter Piața