evenimente 2025

  • Cont nou
  • Autentificare
  • Newsletter
  • GDPR
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
  • Meniu
  • Home
  • La zi
    • La zi
    • Știri
    • Actualitatea
    • Editorial
    • Produse & promoții noi
  • FMCG
    • Analize și tendințe
      • Băuturi alcoolice
      • Băuturi nealcoolice
      • Cafea și dulciuri
      • Produse lactate
      • Produse din carne
      • Produse de bază
      • Produse de îngrijire personală
      • Produse de îngrijire a locuinței și curățare
      • Alte produse alimentare
    • Sustenabilitate & CSR
      • CSR
      • Sustenabilitate
      • Ediția 2024
      • Ediția 2023
      • Ediția 2022
      • Ediția 2021
      • Ediția 2020
      • Ediţia 2019
      • Ediţia 2018
      • Alte articole
    • Branduri cu buletin de România
    • Oameni de 5 stele
    • Transformers Brands
    • Trendsetteri
    • Branduri pentru 100 de ani
    • NOI pentru România
    • Piețe de cinci stele
    • Ghid furnizori
    • Video
  • Retail
    • Harta retailului modern
    • Magazine de top
    • Comerț modern
    • Comerț tradițional
    • Info retail
    • Ghid Retail Modern
    • Ghidul comerciantului
  • Evenimente
    • Trade Marketing Congress
      • Februarie 2025
      • Februarie 2024
      • Martie 2023
      • Martie 2022
      • Martie 2021
      • Martie 2020
      • Martie 2019
      • Martie 2018
      • Martie 2017
      • Martie 2016
      • Februarie 2015
      • Februarie 2014
      • Februarie 2013
      • Februarie 2012
    • Ambalaje 360
      • Aprilie 2025
      • Aprilie 2024
      • Aprilie 2023
      • Aprilie 2022
    • BBRO
      • Mai 2025
      • Mai 2024
      • Mai 2023
    • CSR Excellence
      • CSR Iunie 2024
      • CSR Iunie 2023
      • CSR Iunie 2022
      • CSR Iunie 2021
      • CSR Septembrie 2020
      • CSR Iunie 2019
    • Club Retail
      • Octombrie 2024
      • Octombrie 2023
      • Octombrie 2022
      • Octombrie 2021
      • Octombrie 2020
      • Octombrie 2019
      • Octombrie 2018
      • Octombrie 2017
      • Octombrie 2016
      • Octombrie 2015
      • Octombrie 2014
      • Octombrie 2013
    • Premiile PIATA
      • Noiembrie 2024
      • Noiembrie 2023
      • Noiembrie 2022
      • Noiembrie 2021
      • Noiembrie 2020
      • Noiembrie 2019
      • Noiembrie 2018
      • Noiembrie 2017
      • Noiembrie 2016
      • Noiembrie 2015
      • Noiembrie 2014
      • Noiembrie 2013
      • Noiembrie 2012
      • Octombrie 2011
      • Octombrie 2010
      • Octombrie 2009
      • Octombrie 2008
    • Marketing Conference
      • Aprilie 2018
      • Aprilie 2017
      • Aprilie 2016
      • Martie 2015
      • Martie 2014
      • Aprilie 2013
  • Business
    • Special
    • Profil de manager
    • Strategii de piață
    • Topurile PIATA
    • Marketing & publicitate
    • Start-up Brands
    • Consilier
    • Research
    • Resurse umane
  • Info companii
  • Contact
  • Revista
  • Pagina principală
  • FMCG

Noi pentru România: Ziua Afacerii Tale, evenimentul anual lansat de METRO

Publicat Joi, 04 Octombrie 2018 15:18
||
Evenimentul METRO vine în întâmpinarea nevoilor de comunicare a afacerilor independente din România. Cea de-a doua ediție a studiului internațional METRO arată că afacerile locale sunt apreciate de consumatori, dar au nevoie de mai multă vizibilitate. „Misiunea METRO este de a susține antreprenorii și de a deveni partenerul afacerilor acestora. De aceea, avem întotdeauna în vedere nevoile lor și modul în care îi putem sprijini. Succesul lor este esențial pentru bunăstarea comunităților în care trăim. ...

Noi pentru România: De 34 de ani gătim cu pasiune pentru toți românii, indiferent de regiune

Publicat Joi, 04 Octombrie 2018 15:07
||
Vlad Ciuburciu, Director General Vascar „Am pornit la drum cu un gând - acela de a oferi clienților și partenerilor noștri calitate la nivel de excelență în industria de procesare a cărnii din România. În această călătorie, am transformat fiecare obstacol într-o nouă oportunitate și am țintit întotdeauna mai sus. Astăzi, Vascar este unul dintre principalii producători de preparate din carne și conserve din România, cu un portofoliu format din două branduri prestigioase, Moldova în ...

Noi pentru România: Ursus Breweries – dezvoltarea unei companii presupune implicare în comunitate

Publicat Joi, 04 Octombrie 2018 14:53
||
Igor Tikhonov,Președinte Ursus Breweries „Ursus Breweries este un angajator local care își continuă dezvoltarea și rămâne dedicat angajaților, consumatorilor, clienților și societății. Suntem mândri de brandurile noastre românești și de contribuția noastră socio-economică.Dezvoltarea continuă a companiei în România a dus la colaborarea cu un număr mare de IMM-uri, generând beneficii economice pe întregul lanț valoric. Suntem, totodată, un partener de încredere al Guvernului și un important contribuabil la bugetul statului. Ursus Breweries este ...

Noi pentru România: Profi mai aproape de oameni

Publicat Joi, 04 Octombrie 2018 14:43
||
Daniel Cîrstea, Director General PROFI Rom Food „Viziunea noastră, a celor de la PROFI, este să aducem bucurie în fiecare casă din România. Astfel, suntem mai aproape de oameni, zi de zi, cu produse bune la prețuri cinstite. Prezența PROFI nu a trecut neobservată. Astăzi ne bucurăm de o recunoaștere care ne motivează să mergem și mai departe pe acest drum, cu forță și încredere. Ne-am format o echipă puternică și am ajuns să înțelegem ...

Noi pentru România: România - un pilon al viziunii unui viitor fără fum al Philip Morris International

Publicat Joi, 04 Octombrie 2018 14:37
||
Branislav Bibic, Director General , Philip Morris România „Philip Morris este prezent în România din 1993, și de atunci a avut un parteneriat stabil și de încredere cu această țară și oamenii săi. A fost un pariu când am ales România să fie a patra piață din lume pentru lansarea IQOS. România este cunoscută pentru deschiderea ei față de culturi diferite și pentru adoptarea de noi tendințe și tehnologii. Zeci de mii de fumători români au ...

Noi pentru România: Povestea reinventării unui business autohton

Publicat Joi, 04 Octombrie 2018 14:30
||
Dan Minulescu, CEO Macromex „Cred cu tărie că o companie românească poate concura, cu avantaje competitive vizibile, cu aproape orice companie multinațională. Am căutat să luam ce e mai bun de la aceste ­companii și să le depășim limitările, păstrând însă valorile tipice unei companii profund ­antreprenoriale. Experiența în domeniu, ­pasiunea de a fi mereu cu un pas înainte, profesionalismul întregii echipe, curajul de a ne asuma riscuri și viteza de reacție la ­oportunitățile și ...

Noi pentru România: Lidl România – model de business responsabil pentru noi generații

Publicat Joi, 04 Octombrie 2018 14:17
Frank Wagner, CEO Lidl România „Lidl România are un model de business aparte pe piața locală. Sustenabilitatea este parte integrantă din strategia noastră, lucru care se vede în fiecare segment al activității, în fiecare acțiune sau demers local. Suntem recunoscuți nu doar pentru produsele noastre marcă proprie, pe care le dezvoltăm și le creștem în mod constant, ci și pentru investițiile în comunitățile în care activăm, în oameni, în economia locală, dar și în agricultura ...

Noi pentru România: De ce este Kaufland mai mult decât un loc de unde îți faci cumpărăturile?

Publicat Joi, 04 Octombrie 2018 12:38
||
 Marco Hößl, Director General Kaufland România "Sustenabilitatea a fost tot timpul un pilon important, integrat, în modul cum Kaufland își desfășoară activitatea. Luăm decizii cântărind cu atenție impactul asupra mediului înconjurător, asupra comunităților în care ne desfășurăm activitatea, asupra lanțului de furnizori, a clienților și a angajaților noștri. Procesul de consolidare a companiei și dezvoltarea unei colaborări strânse cu stake-holderii noștri au fost motivele care au stat la baza deciziei de a realiza un ...

Noi pentru România: Grande Gloria, un sfert de secol de dezvoltare continuă

Publicat Joi, 04 Octombrie 2018 12:28
  În an centenar Grupul GRANDE GLORIA a sărbătorit atingerea unui sfert de secol de activitate pe piața din România. Am început activitatea pe piața din România în anul 1993, când piața era virgină atât din punct de vedere al numărului de magazine, cât și a diversității produselor. Produsul care a convins și a determinat deschiderea primei unități de producție din cadrul grupului de firme a fost șervețelul de masă din celuloză. După anii ’90, ...

Noi pentru România: Farmec - Peste un secol de tradiție în industria românească de cosmetică

Publicat Joi, 04 Octombrie 2018 11:00
||
Mircea Turdean – CEO Farmec „De la înființarea companiei, de acum aproape 130 de ani, Farmec și-a propus să scrie istoria excelenței românești în cosmetică, să ducă mai departe tradiția românească în materie de produse cosmetice și să o facă cunoscută mult peste hotarele țării. Printr-o strategie unică, în care am îmbinat tradiția cu inovația, ne am asigurat că le oferim românilor cele mai calitative, performante și eficiente produse. Astfel, am avut grijă să modernizăm ...
  • Prec
  • 1
  • 2
  • Mai departe
  • Sfârșit
Pagina 1 din 2

box csr 2025

Revista Piața EDIȚIA DIGITALĂ, #225 mai 2025

Piata 225
Editia curenta Arhiva revista

BBRo box 2025

banner 2025

Banner A360 2025

Box TMC 2025

banner cumpana

HARTA RETAILULUI MODERN

Harta Retailului Modern

Nou! Harta retailului modern din România.

Pdf Harta Retailului Modern 30-04-2025

INFO COMPANII

  • Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
    Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
  • Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
    Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
  • La Strada Gelato a strati
    La Strada Gelato a strati
  • Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
    Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
  • FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
    FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!

NEWSLETTER

Newsletter Piata

Nu scăpa nici un titlu important despre FMCG & Food Retail !

Abonează-te la newsletterul Piața acum !

box club 2024

Banner premii 2024

Supliment CSR #7, iulie 2024

CSR2024
Editia curenta Arhiva revista
Revista Piaţa

Supliment Oameni de 5 stele, mai 2024

Od5S 2024
Editia curenta Arhiva revista

VIDEO

© 2006-2024 S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL. Toate drepturile sunt rezervate | Powered by
Newsletter Piața