evenimente 2025

  • Cont nou
  • Autentificare
  • Newsletter
  • GDPR
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
  • Meniu
  • Home
  • La zi
    • La zi
    • Știri
    • Actualitatea
    • Editorial
    • Produse & promoții noi
  • FMCG
    • Analize și tendințe
      • Băuturi alcoolice
      • Băuturi nealcoolice
      • Cafea și dulciuri
      • Produse lactate
      • Produse din carne
      • Produse de bază
      • Produse de îngrijire personală
      • Produse de îngrijire a locuinței și curățare
      • Alte produse alimentare
    • Sustenabilitate & CSR
      • CSR
      • Sustenabilitate
      • Ediția 2024
      • Ediția 2023
      • Ediția 2022
      • Ediția 2021
      • Ediția 2020
      • Ediţia 2019
      • Ediţia 2018
      • Alte articole
    • Branduri cu buletin de România
    • Oameni de 5 stele
    • Transformers Brands
    • Trendsetteri
    • Branduri pentru 100 de ani
    • NOI pentru România
    • Piețe de cinci stele
    • Ghid furnizori
    • Video
  • Retail
    • Harta retailului modern
    • Magazine de top
    • Comerț modern
    • Comerț tradițional
    • Info retail
    • Ghid Retail Modern
    • Ghidul comerciantului
  • Evenimente
    • Trade Marketing Congress
      • Februarie 2025
      • Februarie 2024
      • Martie 2023
      • Martie 2022
      • Martie 2021
      • Martie 2020
      • Martie 2019
      • Martie 2018
      • Martie 2017
      • Martie 2016
      • Februarie 2015
      • Februarie 2014
      • Februarie 2013
      • Februarie 2012
    • Ambalaje 360
      • Aprilie 2025
      • Aprilie 2024
      • Aprilie 2023
      • Aprilie 2022
    • BBRO
      • Mai 2025
      • Mai 2024
      • Mai 2023
    • CSR Excellence
      • CSR Iunie 2024
      • CSR Iunie 2023
      • CSR Iunie 2022
      • CSR Iunie 2021
      • CSR Septembrie 2020
      • CSR Iunie 2019
    • Club Retail
      • Octombrie 2024
      • Octombrie 2023
      • Octombrie 2022
      • Octombrie 2021
      • Octombrie 2020
      • Octombrie 2019
      • Octombrie 2018
      • Octombrie 2017
      • Octombrie 2016
      • Octombrie 2015
      • Octombrie 2014
      • Octombrie 2013
    • Premiile PIATA
      • Noiembrie 2024
      • Noiembrie 2023
      • Noiembrie 2022
      • Noiembrie 2021
      • Noiembrie 2020
      • Noiembrie 2019
      • Noiembrie 2018
      • Noiembrie 2017
      • Noiembrie 2016
      • Noiembrie 2015
      • Noiembrie 2014
      • Noiembrie 2013
      • Noiembrie 2012
      • Octombrie 2011
      • Octombrie 2010
      • Octombrie 2009
      • Octombrie 2008
    • Marketing Conference
      • Aprilie 2018
      • Aprilie 2017
      • Aprilie 2016
      • Martie 2015
      • Martie 2014
      • Aprilie 2013
  • Business
    • Special
    • Profil de manager
    • Strategii de piață
    • Topurile PIATA
    • Marketing & publicitate
    • Start-up Brands
    • Consilier
    • Research
    • Resurse umane
  • Info companii
  • Contact
  • Revista
  • Pagina principală
  • FMCG

BRANDURI 100 ani: Cu dedicaţie, brandurilor durabile!

Scris de Cristi Badescu Publicat Luni, 20 Mai 2019 12:03
||
Vi se pare că secunda, ora, ziua s-au scurtat? Că timpul s-a comprimat şi luna a devenit o biată săptămână? Ei bine, nu-i o iluzie, e o percepţie corectă, chiar dacă fizicienii nu ar fi de acord. Pentru că, spre deosebire de ei, noi măsurăm ziua şi luna în procentajul taskurilor rezolvate (raportat la un total de rezolvat din ce în ce mai mare).   Ritmul accelerat al vieţii şi al jobului – căruia ne ...

BRANDURI 100 ani: Agricola crede în apropierea dintre oameni

Publicat Luni, 20 Mai 2019 11:57
||
„A construi un brand înseamnă să fii de folos oamenilor în mod creativ și distinctiv, să ­crezi, să creezi și să acționezi în baza unor valori clar și complet asumate. AGRICOLA are prin chiar numele, prin «ADN-ul» său o rezonanță puternic românească, o notorietate foarte mare și o reputație pe măsură consolidate de peste 60 de ani.A asigura hrană pentru oameni și a găti înseamnă mai mult decât mâncare - este o formă de ...

BRANDURI 100 ani: Zuzu merge mai departe ca un spirit tânăr, activ și modern

Publicat Luni, 20 Mai 2019 11:51
||
„Brandul reprezintă bunul cel mai de preț pe care-l avem într-o companie, dacă avem grijă de el, îl construim și-l întreținem. Poate deveni și cel mai mare dușman dacă nu conștientizăm că este, totuși, fragil. Un brand puternic este acela care știe să-și construiască o poveste, un brand în care consumatorii își regăsesc valorile. În ter­meni tehnici, ceea ce caracterizează un brand puternic sunt notorietatea, cota de piață, atașamentul și loialitatea consumatorului. Mulți ani de ...

BRANDURI 100 ani: Alexandrion pentru un secol

Publicat Luni, 20 Mai 2019 11:45
||
„Pentru a vorbi despre Alexandrion Group așa cum este el astăzi, trebuie să te gândești la brandul Alexandrion. Acesta este brandul stindard al grupului, este simbolul nostru, cel care păstrează în esență și istoria și începuturile companiei. Alexandrion este o dovadă clară a longevității brandurilor și a puterii pe care timpul o conferă. În același timp, este un model pentru împletirea fără cursur a rețetei unice, a istoriei și a inovației. Este clar că brandul ...

BRANDURI 100 ani: Râureni. 50 de ani de experiență în industria conservelor

Publicat Luni, 20 Mai 2019 11:41
||
„Cred că pentru un producător român nu poate să fie o satisfacție mai mare decât faptul că brandul companiei sale a ajuns la performanța de a avea vizibilitate pe întregul mapamond. Am ajuns aici pentru că ne-am adaptat, creăm și inovăm, dar fără să uităm cea mai de preț valoare: să păstrăm calitatea produselor pentru care suntem recunoscuți. Avem peste 150 de sortimente diferite care ajung astăzi în 25 de țări de pe cinci continente. ...

BRANDURI 100 ani: Aqua Carpatica. Un brand vizionar, ambasador al României

Publicat Luni, 20 Mai 2019 11:37
||
„AQUA Carpatica se bucură de un adevărat succes pe piețele internaționale, cucerindu-i pe consumatorii din întreaga lume atât cu proprietățile sale extraordi­nare, cât și cu povestea locului din care aceasta provine. Prezentă pe rafturilor marilor magazine din lume, AQUA Carpatica promovează România ca țara apelor minerale și le stârnește interesul străinilor de a afla mai multe despre izvoarele cu apă pură din inima Carpaților. Ținând cont de acest lucru, cred cu tărie că apa minerală ...

BRANDURI 100 ani: O istorie de 133 de ani și o voce a optimismului

Publicat Luni, 20 Mai 2019 11:27
||
„Coca-Cola înseamnă 133 de ani de istorie, de momente de referință pentru industria de marketing și comunicare și de simboluri care fascinează și astăzi oameni din întreaga lume. Pentru un astfel de brand, a rămâne relevant în ochii fiecărei generații presupune o mare doză de curaj și creativitate. Dar Coca-Cola are mai mult de atât: are o scenă globală de pe care își poate transmite mesajul către fiecare dintre noi. Este un brand conștient de ...

BRANDURI 100 ani: Cris-Tim - urmează alți 75 de ani de performanță

Publicat Luni, 20 Mai 2019 11:23
||
„Cris-Tim este brandul familiei mele, dar și brandul tuturor consumatorilor care cumpără un produs Cris-Tim și prin aceasta iau loc la masă în familia Timiș. Cris-Tim este un brand relativ tânăr dacă ne referim la cei 25 de ani care au trecut, poziționat astăzi în primele 10 branduri românești. În viziunea mea, pentru următorii 75 de ani de performanță ca brand al unei companii de familie, Cris-Tim va continua să promoveze valorile autentice și sănătoase ...

BRANDURI 100 ani: 40 de ani de experiență elvețiană, de 24 de ani pe piața din România

Publicat Luni, 20 Mai 2019 11:16
||
„Suntem într-o relație de foarte lungă durată cu clienții/consumatorii noștri, ne gândim mereu la nevoile lor pentru că, doar dacă suntem atenți la ceea ce își doresc aceștia, vom putea oferi ceea ce este mai bun, iar asta este bine pentru ambele părți. Valorile brandului nu sunt scrise doar de dragul de-a fi scrise, le respectăm dintr-un motiv foarte simplu: vrem ca toată lumea – clienți, angajați, acționari - să fie mulțumită. Să fii aproape ...

BRANDURI 100 ani: ETi - branduri pentru o viață dulce, la orice vârstă

Publicat Luni, 20 Mai 2019 11:06
||
„O afacere de familie pornită în anii ´60, ETi este acum o prezență puternică pe segmentul dulciurilor la nivel global, cu un portofoliu diversificat de 45 de branduri și aproximativ 300 de produse care îi aduc încasări anuale de peste 1,3 miliarde de dolari. Lider în Turcia, pe segmentul produselor coapte – biscuți și prăjituri, cu o cotă de piață de 40% și locul 2 pe piața de ciocolată, grupul ETi deține, în total, ...
  • Prec
  • 1
  • 2
  • 3
  • Mai departe
  • Sfârșit
Pagina 1 din 3

box csr 2025

Revista Piața EDIȚIA DIGITALĂ, #225 mai 2025

Piata 225
Editia curenta Arhiva revista

BBRo box 2025

banner 2025

Banner A360 2025

Box TMC 2025

banner cumpana

HARTA RETAILULUI MODERN

Harta Retailului Modern

Nou! Harta retailului modern din România.

Pdf Harta Retailului Modern 30-04-2025

INFO COMPANII

  • Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
    Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
  • Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
    Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
  • La Strada Gelato a strati
    La Strada Gelato a strati
  • Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
    Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
  • FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
    FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!

NEWSLETTER

Newsletter Piata

Nu scăpa nici un titlu important despre FMCG & Food Retail !

Abonează-te la newsletterul Piața acum !

box club 2024

Banner premii 2024

Supliment CSR #7, iulie 2024

CSR2024
Editia curenta Arhiva revista
Revista Piaţa

Supliment Oameni de 5 stele, mai 2024

Od5S 2024
Editia curenta Arhiva revista

VIDEO

© 2006-2024 S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL. Toate drepturile sunt rezervate | Powered by
Newsletter Piața