evenimente 2025

  • Cont nou
  • Autentificare
  • Newsletter
  • GDPR
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
  • Meniu
  • Home
  • La zi
    • La zi
    • Știri
    • Actualitatea
    • Editorial
    • Produse & promoții noi
  • FMCG
    • Analize și tendințe
      • Băuturi alcoolice
      • Băuturi nealcoolice
      • Cafea și dulciuri
      • Produse lactate
      • Produse din carne
      • Produse de bază
      • Produse de îngrijire personală
      • Produse de îngrijire a locuinței și curățare
      • Alte produse alimentare
    • Sustenabilitate & CSR
      • CSR
      • Sustenabilitate
      • Ediția 2025
      • Ediția 2024
      • Ediția 2023
      • Ediția 2022
      • Ediția 2021
      • Ediția 2020
      • Ediţia 2019
      • Ediţia 2018
      • Alte articole
    • Branduri cu buletin de România
    • Oameni de 5 stele
    • Transformers Brands
    • Trendsetteri
    • Branduri pentru 100 de ani
    • NOI pentru România
    • Piețe de cinci stele
    • Ghid furnizori
    • Video
  • Retail
    • Harta retailului modern
    • Magazine de top
    • Comerț modern
    • Comerț tradițional
    • Info retail
    • Ghid Retail Modern
    • Ghidul comerciantului
  • Evenimente
    • Trade Marketing Congress
      • Februarie 2025
      • Februarie 2024
      • Martie 2023
      • Martie 2022
      • Martie 2021
      • Martie 2020
      • Martie 2019
      • Martie 2018
      • Martie 2017
      • Martie 2016
      • Februarie 2015
      • Februarie 2014
      • Februarie 2013
      • Februarie 2012
    • Ambalaje 360
      • Aprilie 2025
      • Aprilie 2024
      • Aprilie 2023
      • Aprilie 2022
    • BBRO
      • Mai 2025
      • Mai 2024
      • Mai 2023
    • CSR Excellence
      • CSR Iunie 2024
      • CSR Iunie 2023
      • CSR Iunie 2022
      • CSR Iunie 2021
      • CSR Septembrie 2020
      • CSR Iunie 2019
    • Club Retail
      • Octombrie 2024
      • Octombrie 2023
      • Octombrie 2022
      • Octombrie 2021
      • Octombrie 2020
      • Octombrie 2019
      • Octombrie 2018
      • Octombrie 2017
      • Octombrie 2016
      • Octombrie 2015
      • Octombrie 2014
      • Octombrie 2013
    • Premiile PIATA
      • Noiembrie 2024
      • Noiembrie 2023
      • Noiembrie 2022
      • Noiembrie 2021
      • Noiembrie 2020
      • Noiembrie 2019
      • Noiembrie 2018
      • Noiembrie 2017
      • Noiembrie 2016
      • Noiembrie 2015
      • Noiembrie 2014
      • Noiembrie 2013
      • Noiembrie 2012
      • Octombrie 2011
      • Octombrie 2010
      • Octombrie 2009
      • Octombrie 2008
    • Marketing Conference
      • Aprilie 2018
      • Aprilie 2017
      • Aprilie 2016
      • Martie 2015
      • Martie 2014
      • Aprilie 2013
  • Business
    • Special
    • Profil de manager
    • Strategii de piață
    • Topurile PIATA
    • Marketing & publicitate
    • Start-up Brands
    • Consilier
    • Research
    • Resurse umane
  • Info companii
  • Contact
  • Revista
  • Pagina principală
  • FMCG

TransformersBrands: Despre branduri excepționale

Scris de Cristi Bădescu Publicat Luni, 14 Decembrie 2020 17:11
||
Lucrurile pe care le observăm cel mai greu sunt cele pe care le vedem cel mai uşor. Omniprezenţa brandurilor în viaţa noastră, implicarea lor cotidiană în absolut toate activităţile noastre ne fac să constatăm mai greu influenţa uriaşă pe care o au asupra noastră. Încă şi mai dificil este să remarcăm că anumite branduri ne transformă. Există printre noi branduri cu puteri speciale: puterea de a se transforma şi de a transforma oamenii şi lumea ...

TransformersBrands: AGRICOLA – introspecție în esența brandului

Publicat Luni, 14 Decembrie 2020 17:02
||
„Brandul AGRICOLA izvorăște dintr-o zonă a României care istoric rezonează profund cu obiceiurile și valorile împământenite în așezările răzeșilor, cu accentul oleacă mai repezit specific regiunii și cu mișcarea mai vioaie a gospodarilor de aici. E împământenit în luncile verzi ale Bistriței și Siretului, de unde a însușit curgerea, continuitatea. AGRICOLA este un brand românesc, cu rădăcini care susțin voința, meșteșugul și creativitatea tuturor românilor de zeci de ani. Nu este un brand răsărit din ...

TransformersBrands: AQUA Carpatica continuă promovarea României la nivel internațional drept Patria Apelor Minerale

Publicat Luni, 14 Decembrie 2020 16:58
||
„Apa minerală poate deveni un brand de țară al României, prin care să se promoveze la nivel internațional, așa cum fiecare țară are propria tradiție în ceea ce privește produsele sale emblematice. România merită să fie promovată, este o țară unică, cu peisaje care îți taie răsuflarea și comori de neprețuit. Printre acestea, se numără și apele minerale naturale”, Jean Valvis, Președinte, Director-General, AQUA Carpatica. Construită de Jean Valvis, creatorul mărcilor Dorna și LaDorna, compania ...

TransformersBrands: Campofrio construiește SnacKultura în România

Publicat Luni, 14 Decembrie 2020 16:50
||
„Evoluția nevoilor consumatorului modern a stimulat inovația, determinând lansarea de produse unice pe piața din România, adaptate cerințelor consumatorilor cu un stil de viață foarte activ. De aceea, ne-am propus să fim pionieri în categoria de snacking în România, și să construim cu ajutorul brandului Campofrio o cultură potrivită românului contemporan, care caută soluții: hrănitoare, cu o concentrație mare de proteine, dar ambalate în pachete cât mai mici, portabile. Încercam să construim și în România ...

TransformersBrands: Coca-Cola răcoreşte lumea. Şi contribuie la schimbare

Publicat Luni, 14 Decembrie 2020 16:41
||
„Dacă ar trebui să vorbim despre un singur brand care a transformat categoria de băuturi răcoritoare, ar fi cu siguranţă dificil, pentru că fiecare dintre inovaţiile aduse în piaţa din România în ultimii ani, a contribuit pas cu pas la această transformare. Iar pentru că schimbarea nu se poate întâmpla peste noapte, am decis ca unul dintre cele mai puternice branduri din lume să conducă spre schimbare”, Mihaela Hoffman, Marketing Manager, Coca-Cola HBC România. ...

TransformersBrands: Dorna, promotorul noii generaţii de ambalaje prietenoase cu mediul

Publicat Luni, 14 Decembrie 2020 16:33
||
Provenind din zona Vatra Dornei, apa minerală naturală Dorna își împletește istoria cu cea a regiunii. Istoria apelor minerale naturale Dorna merge până în 1410, an în care a fost redactat primul document care face referință la izvoarele din Munții Suhard, păstrat și azi la Muzeul de Istorie din București. Și împăratul Austro-Ungariei Franz Josef II amintea în memoriile sale că apa minerală naturală Dorna „este un izvor cu efecte terapeutice, apreciat în toată Moldova, ...

TransformersBrands: Gerovital, peste jumătate de secol de tradiție românească și excelență în cosmetică

Publicat Luni, 14 Decembrie 2020 15:32
||
„Gerovital este unul dintre cele mai notorii și puternice branduri românești, precum și amba­sadorul industriei de cosmetică românească, atât la nivel local, cât și internațional. Este prezent în viețile românilor de peste cinci decenii, timp în care i-am surprins constant cu produse de top, de cea mai înaltă calitate. Am adus în România inovațiile internaționale, dar adaptate necesităților autoh­tone, am investit în crearea celor mai performante game și produse și am avut un ritm extrem ...

TransformersBrands: Persil a transformat pudra în lichid

Publicat Luni, 14 Decembrie 2020 15:21
||
„Cu o istorie de peste 100 de ani de calitate, performanță și inovatie, brandul Persil a venit întotdeauna în ajutorul femeilor puternice, moderne, preocupate în egală măsură de viața de familie și de cariera profesională. Dacă Persil Gel era în urmă cu câțiva ani considerat «detergentul viito­rului» astăzi consumatorii au conștientizat avantajele utilizării lui și detergentul lichid este prezent în tot mai multe gospodării din România. Suntem atenți la impactul pe care îl avem asupra ...

TransformersBrands: Edenia: Saltul de succes de la publicitatea clasică la o brandcomedie în două sezoane

Publicat Luni, 14 Decembrie 2020 15:15
||
Când vine vorba de legume congelate, consumatorul român are o serie de percepții greșite și bariere de consum. Iar Edenia, în calitate de lider în categorie, și-a asumat responsabilitatea de a le demonta printr-o campanie educativă. Însă, pentru ca această campanie educativă să fie eficientă și ușor de asimilat, brandul Edenia a ales să comunice într-un mod mai puțin convențional pentru categoria de legume. A transformat publicitatea clasică într-un serial de comedie, capabil să livreze ...

TransformersBrands: Corso, un brand care mizează pe transformarea continuă

Publicat Luni, 14 Decembrie 2020 15:04
||
Corso este un brand care s-a bucurat de un succes răsunător încă de începuturi și a ajuns în topul preferințelor consumatorilor în mai puțin de un an de la lansare. În cei aproape 8 ani de când este prezent pe piață, brandul a trecut prin numeroase transformări, însă acestea nu au fost din categoria acelor schimbări extreme care implică o direcție total diferită față de ce s-a făcut anterior, ci mai degrabă a fost un ...
  • Prec
  • 1
  • 2
  • Mai departe
  • Sfârșit
Pagina 1 din 2

Box club 2025

Revista Piața EDIȚIA DIGITALĂ, #227 iulie 2025

Piata 227
Editia curenta Arhiva revista

Box premii 2025

Supliment CSR #8, iulie 2025

CSR 2025
Editia curenta Arhiva revista

Supliment Oameni de 5 stele, mai 2025

O5S 2025
Editia curenta Arhiva revista

banner 2025

BBRo box 2025

box csr 2025

HARTA RETAILULUI MODERN

Harta Retailului Modern

Nou! Harta retailului modern din România.

Pdf Harta Retailului Modern 30-06-2025

banner cumpana

Banner A360 2025

Box TMC 2025

NEWSLETTER

Newsletter Piata

Nu scăpa nici un titlu important despre FMCG & Food Retail !

Abonează-te la newsletterul Piața acum !

INFO COMPANII

  • Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
    Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
  • Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
    Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
  • La Strada Gelato a strati
    La Strada Gelato a strati
  • Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
    Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
  • FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
    FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
Revista Piaţa

VIDEO

© 2006-2024 S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL. Toate drepturile sunt rezervate | Powered by
Newsletter Piața