evenimente 2025

  • Cont nou
  • Autentificare
  • Newsletter
  • GDPR
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
  • Meniu
  • Home
  • La zi
    • La zi
    • Știri
    • Actualitatea
    • Editorial
    • Produse & promoții noi
  • FMCG
    • Analize și tendințe
      • Băuturi alcoolice
      • Băuturi nealcoolice
      • Cafea și dulciuri
      • Produse lactate
      • Produse din carne
      • Produse de bază
      • Produse de îngrijire personală
      • Produse de îngrijire a locuinței și curățare
      • Alte produse alimentare
    • Sustenabilitate & CSR
      • CSR
      • Sustenabilitate
      • Ediția 2024
      • Ediția 2023
      • Ediția 2022
      • Ediția 2021
      • Ediția 2020
      • Ediţia 2019
      • Ediţia 2018
      • Alte articole
    • Branduri cu buletin de România
    • Oameni de 5 stele
    • Transformers Brands
    • Trendsetteri
    • Branduri pentru 100 de ani
    • NOI pentru România
    • Piețe de cinci stele
    • Ghid furnizori
    • Video
  • Retail
    • Harta retailului modern
    • Magazine de top
    • Comerț modern
    • Comerț tradițional
    • Info retail
    • Ghid Retail Modern
    • Ghidul comerciantului
  • Evenimente
    • Trade Marketing Congress
      • Februarie 2025
      • Februarie 2024
      • Martie 2023
      • Martie 2022
      • Martie 2021
      • Martie 2020
      • Martie 2019
      • Martie 2018
      • Martie 2017
      • Martie 2016
      • Februarie 2015
      • Februarie 2014
      • Februarie 2013
      • Februarie 2012
    • Ambalaje 360
      • Aprilie 2025
      • Aprilie 2024
      • Aprilie 2023
      • Aprilie 2022
    • BBRO
      • Mai 2025
      • Mai 2024
      • Mai 2023
    • CSR Excellence
      • CSR Iunie 2024
      • CSR Iunie 2023
      • CSR Iunie 2022
      • CSR Iunie 2021
      • CSR Septembrie 2020
      • CSR Iunie 2019
    • Club Retail
      • Octombrie 2024
      • Octombrie 2023
      • Octombrie 2022
      • Octombrie 2021
      • Octombrie 2020
      • Octombrie 2019
      • Octombrie 2018
      • Octombrie 2017
      • Octombrie 2016
      • Octombrie 2015
      • Octombrie 2014
      • Octombrie 2013
    • Premiile PIATA
      • Noiembrie 2024
      • Noiembrie 2023
      • Noiembrie 2022
      • Noiembrie 2021
      • Noiembrie 2020
      • Noiembrie 2019
      • Noiembrie 2018
      • Noiembrie 2017
      • Noiembrie 2016
      • Noiembrie 2015
      • Noiembrie 2014
      • Noiembrie 2013
      • Noiembrie 2012
      • Octombrie 2011
      • Octombrie 2010
      • Octombrie 2009
      • Octombrie 2008
    • Marketing Conference
      • Aprilie 2018
      • Aprilie 2017
      • Aprilie 2016
      • Martie 2015
      • Martie 2014
      • Aprilie 2013
  • Business
    • Special
    • Profil de manager
    • Strategii de piață
    • Topurile PIATA
    • Marketing & publicitate
    • Start-up Brands
    • Consilier
    • Research
    • Resurse umane
  • Info companii
  • Contact
  • Revista
  • Pagina principală
  • FMCG
  • Sustenabilitate & CSR

„Gustul care face bine” – ghid de nutriție dedicat celor mici

Publicat Miercuri, 20 Iulie 2022 11:55
||
„Proiectele Asociației Agricola se nasc din emoție, un atribut al brandului AGRICOLA pe care consumatorii îl apreciază. „Gustul care face bine” este clădit din emoție și din dorința de o oferi ceva înapoi comunității din care facem parte. Noi considerăm că acest ghid de nutriție și educație alimentară dedicat celor mici este un lucru esențial pentru viitoarele generații, pentru ca acestea să vină din urmă mult mai puternice și sănătoase.”Daniel Bitere, președinte Asociația Agricola ...

Pe ruta spre pozitiv: sustenabilitate la un nou nivel

Publicat Miercuri, 20 Iulie 2022 11:29
||
„CHEP are un istoric lung de reușite în zona obiectivelor improbabil de atins. De curând, ne-am asumat să conducem revoluția spre regenerare, inventând un nou tip de supply chain împreună cu furnizorii, clienții, echipa noastră și comunitățile pe care le deservim.”Gabriel Ivan, Country Manager CHEP România & Bulgaria Mai mult decât o tactică pentru a atinge o nișă de piață, sustenabilitatea a devenit parte a modului în care multe organizații gândesc și operează. Este ...

Dorna, apa care are grijă de ape

Publicat Miercuri, 20 Iulie 2022 11:19
||
Grija față de resurse și de mediul care ne înconjoară a făcut întotdeauna parte din identitatea brandului de apă naturală minerală Dorna. Prin dezvoltarea de modalități inovatoare și eficiente de utilizare și conservare a resurselor, inovarea ambalajelor pentru a putea fi reciclate și reutilizate din nou și din nou, astfel încât să rămână parte a economiei circulare sau prin campaniile de comunicare, sustenabilitatea este integrată în toate acțiunile Dorna.Un deschizător de drumuri în materie ...

Sustenabilitatea la dm: de la filosofia companiei la aplicabilitate în sortiment

Publicat Miercuri, 20 Iulie 2022 10:56
||
Sustenabilitatea a fost mereu una din temele principale în jurul cărora a fost construită filosofia dm, dovadă și faptul că în prezent avem 1260 articole sustenabile în drogherii, dintre care 880 sunt marcă proprie. Brandurile dm sunt create special pentru dm drogerie markt și conving printr-o gamă largă de produse, fiind vorba de peste 30 de nume ce acoperă diverse game: îngrijire personală, produse cosmetice, articole de igienă, sănătate, gospodărie, bebe și copii, textile, foto ...

Farmec a colectat selectiv peste 160 de mii de ambalaje în campania „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine”

Publicat Miercuri, 20 Iulie 2022 10:50
||
„Responsabilitatea față de mediu și societate reprezintă unul dintre principalii piloni ai strategiei Farmec, iar campania «Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine» a fost invitația noastră de a reduce impactul deșeurilor asupra mediului și de a crește gradul de colectare selectivă din România, prin aderarea la principiile economiei circulare. Astfel, ne-am asumat angajamentul de a dezvolta practici sustenabile în domeniul cosmeticelor și am devenit unul dintre puținii producători români care oferă ...

Implicarea, singura cale către o economie circulară

Publicat Miercuri, 20 Iulie 2022 10:22
||
Pentru Kaufland, sustenabilitatea a depășit de mult timp conotația de reciclare sau practici fair trade. Aceasta a devenit o filosofie integrată în toate acțiunile companiei pentru că ea înseamnă, în primul rând, a acționa cu grijă, responsabilitate și recunoștință față de mediu și de cei din jur. Sustenabilitatea nu este un trend, ea face parte din modelul de business Kaufland, de la cum este încurajat consumul responsabil de resurse, la modul în care sunt protejate ...

Rețeaua Băncilor pentru Alimente - o soluție pe termen lung împotriva risipei alimentare

Publicat Miercuri, 20 Iulie 2022 10:08
||
”Pentru Lidl România, combaterea risipei alimentare este mai mult decât o prioritate, este o responsabilitate pe care ne-am asumat-o, așa că luptăm pe mai multe fronturi. La nivelul business-ului avem un plan cu două direcții, la care lucrăm în paralel cu aceeași prioritate, și anume optimizarea cantității de produse care ajunge în sistemul operațional și implementarea unui sistem de donare a acelor alimente care nu pot fi salvate din diverse motive. În linie cu misiunea ...

Obiectivele ESG ale Mondelēz International creează valoare pentru companie și comunități

Publicat Marți, 19 Iulie 2022 18:21
||
„Dezvoltarea obiectivelor ESG ale Mondelēz reprezintă o parte integrantă a succesului companiei de a deveni mai sustenabilă în domeniul gustărilor. În urmă cu 10 ani, compania a început călătoria în domeniul sustenabilității și continuă să înregistreze progrese pentru atingerea obiectivelor în 2025. Mondelēz International și-a luat angajamentul de a se asigura că gustările sale sunt potrivite atât pentru oameni, cât și pentru întreaga planetă, luându-și responsabilitatea de a folosi cele mai mai bune materii prime ...

Nestlé furnizează produse de cea mai înaltă calitate prin practicarea unui business sustenabil

Publicat Marți, 19 Iulie 2022 17:37
||
Ca parte integrantă a eco-sistemului local, ca partener loial al comunităților și al retailerilor, ca angajator de top, Nestlé își dorește să aducă valoare adăugată societății românești prin produse sănătoase și prin educație. Nestlé dorește să furnizeze produse de cea mai înaltă calitate, prin practicarea unui business sustenabil. În acest sens, de 26 de ani dezvoltă proiecte locale de CSR, proiecte de awareness și proiecte educaționale privind sustenabilitatea.Respectul este una dintre valorile principale ale ...

PENNY și Habitat for Humanity, fundația unui viitor sustenabil pentru comunitatea din Buftea

Publicat Marți, 19 Iulie 2022 16:58
||
În 2020, cu o investiție de 120.000 de euro, PENNY a inaugurat alături de Habitat for Humanity centrul comunitar din Buftea, un spațiu ce funcționează astăzi ca un after-school și care deservește două școli din Flămânzeni și Buciumeni – cartiere defavorizate din Buftea, unde sărăcia, conflictele și condițiile grele de locuire afectează puternic dezvoltarea și educația copiilor. Aproximativ 50 de copii din medii defavorizate beneficiază aici de ajutor după școală, de consiliere vocațională și ...
  • Prec
  • 1
  • 2
  • Mai departe
  • Sfârșit
Pagina 1 din 2

box csr 2025

Revista Piața EDIȚIA DIGITALĂ, #225 mai 2025

Piata 225
Editia curenta Arhiva revista

BBRo box 2025

banner 2025

Banner A360 2025

Box TMC 2025

banner cumpana

HARTA RETAILULUI MODERN

Harta Retailului Modern

Nou! Harta retailului modern din România.

Pdf Harta Retailului Modern 30-04-2025

INFO COMPANII

  • Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
    Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
  • Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
    Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
  • La Strada Gelato a strati
    La Strada Gelato a strati
  • Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
    Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
  • FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
    FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!

NEWSLETTER

Newsletter Piata

Nu scăpa nici un titlu important despre FMCG & Food Retail !

Abonează-te la newsletterul Piața acum !

box club 2024

Banner premii 2024

Supliment CSR #7, iulie 2024

CSR2024
Editia curenta Arhiva revista
Revista Piaţa

Supliment Oameni de 5 stele, mai 2024

Od5S 2024
Editia curenta Arhiva revista

VIDEO

© 2006-2024 S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL. Toate drepturile sunt rezervate | Powered by
Newsletter Piața