evenimente 2025

  • Cont nou
  • Autentificare
  • Newsletter
  • GDPR
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
  • Meniu
  • Home
  • La zi
    • La zi
    • Știri
    • Actualitatea
    • Editorial
    • Produse & promoții noi
  • FMCG
    • Analize și tendințe
      • Băuturi alcoolice
      • Băuturi nealcoolice
      • Cafea și dulciuri
      • Produse lactate
      • Produse din carne
      • Produse de bază
      • Produse de îngrijire personală
      • Produse de îngrijire a locuinței și curățare
      • Alte produse alimentare
    • Sustenabilitate & CSR
      • CSR
      • Sustenabilitate
      • Ediția 2024
      • Ediția 2023
      • Ediția 2022
      • Ediția 2021
      • Ediția 2020
      • Ediţia 2019
      • Ediţia 2018
      • Alte articole
    • Branduri cu buletin de România
    • Oameni de 5 stele
    • Transformers Brands
    • Trendsetteri
    • Branduri pentru 100 de ani
    • NOI pentru România
    • Piețe de cinci stele
    • Ghid furnizori
    • Video
  • Retail
    • Harta retailului modern
    • Magazine de top
    • Comerț modern
    • Comerț tradițional
    • Info retail
    • Ghid Retail Modern
    • Ghidul comerciantului
  • Evenimente
    • Trade Marketing Congress
      • Februarie 2025
      • Februarie 2024
      • Martie 2023
      • Martie 2022
      • Martie 2021
      • Martie 2020
      • Martie 2019
      • Martie 2018
      • Martie 2017
      • Martie 2016
      • Februarie 2015
      • Februarie 2014
      • Februarie 2013
      • Februarie 2012
    • Ambalaje 360
      • Aprilie 2025
      • Aprilie 2024
      • Aprilie 2023
      • Aprilie 2022
    • BBRO
      • Mai 2025
      • Mai 2024
      • Mai 2023
    • CSR Excellence
      • CSR Iunie 2024
      • CSR Iunie 2023
      • CSR Iunie 2022
      • CSR Iunie 2021
      • CSR Septembrie 2020
      • CSR Iunie 2019
    • Club Retail
      • Octombrie 2024
      • Octombrie 2023
      • Octombrie 2022
      • Octombrie 2021
      • Octombrie 2020
      • Octombrie 2019
      • Octombrie 2018
      • Octombrie 2017
      • Octombrie 2016
      • Octombrie 2015
      • Octombrie 2014
      • Octombrie 2013
    • Premiile PIATA
      • Noiembrie 2024
      • Noiembrie 2023
      • Noiembrie 2022
      • Noiembrie 2021
      • Noiembrie 2020
      • Noiembrie 2019
      • Noiembrie 2018
      • Noiembrie 2017
      • Noiembrie 2016
      • Noiembrie 2015
      • Noiembrie 2014
      • Noiembrie 2013
      • Noiembrie 2012
      • Octombrie 2011
      • Octombrie 2010
      • Octombrie 2009
      • Octombrie 2008
    • Marketing Conference
      • Aprilie 2018
      • Aprilie 2017
      • Aprilie 2016
      • Martie 2015
      • Martie 2014
      • Aprilie 2013
  • Business
    • Special
    • Profil de manager
    • Strategii de piață
    • Topurile PIATA
    • Marketing & publicitate
    • Start-up Brands
    • Consilier
    • Research
    • Resurse umane
  • Info companii
  • Contact
  • Revista
  • Pagina principală
  • FMCG
  • Analize și tendințe

Danone produce iaurturi YoPRO în fabrica de la București

Publicat Miercuri, 04 Septembrie 2024 15:15
||
Danone a anunțat că produce, începând cu această vară, în fabrica de lactate din București, iaurturi de băut bogate în proteine, sub brandul YoPRO. Noua gamă de lactate vine ca răspuns la noile tendințe de consum care au arătat o cerere în creștere față de produsele cu beneficii adăugate, au spus reprezentanții companiei. Iaurtul YoPRO de băut este ambalat în carton Tetra Pak realizat majoritar din plante. Fabrica Danone România din București este, în prezent, ...

Chefirul devine şef de grupă la lactate acidofile

Scris de Valentin Gros Publicat Marți, 12 Martie 2024 16:53
||
Caracteristica distinctivă a lactatelor acidofile o constituie beneficiile pentru sănătate aduse de aceste produse, dar în rândul producătorilor există opinii că gradul de conștientizare de către consumatori a acestei trăsături nu este, încă, suficient de mare. Iaurtul este, de departe, principalul exponent al lactatelor acidofile, dar importanţa sa covârşitoare face să se constituie într-o categorie de sine stătătoare, astfel că această analiză se va referi doar la celelalte tipuri de acidofile. Dintre acestea, se distinge ...

Piaţa laptelui: creşterea cantitativă anticipează saltul calitativ

Scris de Valentin Gros Publicat Luni, 16 Octombrie 2023 12:31
||
Privit dintr-o perspectivă pe termen lung, consumul de lapte este în creştere, ceea ce constituie o bază solidă pentru diversificarea sortimentală, inclusiv pe direcţia produselor cu valoare adăugată. De asemenea, orientarea către dezvoltare sustenabilă şi către circularitatea ambalajelor va marca evoluţia pieţei laptelui în următorii ani. Preţul îşi păstrează importanţa, dar cu excepţia unor conjuncturi aparte (precum cea din prezent), nu va fi un driver de creştere a valorii pieţei.Din PET, sticlă sau (cel ...

Marca proprie suflă în iaurtul scumpit și de materia primă

Scris de Valentin Gros Publicat Joi, 11 August 2022 13:46
||
Producătorii de iaurt contracarează creșterea costurilor de producție în special prin optimizări logistice și de transport, în timp ce retailerii vor să atragă clienții prin dezvoltarea mărcilor proprii. Piața iaurturilor va evolua puternic diferențiat pe segmentele componente, sub influența unor viziuni de dezvoltare distincte exprimate de principalii producători și de retailerii deținători de mărci proprii.Piața iaurturilor a crescut, în perioada iulie 2021 – iunie 2022, cu 7% în valoare, comparativ cu cele 12 luni ...

Piața cașcavalului devine fluidă

Scris de Valentin Gros Publicat Miercuri, 13 Iulie 2022 11:50
||
Crește importanța promoțiilor și a optimizării gramajelor   Propulsat de costurile în ascensiune, prețul cașcavalului va continua să crească, după cum preconizează jucătorii din piață. Producătorii vor să impulsioneze vânzările cu inovații la ambalaje și strategii eco-friendly. Piața cașcavalului din România a crescut, în perioada mai 2021 – aprilie 2022, cu 2% ca valoare în lei, față de mai 2020 – aprilie 2021. În termeni de volum, între cele două intervaluri de timp comparate, a ...

Trei mari nişe care adaugă valoare brânzeturilor

Scris de Maria Vaschi Publicat Joi, 09 Iulie 2020 13:55
||
Se observă o creștere a ofertei de produse cu valoare adăugată, adaptate stilului de viață al noilor generații de consumatoriExistă o fragmentare puternică în categoria brânzeturi, iar produsele tradiționale – telemea, cașcaval, brânză topită – continuă să domine piața locală. Însă segmentarea este mult mai complexă, iar consumatorii iau în calcul diverse aspecte în decizia de cumpărare, începând cu tipul de lapte folosit (vacă, oaie, capră, bivoliță etc.), procesul de obținere, gradul de duritate ...

E mare brânză să te adresezi copiilor!

Scris de Maria Vaschi Publicat Joi, 09 Iulie 2020 13:42
||
Datorită noilor oferte din retail, micul dejun poate deveni mult mai ușor de pregătit pentru părinți și mult mai convingător pentru cei mici Analizând raionul de brânzeturi din hipermarke­turi, ne atrage atenția o nouă subcategorie, în special prin designul de ambalaj. Desenele în culori atractive, precum și formatele distincte care servesc ca inspirație pentru diverse rețete, porționarea, diversitatea de gusturi și texturi și elementele legate de nutriție echilibrată, conform ingredientelor inscripționate pe ambalaj, ne dezvăluie ...

Vitrina de snackuri dulci pe bază de lapte crește ca Făt Frumos! Oreo intră și el în categorie începând din 2 martie

Scris de Carol Popa Publicat Joi, 27 Februarie 2020 18:27
|||||
Snackurile dulci refrigerate pe bază de felie de lapte înregistrează o dinamică explozivă în ultimii ani, atât în ceea ce privește vânzările cât și în privința sortimentației. În urmă cu 5-6 ani, sortimentația din această subcategorie a deserturilor era susținută prin prezența la raft a produselor Ferrero (Kinder felie de lapte și Kinder Pingui), Friesland Campina (Dots), Delaco / Zott (Zott Monte Snack), Muller (Mullermilch Snack) și TSC Food (Milino și Dancing Cow).   Începând ...

E cea mai bună perioadă pentru piața lactatelor, din ultimul deceniu

Scris de Maria Vaschi Publicat Marți, 09 Aprilie 2019 15:19
||
Crește diversitatea la raft: apar noi segmente de produse cu valoare adăugată – bio, deserturi lactate, produse funcționale cu un conținut ridicat de proteine și superingrediente -, care au o dinamică spectaculoasă   Valoarea pieţei româneşti a lactatelor ajunge în prezent la 1,3 miliarde de euro. Cel mai dinamic segment se dovedeşte a fi, în ultima vreme, cel al deserturilor, care a înregistrat cea mai mare creştere în volum şi valoare în 2018, față ...

Erik Hageleit, Hochland: „Unele categorii de brânzeturi au o dinamică bună, dar suntem încă în zona pașilor mărunți”

Scris de Maria Vaschi Publicat Vineri, 29 Martie 2019 17:07
||
În anul 2018, piața de brânzeturi a avut o dinamică pozitivă în valoare, crescând cu +5.1%*), iar evoluția a fost, în principal, generată de creșterile de preț. *)Calcul Hochland bazat în parte pe datele raportate de Nielsen prin intermediul Serviciului Retail Index pentru categoria Branza (definit de client) pentru perioada de 52 de săptămâni care se încheie la 31 decembrie 2018 pentru piata de retail din Romania. (Copyright © 2018, Compania Nielsen.)   ...
  • Prec
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Mai departe
  • Sfârșit
Pagina 1 din 5

box csr 2025

Revista Piața EDIȚIA DIGITALĂ, #225 mai 2025

Piata 225
Editia curenta Arhiva revista

BBRo box 2025

banner 2025

Banner A360 2025

Box TMC 2025

banner cumpana

HARTA RETAILULUI MODERN

Harta Retailului Modern

Nou! Harta retailului modern din România.

Pdf Harta Retailului Modern 30-04-2025

INFO COMPANII

  • Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
    Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
  • Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
    Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
  • La Strada Gelato a strati
    La Strada Gelato a strati
  • Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
    Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
  • FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
    FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!

NEWSLETTER

Newsletter Piata

Nu scăpa nici un titlu important despre FMCG & Food Retail !

Abonează-te la newsletterul Piața acum !

box club 2024

Banner premii 2024

Supliment CSR #7, iulie 2024

CSR2024
Editia curenta Arhiva revista
Revista Piaţa

Supliment Oameni de 5 stele, mai 2024

Od5S 2024
Editia curenta Arhiva revista

VIDEO

© 2006-2024 S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL. Toate drepturile sunt rezervate | Powered by
Newsletter Piața