evenimente 2025

  • Cont nou
  • Autentificare
  • Newsletter
  • GDPR
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
  • Meniu
  • Home
  • La zi
    • La zi
    • Știri
    • Actualitatea
    • Editorial
    • Produse & promoții noi
  • FMCG
    • Analize și tendințe
      • Băuturi alcoolice
      • Băuturi nealcoolice
      • Cafea și dulciuri
      • Produse lactate
      • Produse din carne
      • Produse de bază
      • Produse de îngrijire personală
      • Produse de îngrijire a locuinței și curățare
      • Alte produse alimentare
    • Sustenabilitate & CSR
      • CSR
      • Sustenabilitate
      • Ediția 2024
      • Ediția 2023
      • Ediția 2022
      • Ediția 2021
      • Ediția 2020
      • Ediţia 2019
      • Ediţia 2018
      • Alte articole
    • Branduri cu buletin de România
    • Oameni de 5 stele
    • Transformers Brands
    • Trendsetteri
    • Branduri pentru 100 de ani
    • NOI pentru România
    • Piețe de cinci stele
    • Ghid furnizori
    • Video
  • Retail
    • Harta retailului modern
    • Magazine de top
    • Comerț modern
    • Comerț tradițional
    • Info retail
    • Ghid Retail Modern
    • Ghidul comerciantului
  • Evenimente
    • Trade Marketing Congress
      • Februarie 2025
      • Februarie 2024
      • Martie 2023
      • Martie 2022
      • Martie 2021
      • Martie 2020
      • Martie 2019
      • Martie 2018
      • Martie 2017
      • Martie 2016
      • Februarie 2015
      • Februarie 2014
      • Februarie 2013
      • Februarie 2012
    • Ambalaje 360
      • Aprilie 2025
      • Aprilie 2024
      • Aprilie 2023
      • Aprilie 2022
    • BBRO
      • Mai 2025
      • Mai 2024
      • Mai 2023
    • CSR Excellence
      • CSR Iunie 2024
      • CSR Iunie 2023
      • CSR Iunie 2022
      • CSR Iunie 2021
      • CSR Septembrie 2020
      • CSR Iunie 2019
    • Club Retail
      • Octombrie 2024
      • Octombrie 2023
      • Octombrie 2022
      • Octombrie 2021
      • Octombrie 2020
      • Octombrie 2019
      • Octombrie 2018
      • Octombrie 2017
      • Octombrie 2016
      • Octombrie 2015
      • Octombrie 2014
      • Octombrie 2013
    • Premiile PIATA
      • Noiembrie 2024
      • Noiembrie 2023
      • Noiembrie 2022
      • Noiembrie 2021
      • Noiembrie 2020
      • Noiembrie 2019
      • Noiembrie 2018
      • Noiembrie 2017
      • Noiembrie 2016
      • Noiembrie 2015
      • Noiembrie 2014
      • Noiembrie 2013
      • Noiembrie 2012
      • Octombrie 2011
      • Octombrie 2010
      • Octombrie 2009
      • Octombrie 2008
    • Marketing Conference
      • Aprilie 2018
      • Aprilie 2017
      • Aprilie 2016
      • Martie 2015
      • Martie 2014
      • Aprilie 2013
  • Business
    • Special
    • Profil de manager
    • Strategii de piață
    • Topurile PIATA
    • Marketing & publicitate
    • Start-up Brands
    • Consilier
    • Research
    • Resurse umane
  • Info companii
  • Contact
  • Revista
  • Pagina principală
  • FMCG
  • Sustenabilitate & CSR

Sustenabilitate integrată  în modelul de business

Publicat Vineri, 19 Iulie 2019 15:59
||
Gabriel Ivan, CHEP România: „CHEP are un model de business sustenabil în esenţa lui, care ne ajută să conectăm consumatorii cu produsele esenţiale vieţii şi să acţionăm într-un mod care scade costurile şi poluarea din supply chain, conservă şi regenerează capitalul natural. Feedback-ul pieței este pozitiv. Interesul companiilor pentru soluţii care pot aduce mai multă sustenabilitate sectorului producător a crescut spectaculos în ultimii 3 ani. Vedem o tot mai mare deschidere pentru forme de colaborare ...

Care sunt ingredientele care au făcut din COCA-COLA HBC România un lider în sustenabilitate

Publicat Vineri, 19 Iulie 2019 15:34
||
Istoria noastră în România a început în 1991, atunci când prima sticla de Coca-Cola a fost îmbuteliată la Ploiești. De atunci, fiecare an ne-a adus mai aproape de inimile consumatorilor prin băuturile noastre și prin implicarea noastră, iar rădăcinile în comunitatea locală au devenit tot mai puternice. Cu timpul, portofoliul Coca-Cola HBC România a crescut, adăugând noi branduri și arome an de an, dar și mijloace noi de producție în cele trei fabrici din România, ...

dm drogerie markt: împreună, responsabili pentru comunitate

Publicat Vineri, 19 Iulie 2019 15:15
||
Cristian Crișan, administrator, dm drogerie markt România: „Folosim o strategie pe termen lung, care se potrivește cu valorile noastre. Credem că fiecare dintre noi este dator să contribuie la îmbunătățirea modului de viață și a comunității în care trăiește, de aceea încercăm să ne implicăm activ în cât mai multe proiecte în care ne regăsim. Susținem voluntaria­tul și la nivelul angajaților noștri, care aleg diverse proiecte în care să se implice. Noi îi răsplătim pe ...

Anna Katharina Scheidereiter, Kaufland România: Ne implicăm pentru a face diferența

Publicat Vineri, 19 Iulie 2019 13:58
||
Relațiile sustenabile se construiesc în timp, de aceea investim constant în relația cu stakeholderii noștri și măsurăm impactul pe care îl avem în societatea locală. Construcția afacerii noastre pe baze solide este măsurată anual în raportul de sustenabilitate, iar relația noastră cu comunitățile locale este analizată în raportul de investiții comunitare. Împreună, cele două raportări vorbesc despre investiția noastră în viitor.   Suntem membri ai rețelei Global Compact România și susținem cele 17 Obiective de ...

Risipa alimentară - problema globală și soluția locală

Publicat Vineri, 19 Iulie 2019 13:46
||
Cristina Hanganu, Director de Comunicare și CSR, Lidl România: „Printr-o abordare sustenabilă, reușim să ne îndeplinim promisiunea făcută românilor, aceea de a le oferi produse la cel mai bun raport calitate preț. Pentru noi, sustenabilitatea este un demers non-concurențial și concentrat deopotrivă pe reducerea impactului negativ și implementarea unor măsuri cu efecte pozitive asupra societății, mediului și economiei.  De aceea, ne uităm în primul rând la măsurile de sustenabilitate pe care le putem lua ...

Mondelēz: Grâu sustenabil pentru biscuiții belVita și prăjiturile Barni

Publicat Vineri, 19 Iulie 2019 13:36
||
Flora Schmitlin, Manager de Program Harmony Uniunea Europeană: „Suntem cel mai mare producător de biscuiți din lume și este important să ne asigurăm că grâul este cultivat într-un mod sustenabil. Prin programul Harmony, schimbăm modul în care grâul este cultivat și recoltat în Europa. Vrem să oferim consumatorilor produse de înaltă calitate, din materii prime cultivate într-o manieră sustenabilă.”   Mondelēz International își extinde programul Harmony pentru o producție sustenabilă de grâu, prin mărcile ...

43% din brandurile de ciocolată Mondelēz obțin cacao ­sustenabilă prin programul Cocoa Life

Publicat Vineri, 19 Iulie 2019 13:15
||
Interviu cu Stefka Ivanova, Manager Category Planning South Central Europe, Mondelēz International   Ce a fost înainte de proiectarea acestui program? Cum era viaţa lucrătorilor de pe plantaţii?   Ghana și Coasta de Fildeș furnizează 60% din totalul de cacao din lume - totuși o mare parte din producție este produsă de către fermierii mici care se luptă să-și câștige existența. Practicile agricole insuficient dezvoltate, bolile culturilor și lipsa resurselor fac din cacao o recoltă ...

Responsabili astăzi, avem grijă de mâine

Publicat Vineri, 19 Iulie 2019 13:05
||
Irina Butnaru, Corporate Communications Manager - PENNY Market: „Sustenabilitatea este o parte integrantă a strategiei noastre de business și se regăsește în activitățile de zi cu zi pe care le desfășurăm de-a lungul întregului lanț de aprovizionare: de la achiziția materiilor prime până la comercializarea produselor în magazine și consumul final. Suntem conștienți de responsabilitatea noastră și acționăm într-un mod sustenabil. Sustenabilitatea are un rol important în compania noastră și a devenit un domeniu căruia ...

Oamenii fac posibilă schimbarea!

Publicat Vineri, 19 Iulie 2019 12:53
||
Suntem uniți (alături de angajați, parteneri, clienți) într-una dintre cele mai mari familii din România. Având cea mai mare extindere geografică din țară și un puternic ritm de creștere, PROFI ROM FOOD conștientizează impactul pe care activitățile și operațiunile sale îl poate avea asupra societății și asupra mediului înconjurător. Guvernanța corporativă este foarte importantă pentru afacerea noastră și pentru conforma­rea cu reglementările legale în vigoare, adaptându-ne în permanență nevoilor părților interesate. Ne angajăm să menținem ...

Promovarea unei atitudini responsabile – parte din strategia de dezvoltare durabilă a Ursus Breweries

Publicat Vineri, 19 Iulie 2019 12:33
||
Robert Uzună, Vicepreședinte Corporate Affairs: „Implicarea activă în viața comunității face parte din cultura noastră corporativă. În această direcție dezvoltăm constant comunica­rea și implicarea în comunitățile în care suntem activi și demarăm activități care, în timp, devin o componentă a nucleului nostru de responsabi­litate socială. Ursus Breweries are un angajament continuu față de consumul responsabil de alcool, iar în acest sens implementăm programe inovatoare de prevenire a consumului de alcool în rândul minorilor, a șofatului ...

Box club 2025

Revista Piața EDIȚIA DIGITALĂ, #227 iulie 2025

Piata 227
Editia curenta Arhiva revista

Box premii 2025

Supliment CSR #8, iulie 2025

CSR 2025
Editia curenta Arhiva revista

Supliment Oameni de 5 stele, mai 2025

O5S 2025
Editia curenta Arhiva revista

banner 2025

BBRo box 2025

box csr 2025

HARTA RETAILULUI MODERN

Harta Retailului Modern

Nou! Harta retailului modern din România.

Pdf Harta Retailului Modern 30-06-2025

banner cumpana

Banner A360 2025

Box TMC 2025

NEWSLETTER

Newsletter Piata

Nu scăpa nici un titlu important despre FMCG & Food Retail !

Abonează-te la newsletterul Piața acum !

INFO COMPANII

  • Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
    Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
  • Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
    Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
  • La Strada Gelato a strati
    La Strada Gelato a strati
  • Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
    Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
  • FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
    FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
Revista Piaţa

VIDEO

© 2006-2024 S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL. Toate drepturile sunt rezervate | Powered by
Newsletter Piața